1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Camshaft Position Sensor - Senzor Hall motor 1.6 ADP

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de vasileporav, 5 Feb 2009.

  1. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Incearca sa-l mai aliniezi o data. Ai grija sa fie perfect aliniate marcajele distributiei.
     
  2. bastian88 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2012
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    A4, 1.6, 1996
    ms mult pt raspuns. o sa incerc inca o data sa-l mai aliniez si revin cu detalii saptamana asta.
     
  3. bastian88 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2012
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    A4, 1.6, 1996
    da, am revenit cum am zis. am mai reglat avansul ink o data, dar tot imi mai oscileaza relatiul numai ca fff rar. sa fie totusi senzorul HALL defect? daca a mai avut cineva problema cu senzorul HALL as vrea sa stiu daca la diagnoza iti da un alt cod sau e inclus in acelasi cu delcoul? multumesc
     
  4. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Daca nu mai ai eroare cod 00515, senzorul Hall este bun. Oscilatiile relantiului pot proveni si din bujii, fise, clapeta de acceleratie, benzina proasta, etc.
     
  5. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Motorul 1.6 ADP vine cu oscilatii din fabrica :)
     
  6. deddy

    deddy 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4, B5, ADR 1.8 5v, 125 hp
    Salut! am si eu o situatie asemanatoare. Am schimbat distributia, am puso in punct dar nu sunt sigur 100% daca si roata intermediara a ramas in punct, porneste la sfer, urca lejer in turatii doar ca daca o tin constant intrerupe iar in relanti oscileaza turatia intre 500-900 rpm, am schimbat filtre, bujii, am verificat fisele, dar acelasi simptom. Eu am acel delcou daca am bobinele acelea sus sau am decat senzorul de pe axa? ma poate ajuta cineva? sper ca nu trebuie sa desfac iarasi distributia. Va multumesc!

    iulian_1976:topicul acesta se refera doar la motorizarea 1.6i
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Ian 2014
  7. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Nu ai delcou. Motorul ADR are senzorul Hall pe axul cu came. Cred ca distributia ta e decalata cu un dinte. Esti sigur ca ai reglat corect intinzatorul? Ai rotit motorul doua ture si ai verificat din nou marcajele distributiei?
     
  8. Cristi Saioc

    Cristi Saioc 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 - 1.9 TDI, 2002, 131 CP
    fratilor, unde pot gasi si eu un delcou marca Sagem? Am probleme cu senzorul hall, masina nu mai porneste si cau de ceva vreme. Va spun ca senzorul este diferit la prindere fata de cel Bosh care vine pe comamda. Ma poate ajuta careva? sunt disperat....
     
  9. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Imi puteti marca care este senzorul hall?
     
  10. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    din pozitia aia nu se vede senzorul respectiv,trebuie dat jos capacul care acopera distributia,vezi imaginea atasata,ala este senzorul hall la motoarele 1.8,adr,aeb

    iulian_1976:deschideti topic separat pentru 1.8 &1.8T Camshaft Position Sensor - Senzor Hall,nu este aceasi procedura de demontare iar pozitia este diferitita.
     
    Ultima editare: 24 Feb 2015
  11. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut,

    Imi poate spune cineva care este procedura de inlocuire a senzorului hall ? Trebuie dat jos delcoul ? Si daca da, cum se face acest lucru. Masina este A4 B5 cod motor ADP. Mersi
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Oct 2013
  12. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Form.aspx
    Daca e vb de asta , e destul de complicat de inlocuit : trebuie dat jos delcoul si scos axul din el , are un nit sub roata zimtata care se bate afara si apoi se scoate axul si se inlocuieste piesa , cand pui la loc trebuie sa fi foarte atent la pozitie si apoi trebuie reglat avansul cu lampa stroboscopica - destul de complicat - parerea mea e sa mergi la un mecanic priceput !
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Oct 2013
  13. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Mersi cobi
     
  14. Bgd_viper 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4 ADP 1997
    Am si eu nevoie de ceva ajutor legat de delcou... Am cumparat senzorul Hall pentru a-l inlocui dar nu pot scoate delcoul de pe blocul motor. Pur si simplu nu iese delcoul. Poate sa-mi spuna cineva cum se scoate? Am scos de tot surubul si furca de fixare.
     
  15. Pauloo

    Pauloo 6th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4B5/1,6(101hp)/ADP/1997 și A6C6/2.0TDI(170hp)/CAHA/2010
    Ai incercat sa aduci motorul la punct?
     
  16. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Intr-adaevar,iese cam greu delcoul,stiu lucrul asta de la fosta mea masina(Audi B4),trebuie fortat un pic treaba acolo,pentru ca s-a intepenit,eu din cate imi aduc aminte am dat cu ceva spray degripant si am reusit sa-l scot
     
  17. Bgd_viper 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4 ADP 1997
    Am adus de mai multe ori motorul la punct iar singura eroare care persista e G40 short to plus. I-am scos mufa si zice open. Oricum am cumparat senzorul cu 260 Ron marca Bosch si vreau sa-l schimb dar nu iese delcoul. Se roteste in ax dar nu iese. Am tras cu mana cu toata forta dar degeaba. Am sa incerc cu un spray degripant si cu o surubelnita ceva sa fac parghie poate iese. Probabil e oxidat si nu trece garnitura de etansare ca am vazut pe net ca are o garnitura. Ma gandeam sa nu mai trebuiasca demontat ceva si de asta am apelat la voi, poate stiti ca eu am demontat multe dar la delcou inca nu ajunsesem :D. Multumesc de ajutor gabi_74. O sa incerc din nou saptamana asta poate reusesc si va zic rezultatul.
     
  18. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Inca o chestie,cand ai testat masina cu VAG-comul aveai motorul pornit sau doar pe contact?intreb lucrul asta deoarece doar cu contactul pus o sa ai eroare la senzorul HALL,eroarea dispare cand motorul este pornit,asa sunt concepute(cel putin asa era la generatia B4,cu delcou),verifica si varianta asta,fa-i o diagnoza cu motorul oprit,dor cu contactul pus,dupa care incearca una cu motorul pornit si vezi daca este asa sau nu.Daca eroarea apare in ambele cazuri,clar problema este senzorul respectiv defect.
     
  19. Pauloo

    Pauloo 6th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4B5/1,6(101hp)/ADP/1997 și A6C6/2.0TDI(170hp)/CAHA/2010
    Cred ca n-ai inteles ce inseamna "sa aduci motorul la punct". Scoate capacul de la cureaua de dostributie, baga masina in treapta a doua sau a treia si trage/impinge de masina pana punctele de pe rola distributiei sunt aliniate. Incearca asa sa vezi daca iese delcoul....
     
  20. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Masina se poate aduce la punct in felul urmator: cu motorul oprit, se scoate din viteza masina, se da jos capacul de la distributie, se da jos capacul de la distribuitor (delcou), se identifica semnele de pe role iar cu o cheie de 19 se invarte de motor pana semnele de pe role se aliniaza la cele care se afla pe motor. Deasemenea foarte important se va urmari ca si rotorul distribuitorului (luleaua cum se mai spune) sa se alinieze la semnul de pe corpul acestuia. In mare asa se procedeaza cu aducerea la punct. Am atasat si ceva poze pentru exemplificare.
     
    Ultima editare: 24 Feb 2015

Distribuie pagina asta