1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina A6 C5 - caloriferul din masina - incalzirea suplimentara cu rezistenta electrica

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nucugheri, 29 Oct 2012.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Salutare baieti, sa va spun ce problema am eu la masina din semnatura, acum ca tot a inceput sa vina frigul, poate imi dati niste sfaturi sa o rezolv :
    nu se incalzeste in masina sa pot sta in tricou (spus mai pe romaneste), aerul care vine pe tubulaturi este doar cald, niciodata fierbinte, chiar daca setez climatronicul pe HI iar apa e la 90 grade. Am verificat , nu am erori la senzori (cel putin pe VAG), am spalat radiatorul de caldura cu presiune (moderata) bagind apa pe retur sa iasa pe tur, temperatura afisata pe display este reala, aproximativ cea de afara, consumul de motorina este normal, am facut output test pe climatronic, nu stiu ce sa mai fac. Motorul se incalzeste normal, apa ajunge la 90 dupa aproximativ 5-10 minute, in functie de mers, dar aerul cald vine la fel de cald si la 60 de grade si la 90 de grade. Cum sa verific senzorii din interior si mai ales unde se afla pozitionati (inafara celui din climatronic si al celui solar de pe bord)? Mentionez ca aceasta situatie dateaza de cind am masina, nu este aparuta acum, de un anumit interval de timp. Multumesc de raspunsuri.
     
    Fane123 apreciază asta.
  2. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Nucu,vezi sa nu ai blocata trapa de sub filtrul polen.Atat imi trece prin cap acum...Ai incercat si cu si fara recircularea aerului?
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Oct 2012
  3. bn12cos 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2011
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    b4 , tdi , 95
    dar ca sa verifici radiatoru de caldura interioara ar trebui sa vezi daca atunci cand ai apa pe 90 returu ce iasa din radiator ar trebui sa fie fierbinte, daca este caldicel este radiator infundat

    daca nu ar trebui sa desfaci bordu ceva clapeta ce deschide inchide la jumate
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Incalzire A6 C5 2001

    mikaela4, Am incercat si pe auto si pe econ, si cu recirculare...tot asa e.
    bn12cos, returul de la radiator e fierbinte, m-am uitat si la clapetele care inchid/deschid aerul cald/rece, ce-am observat a fost ca atunci cind cresc temperatura pe climatronic in zona din dreapta, numai la 26 de grade inchide de tot acea clapeta, dar nici atunci nu vine aerul fierbinte....
    OFF TOPIC. Nu te-am prea vazut miercurea de la 7 prin parcare pe la Lid'l !! :) Te asteptam de-acum incolo.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Oct 2012
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    nucugheri Am deschis un topic nou in aria de A6 C5 si am mutat mesajele tale aici in acest topic. Bafta
     
  6. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    @nucu : Desfa plasticul de deasupra pedalelor si ai acces la cele 2 mufe de la clima. Sunt 2 mufe cu papuci mari si fire groase. Acelea duc la rezistentele din climatizare, pune un ohmetru pe le si vezi daca dau continuitate sau eventual du 12v pe ele si vezi daca face scanteie cand le alimentezi inseamna ca sunt bune. Pe tester nu le da ca eroare daca sunt arse; trec prin 2 relee nu au comanda din clima, comanda vine din ECU. Arunca o privire aici : http://www.clubaudi.ro/audi-a4-b5-1...-apa-calorifer-cgp-coolant-glow-plugs-11.html In caz ca ai acele rezistente arse poti face ce am facut eu :) am cateva poze atasate.
     
    Ultima editare: 30 Oct 2012
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Aline, nu am gasit bujiile de incalzire, la ce te referi cu "rezistentele din climatizare" ?
     
  8. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Nu ai bujii, eu am pus cand aveam probleme cu caldura si dupa ce le-am adaptat cand am cautat firele la ECU am consatat ca am rezistente in climatizare. Imagineaza-ti un resou prin care trece aer, asa sunt si acele rezistente in climatizare. Trece aerul rece prin ele si iese cald/fierbinte. Sunt 3 la numar; 2 sunt puse in paralel iar cealalta este singura. Actionarea se face fie numai o ramura fie ambele ( te uiti in elsa ca-ti explica mai bine ca mine ;)) ).
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    OK, mersi fain, am studiat ieri problema si am cam inteles despre ce e vorba. Cred ca functioneaza respectivele rezistente, deoarece se simte aerul caldut dupa putin timp de la pornire, problema e mai tirziu, dupa incalzirea apei, azi dau jos antigelul si bag apa distilata cu o solutie de curatare, se poate sa fie undeva mizerie, pe circuit sau in radiator, o sa vad rezultatul dupa citeva zile de rulare cu aceasta solutie in circuit. Sanatate.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cea mai buna solutie de curatare si care nu afecteza componentele radiatorului de caldura din fata si cel de caldura din bord sau altele, furtune, etc. .. este otetul. Baga otet in concentratie mai mare si cu putina apa distilata si mergi cateva zile. Dupa aia golesti, mai mergi 1 zi maxim 2 zile doar/exclusiv cu apa distilata, ulterior golesti instalatia de apa si ulterior introduci antigel cu apa distilata. Metoda este verificata. Bafta.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sint in dilema acum, eu voiam sa-l curat cu borax, a curatat mecanicul meu si la alte masini Vag, cu rezultate foarte bune. Cu otetul am eu o problema personala, nu-l suport de nici o culoare, mi-e rau de la el . :)
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu miroase, asta daca ai sistemul etans asa cum ar trebui. Cu ocazia asta verifici, in caz ca miroase pe unde ai probleme. :) Oricum, numai curata instalatia indiferent cu ce anume. Bafta
     
  13. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Sustin cele spuse de @macristian1, otetul este foare bun in curatarea traseului lichidului de racire al motorului. Daca su suporti otetul baga palinca :)), glumeam. Sunt solutii speciale pentru curatarea radiatoarelor din aluminiu si a blocului motor (pe interior desigur). Ramane la alegerea ta. Sa ne tii la curent cu ce ai facut si daca da roade. Atigel regomand G12+, Hepu.

    Toate cele bune,
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Aline, lasa palinca ca aia o turnam sa ne desfunde noua radiatoarele, am pus borax, am mers vreo 50 km la 4000 rpm, parca incepe caldura sa-si dea drumul mai bine, a fost si destul de cald afara, 17 grade, dar venea aerul foarte cald, nu chiar fierbinte, am vazut si in vas ca acum antigelul si-a schimbat culoarea din roz in maroniu. Cred ca sint pe drumul cel bun...;)
     
  15. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Ma bucur ca a inceput sa-si revina. Sper sa-si revina la parametrii normali ca sa-ti ramana banii de calorifer in buzunar. Daca ai avea posibilitatea sa faci un circuit auxiliar static cu o pompa (sunt unele pe 12v, am vazut la VW Transporter) intre calorifer si un bazin cu agentul de curatire, pui apa fierbinte si lasi sa mearga pana se raceste sau poti pune un fierbator in acel bazin. Este mai complicat dar eu zic ca da rezultate mai bune.

    Succes !
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Aline, nu ma apuc sa inovez :), daca o sa-si revina de tot bine, iar daca nu, o sa incerc sa nu ma dezbrac prea tare in masina, sa nu racesc :)
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In sfirsit am terminat operatiunea de spalare a instalatiei de climatizare cu rezultate foarte bune, acum se incalzeste asa cum trebuie in masina. Boraxul a dat rezultate foarte bune, l-am lasat timp de o saptamina in instalatie, iar azi l-am dat jos, am spalat motorul de 4 ori, dupa care am pus antigel nou G12 Plus in concentratie de 50% cu apa distilata, temperatura de inghet este la -37 de grade. Sper sa nu fie mai frig de atit sa am probleme :) .Multumesc lui alyvo pentru niste sfaturi pe care mi le-a dat, se adevereste zicala aia cu "suna un prieten". Bafta tuturor.
     
    Audi MD și ORF _eins apreciază asta.
  18. Zuzuloi 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 2.5 2002
    Probleme incalzire (aeroterma) a6 2002

    Salutare, am un audi a6 din 2002 , motor 2.5,si problema mea este la sistemul de incalzire, si anume: cum vine frigul afara am probleme cu caldura.
    Pur si simplu nu baga caldura de loc chiar daca dau la maxim sau la minim, si singura solutie este sa "caut o groapa sau o denivelare" in care sa intru mai tare si caldura porneste (nu baga aer de loc, nici rece nici cald), dupa ce "iau groapa" porneste si baga caldura bine, dar tine cateva zile si iar se opreste. :banghead:

    Aveti idee ce este ?

    Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Noi 2012
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Iti merge ventilatorul? Daca cresti manual treptele se simte ca merge? Vine aer pe tubulaturi? Daca nu, atunci da-l jos si schimba-i periile.Bafta.
     
  20. Zuzuloi 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 2.5 2002
    Salut am rezolvat problema astazi,erau carbunii aproape dusi,si foarte mult praf, nu i-am inlocuit in schimb i-am curatat cu o solutie speciala..si am montat totul la loc... mai merg asa cu ei. ca nu am avut chef sa stau sa ii schimb :) Multumesc mult pentru ajutor!
     

Distribuie pagina asta