1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Carburator Keihin Audi 80 1.8 S - schimbare - reparatie - etc. ...

Discuție în 'Modele clasice' creată de uzzy2008, 12 Feb 2010.

  1. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    salutare. am un audi 80 1.8s cu carburator keihin, si imi face numai probleme carburatorul. si cum nu am reusit sa gasesc unul ma gandeam daca pot pune in loc un Pierburg 1B SOLEX. se poate adapta usor? am vazut ca asta are soc automat pe apa ......nu cred ca e greu de adaptat. la sistem de prindere si functionalitate ma intereseaza daca ar merge. consum cam la fel ca asta, si sa traga masina. nu ma intereseaza viteza si chestii din astea pentru ca nu prea ies din oras cu ea. multumesc.
     
  2. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    problema areaparut. totusi nu pot pune alt carburator in locul celui original??
     
  3. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    ma poate ajuta cineva???? cu o recomandare? ce sa pun in loc?
     
  4. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Chiar cu riscul de a fi hulit,iti pot da o sugestie:carburator de Dacia.Daca il montezi cum trebuie merge bine.Ma refer la flansa de aluminiu cu apa calda prin ea,la o flansa adaptoare(ti-o face orice mecanic,strungar,etc) si o gusa de plastic de Dacia pe carb si fitru de aer.Unchiul meu a avut multi ani un golf 2 cu aceasta"inventie",relanti rotund,putere buna,dar performante si consum mai mici.Cam ce ziceai tu ca iti trebuie.Am condus-o si eu si mergea bine.
     
  5. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    fagarasan daca tu crezi ca acel carburator monocorp facut cu fonduri minime asigura u ncosum decent la un mtoor de 1.8 te inseli amarnic. De performante nici nu poate fi vorba si despre consum nici atat.............Acest carburator se regleaza relativ usor daca stii unde sa umbli.
     
  6. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    pot sa confirm cele spuse de ManiacuV6,si eu am avut carburator de dacia relgat de 100000 de ori pe audi 80 motor 1,6 si era dezastruos,nu tragea,mergea mereu in 2-3 pistoane si consuma 20%.ManiacuV6 mi-a aratat cum se regleaz aun carburator de audi si am reusit sa scot un consum foarte bun si motorul sa lucreze bine
     
  7. daniel50

    daniel50 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    Cv
    Masina:
    audi 80-90 B3 young edition 1595 cmc carburator electronic,sonda,lambda,catalizator
    Motorul meu nu mai porneste. Cu cheia pusa in contact pe penultima pozitie, cea de dinaintea demarare, se aude la carburator sub carcasa filtrului de aer un tarait, sfarait. O fi normal ? ce sa fie ? :blink:
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Dec 2011
  8. Marius73

    Marius73 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi 80 B3,motor 1,8 cmc,75cp,RU,an1989
    Salut,
    Am si eu o problema care nu ii da nimeni de cap si anume ca atunci cand accelerez "da in nas" apoi merge.
    Am un Audi 80 din 1989 cu motor RU de 1,8 benzina, carburator Keihin 2. Va rog un ajutor.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Dec 2011
  9. Marius73

    Marius73 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi 80 B3,motor 1,8 cmc,75cp,RU,an1989
    Salutare.Detin un Audi 80,din 1989 ,motor RU 1,8, benzina,55kw,carburator Keihin 2.
    Am o problema la care nu am gasit rezolvare nici macar la service cu pretentii.
    Atunci cand accelerez mai brusc "da in nas" apoi pleaca,ceea ce este enervant mai ales cand trebuie sa o iei din loc mai repede.Inca o problema ciudata ar fi ca atunci cand merg pe un drum mai denivelat sau cu gropi motorul parca tinde sa se opreasca.
    Eu nu prea ma pricep la mecanica asa ca va rog sa ma ajutati daca puteti cu un sfat.Multumesc.
     
  10. Tibiemin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi 1800cm3 1987
    Salut poate cineva sa imi dea niste explicati de reglaj la carduratorul de Audi 80 1987 ca, eu nu reusesc nici cum .Am consum mare si nici motorul nu merge prea bine .
     
  11. tm_09_bul

    tm_09_bul 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2009
    Locație:
    Caransebes
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 & Audi 80 B4 2.0E & VW PASSAT 3BG 1,9TDI PD AVF
    Buna tuturor,
    Am tot cautat prin topicurile existente insa nu am gasit ce ma intereseaza pe mine si anume o schema sau o poza cu modul in care se leaga vacuumurile la carburator ( de unde vin si unde se leaga fiecare ) si de unde vin cele 2 fire de la mufa de la electrovalva de pe carburator ...
    Daca aveti ceva maculatura cu ceea ce am nevoie , va rog sa ma ajutati!
    Va multumesc!
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP

Distribuie pagina asta