Am observat ca incalzirea la mine este mult mai slaba ca la alte masini.Am schimbat termostatul fiindca aveam probleme cu el,dar tot nu are efectul dorit. Se poate aresii cumva caloriferul de caldura. Are cineva un desen pe unde vin conductele de caldura? A mai intampinat cineva aceasta problema,daca da cum a rezolvat-o.
Salut, Si eu am aceeasi problema ca si tine voiam sa te intreb daca ai rezolvat-o si daca imi poti lasa si mie numarul de telefon sa vorbim. Multumesc anticipat, cu respect.
Se vad doua furtune care intra spre habitaclu,pe sub geam sub pompa de injectie!!!filtru de polen daca e murdar nu permite aerului sa treaca cu putere! Caloriferul de regula este in bord pozitionat central!
Salut Daca voi sau propietarii anteriori au avut pierderi de lichid de racire in sistem si au pus STOP LEAK atunci aerisiti radiatorul de caldura cu altul. Adica schimbati-l. Apoi nu a-ti pomenit nimic daca aveti sau nu climatronic. Acesta are niste servomotoare care inchid si deschid caldura si care se poate testa cu Vagcom. Daca nu o sa va descurcati o sa va dau un numar de telefon prin PM.
Pierderi de antigel nu stiu daca am avut.Mai ales ca anul trecut am avut mai multa caldura.Am climatronic.Cineva imi spunea sa verific pompa de apa.Are idee cineva cum se verifica cel mai usor?
salut Cel mai usor faci o diagnoza la climatronic si verifici tot senzori,motorase,pote cel de la caldura nu merge,dar nu umbla aiurea dinainte!
Eu nu am climatronic pe masina mea, doar trapa. Tevile care intra in calorifer sunt foarte fierbinti, pierderi nu am, am gasit frunze prin gurile de caldura dinauntru si ma gandesc sa nu fie acoperit cu frunze si din aceasta cauza poate nu mai da caldura. Am vreo sansa sa-l demontez fara sa dau bordul jos, sa-l curat eventual sa-l schimb ? Va multumesc anticipat.
Revin cu o intrebare.Am vazut ca debitul de aer care iese prin gurile de ventilatie e relativ mic,chiar daca e dat pe cea mai mare treapta de ventilatie.Se poate sa fie dusi carbuni de la motorul de ventilatie?
Salut Maryuzzz. Cum arata filtrul ?! Daca este foarte imbacsit este posibil sa ai problema de mai sus !
Filtrul de polen a fost schimbat la inceputul iernii.O sa incerc sa scot filtrul sa vad daca se simte vreo imbunatatire.
Am o rugaminte pentru colegi cu motor 2.5TDI.caloriferul de caldura din habitaclu are 2 furtune(tur-retur).Ma intereseaza o poza cu ele si cum vin dun motor.Am impresia ca la mine sunt inversate intre ele.Din ce stiu cel de pe motor trebuie sa se cupleze cu furtunul cu supapa vaccumatica
Uite daca te ajuta iti las o poza dintr-un pdf de fabrica,iti lasam tot pdf-ul dar nu reusesc sa il atasez.