1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina A6 C5 - caloriferul din masina - incalzirea suplimentara cu rezistenta electrica

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nucugheri, 29 Oct 2012.

  1. dinel1959 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    salutare
    am un a6 si nu face caldura asa cum ar trebui
    mentionez ca apa la bord indica 60 grade si nu creste deloc
    ce poate fii?

    multumesc
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Probabil termostatul blocat pe deschis. Dar completeaza-ti si tu profilul cu datele masinii, sa vedem ce masina, motor, an, etc..... ai in dotare;)
     
  3. kat666 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2014
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi a2, 1.4 benzina, 2001
    eu am o alta problema , apa nu se incalzeste de loc decat un pic la 30 de grade daca merg cu 140 km/h, iar cand revin la 100km/h scade la loc la 10, si baga aer caldutz, a6, 2002, 2,5 tdi quattro
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    kat666 te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uite-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  5. Sergyu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2014
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A6 2.5 tdi 2000
    da asa e cristi are dreptate cu otetul,dar aceasta operatie se face vara, sa nu va treaca prin cap sa faceti in plina iarna aceasta operatie si sa lasati masina cu apa in ea peste noapte, ca v-ati luat adio de la motor !!!
     
  6. alex_alex

    alex_alex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi A6 1.9tdi 130cp AWX
    Salutare,
    Am si eu o problema: in noiembrie 2013 am schimbat antigelul G12, de atunci nu am mai vazut temperatura la 90*, maxim 75* avand in vedere ca aveam clima oprita. Cum pornesc clima cum scade la 60*(temperatura minima pe ceas), caldura in masina se face. Am citit pe forum si am inteles ca ar fi vorba de termostat, senzor temperatura sau bujii auxiliare (ceva de genul). Cu ce sa incep ?
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Feb 2014
  7. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Ce vrei sa spui prin: caldura in masina se face? Adica te arde la mana pe maxim?
    Eu as merge pe termostat. Sau cel mai bine, o diagnoza cu motorul cald te va scuti de alte cautari.
     
  8. alex_alex

    alex_alex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi A6 1.9tdi 130cp AWX
    Nu arde (se face doar cald cat sa nu mori de frig). Am incalzit-o azi pana pe la 72 de grade (clima oprita) si am pus mana pe radiator era caldut ceea ce inseamna ca termostatul a ramas blocat pe deschis (cum am pornit clima in 2-3 minute a scazut apa la 59 de grade). Dn cate am citit eu termostatul ar trebuie sa se deschida intre 82-87 de grade. Pe unde este amplasat termostatul daca stie cineva ? Multumesc mult.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Feb 2014
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai mai jos o imagine, sper sa-ti dai seama unde e pozitionat. Cumpara Behr sau Wahler 87-102grC.
     
  10. alex_alex

    alex_alex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi A6 1.9tdi 130cp AWX
    in poza se vede foarte clar unde este pus dar am vazut in parte de sus a pozei ca e vb de A4 oare sa fie si la mine tot acolo????? multumesc tuturor!!!
     
  11. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Motorul este acelasi, AWX.
     
  12. alex_alex

    alex_alex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi A6 1.9tdi 130cp AWX
    salutare......am facut o verificare cu vag-ul si senzorul de temperatura este ok prin urmare cauza TERMOSTATUL. o sa sun mecanicul pt programare si o sa revin cu un raspuns......multumesc tuturor pt sfaturi si indicatii
     
  13. alex_alex

    alex_alex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi A6 1.9tdi 130cp AWX
    salutare baieti....aseara am fost la mecanic si am schimbat termostatul.....dupa ce am plecat de la el in 3-4 minute a trebuit sa imi dau fesul jos de pe cap:))...deci am rezolvat....termostatul vechie era cel original cu sigla audi pe el numai ca deschidea pe la vreo 50-60 de grade....multumesc mult pt sfaturi!!!!!!!!
     
  14. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    mare_hotz Daca tot desfaci plansa de bord ai ajuns si in spate le ei, la radiatoarele de aer cald ? Sau macar le vezi odata ce ai dat plansa jos? Ma gandesc ca daca tot ai ajuns acolo, n-ar strica sa le tragi o curatare, ca se mai infunda.
    Spor la treaba!
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Aug 2015
  15. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Salut Boresque
    Inca nu ajung la ele, pentru a ajunge la ele mai este de demontat o gramada, toate barile de sustinerea plansei de bord, aeroterma si posibil si toate firele retrase din zona pentru a avea acces...oricum acum am inteles,vai si amar de ala caruia ii se infunda sau sparge radiatorul...demontezi tot bordul sa ajungi la el...o sa ma mai gandesc daca ma duc sau nu pina acolo,desi in iarna a primit cateva flush-uri preventive si era curat
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Aug 2015
  16. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Ca sa schimbi radatorul de caldura nu trebuie sa dai plansa de bord jos.
    Cu umpic de perseverenta si fara nevasta prin preajma poti pe la torpedou dar ai de scos aeroterma si toate alea.
    Si in locul tau daca tot am desfacut acolo mi-as rupe de la suflet sa iau un radiator nou decat sa fie necazul pe capul tau cand iti e mai drag.
     
  17. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Cu ce i-ai facut flush-uri ?

    Ai reusit tu p'acolo?
    Sau ai un link cu vreunul care a reusit in felul asta?
    Sau macar ai vazut la cineva cu C5 ca le-a scos p'acolo?
    Cum a desfacut radiatorul din spatele distribuitorului de fluxuri? Ma gandesc la niste suruburi care vin prinse dinspre motor spre masina pe care, pe langa ca nu le vezi, mai sunt si greu/imposibil de accesat.

    La ce zici aeroterma? La piesa rotunda din spatele torpedoului?
    Doar sa ma asigur ca vorbim despre aceeasi piesa, pentru ca unii mai spun aeroterma la distribuitorul de fluxuri de pe centru.

    Asta ar fi solutia ideala, cu toate ca sunt scumpe ca aurul.
    Mai mult, la diesel-ul V6 sunt doua radiatoare de fapt.
    A se vedea ETKA, plansa 820-10 sau 820-15, dupa caz.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Aug 2015
  18. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Boresque
    Legat de flush-uri ,prima data am bagat apa cu soda caustica (un pumn de soda la 3litri de apa,am legat doua furtune pe tur si retur de circa 1,5 metrii ,am introdus solutia in radiator,am lasat-o in pace 5 minute ,apoi am golit si inceput clatitul din abundenta cu un furtun lasat jos,celalalt legat la pompa de apa din curte.
    Am reluat cu otet nediluat 3 litri. L-am lasat peste noapte in radiator,dimineata i-am dat drumul si am clatit.
    La fel cu otet am procedat si cu motorul timp de o zi.Apoi apa distilata (din Kaufland la 1,7lei litru) o zi apoi golire....si din nou inca o zi apoi golire.
    De mentionat nici din radiator si nici din motor nu a iesit mizerie sau apa colorata peste limita,singura colorare aparand de la urmele de antigel din masina.
    Motorul oricum a fost curat de cand l-am luat,masina nu a avut uzuri peste limita,iar fostul proprietar a fost mai nebun ca mine cu intretinerea. In seara asta o sa studiez exact cu poti da caloriferul jos fara sa demontezi bordul,desi 99% eu zic ca exista posibilitatea doar cu bordul si toata consola data jos
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Aug 2015
  19. Alexbruj 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2015
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi a6, 2.5 tdi, 2003 163 hp
    Buna baieti,
    Am o problema la un audi A6 C5 din 2003, 2.5 tdi 163 cp: de cateva zile imi tot curge antigel in fata dreapta, nu mai merge caldura. Pe oricat setez climatronicul tot rece baga dar apa se incalzeste. Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi care ar putea fi problema sau ce sa fac, ce ma sfatuiti. Multumesc frumos
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Noi 2015
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Uita-te/identifica mai precis de unde curge si remediaza/schimba ce trebuie acolo. Noi putem stii pe unde iti curge tie antigelul daca ne spui doar "in fata dreapta" ?
     

Distribuie pagina asta