1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caloriferul de caldura la B3 - B4 (80 - 90 - 100) - curge / este spart / infundat - cum il curatam /

Discuție în 'Modele clasice' creată de Manu, 28 Iul 2008.

  1. ilie2002 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2013
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi 80-b4 , 1.9tdi , 1994
    Salut tuturor
    Am un audi 80 1.9tdi din 94 , problema la mine este ca atunci cind pornesc ventilatorul pe cald , baga caldura dar dupa citeva momente cu motorul la ralanti se raceste aerul desi e pus pe caldura . Daca opresc ventilatorul il las vreo 3 minute si il repornesc aceeasi poveste . Problema nu se intimpla insa daca turatia motorului este mai mare decit cea a ralantiului , nu stiu eventual undeva de la 1500 sa zicem in sus . Cine ma-r putea lamuri si pe mine ce ar putea fi .
     
  2. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Cat timp ai lasat o la ralanti ? Ce temperatura iti indica in bord ?
     
  3. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Caorifer partial infundat . Termostat defect . Pompa de apa nu mai baga presiune . Sau aer pe circuit.
    P.S cumva ai bagat pilitura pentru astuparea fisurilor de la radiator?
     
  4. ilie2002 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2013
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi 80-b4 , 1.9tdi , 1994
    Vara apa se ridica, la mers in oras, la 100 daca merg in afara sta la 90, 95. Iarna se ridica la 90 si acolo intepeneste. Ar fi relevant cred eu pentru termostat nu ? blocat pe inchis partial banuiesc eu. Cat priveste faptul ca in turatie de ralanti nu are eficienta caldura iar in turatie baga ar fi din cauza pompei sau aer pe instalatie ?
    Oameni buni am uitat sa va spun, stutul de retur al vasului de expansiune e plesnit se mai tine in partea metalica a stutului si un pic din plasticul care il inveleste. E posibil sa prinda aer pe acolo ?

    Referitor la pilitura nu stiu ce sa iti spun ionute, eu asa am luat masina cu probleme asta, de fapt am luat-o din alta localitate, iarna fiind, si mergand in afara localitatii venind spre casa normal ca baga caldura ca era motorul in turatie. O fi bagat ala care a avut-o inainte. Daca radiatorul ar fi partial infundat cu ce as putea fara sa il dau jos , sa il curat ?
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Mar 2015
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  6. ilie2002 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2013
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi 80-b4 , 1.9tdi , 1994
    cobi , temperatura la bord si daca ajunge la 90 si stra acolo tot asa se manifesta sistemul , adica se racewste aerul dupa o anumita perioada de functionare a ventilatorului interior
     
  7. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Radiatorul de incalzire si/sau traseul furtunelor de apa , spre si de la acesta , sunt partial infundate - parerea mea . Ai zis ceva de stutul respectiv - pune o poza doua .
     
  8. Byta 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2014
    Locație:
    Giroc
    Masina:
    Audi 80,1.9tdi,1994
    Buna,am un audi 80 motor 1.9 tdi..si de mai bine de o saptamana nu mai sufla nici cald nici rece,,,aveti idee care poate fi problema?multumesc
     
  9. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Nu mai merge aeroterma ? Ar putea fi rezistenta de putere , strapunsa .
     
  10. Byta 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2014
    Locație:
    Giroc
    Masina:
    Audi 80,1.9tdi,1994
    da ai dreptate e rupta in doua,dar am schimbat-o si instantaneu a rupt-o din nou,,aveti idee ce ar putea fi??
     
  11. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Ce ai schimbat ca nu se intelege ?
     
  12. Byta 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2014
    Locație:
    Giroc
    Masina:
    Audi 80,1.9tdi,1994
    am schimbat rezistenta aceea in forma de u....si a ars-o din nou...
     
  13. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Rezistenta de putere costa vreo 300 lei , ma indoiesc ca aia ai schimbat o ; ea se afla langa aeroterma, deasupra " torpedoului " intr o cutiuta de plastic si e de marimea unei brichete " zippo "
     
  14. Byta 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2014
    Locație:
    Giroc
    Masina:
    Audi 80,1.9tdi,1994
    ma poti ajuta cu o poza cum arata te rog?si unde se afla..
     
  15. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Demontezi torpedoul ( cutia de acte din dreapta bordului ) si cum te uiti in sus vezi corpul ventilatorului de habitaclu , pe el este montat o cutie unde se afla rezistenta de putere , o dai jos si mergi la magazin cu ea sa ti cumperi una identica ( vezi ca sunt modele diferite pt masinile cu AC si fara ) .
     
  16. MARIJAN

    MARIJAN 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2015
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    audi 80, b4, 1994
    Salut baieti. In urma cu o zi intorcandu-ma acasa de la un drumi conduceam masinuta mea audi B4, cand am auzit niste zgomote ciudate ce veneau din zona bordului ( un fel de bolboroseala care o produce un lichid, martorul de bord pentrut temperatura apei clipind in bord) apoi am simtit in habitaclu mirosul specific de antigel, dupa care mi s-au aburit geamurile pe interior. Oprind masina am constatat ca in vasul de expansiune nu mai aveam antigel deloc.
    Dupa semnalmentele descrise va rog, poate imi dati un sfat despre ce anume s-a intamplat. Va multumesc

    Este posibil ca radiatorul de incalzire sa se fi rupt, sau e vreun furtun. In cazul in care ar fi radiatorul, este foarte scump ? se schimba greu ?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pare ca ti s-a spart radiatorul. Cat costa, depinde unde il gasesti. Cum se schimba, citesti topicul asta.
     
  18. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
  19. VsO11 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 80,1,6D 1990
    Salutare,daca a mai desfacut cineva bord la B3, rugamintea mea este sa-mi spuna si mie cum ar trebui sa arate buretele din poze,si daca gasesc undeva sa-l cumpar.Am decis sa dau bordul jos si sa schimb caloriferul care era spart,tubulatura spalata,unsa,lipita etc.. dar nu stiu ce tip de burete sa pun acolo.
    Multumesc.
     
  20. Piglet80Avant 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    audi 80 avant ABK
    Treduia sa fie un burete pe toata suprafata clapetei ( clapetelor ) . Gaurile ramase permit trecerea aerului si de aici nu se directioneaza unde trebuie .
    Poti adapta ceva , un alt burete subtire , incearca pe la tapiterii . Este acel burete care se pune sub material/tapiterie .
    Incearca sa mai gasesti ceva poze cu aeroterma , vezi exact despre ce vorbesc .
    Spor .
     

Distribuie pagina asta