1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Carlig Remorcare si instalatia electrica cuplare Carlig la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de B-77-GUZ, 8 Ian 2008.

  1. Zvony 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2019
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, 2006
    Salut,
    Am auzit despre problema asta (ori în acest topic, ori un forum prin afară): este vorba de un microcontact ce nu mai vede poziția cârligului, dar poți încerca și o curățare a mufei de poziție. Te uiți sub mașină, în zona cârligului, și vezi un cablu (două fire) care iese din cârlig. Urmăreștel fiindcă are o mufă și poate nu mai face contact bine.
     
  2. adisrg 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 / 2.0TDI / 2008
    Salut,
    iti lipseste / stricat un switch. Ori cauti unul si il inlocuiesti, ori legi firele intre ele (asa a functionat la mine) ai doua fire pe acolo.
     
  3. FlorescuEmil 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    Chitila, Ilfov
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 tdi 165kw,2005
    Am înțeles, o sa încerc ambele variante și o sa revin cu un răspuns. Mulțumesc.
     
  4. adisrg 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 / 2.0TDI / 2008
    Gasesti la pagina 3 la colegul opinion poze cu firele.
     
  5. FlorescuEmil 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2019
    Locație:
    Chitila, Ilfov
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 tdi 165kw,2005
    Am văzut și mufa și firele, nu ma pricep foarte bine, dar eu personal nu pot sa ajung. Trebuie demontata bara spate si/sau altceva ?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca intrebi cum demontezi treaba e clara. Apeleaza la niste profesionisti care doar cu asta se ocupa adica la electricieni VAG. Ii gasesti in aria de prestari servicii.
     
  7. adisrg 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2019
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 / 2.0TDI / 2008
    Intra la pagina 3 si uita-te la poze si citeste acolo. Nu trebuie demontata bara pentru ca umbli prin gaura de la carlig.
     
  8. Robert Simion

    Robert Simion 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2019
    Locație:
    Schoneck DE
    Masina:
    Audi a6 4f
    Salutare,
    Am si eu nevoie de un sfat de la voi. Se pare ca trebuie reinviat acest topic. Am cumparat un carlig electric pentru al meu 4F, dar de la cine am cumparat carligul, instalatia electrica are ceva fire taiate. Am vazut o poza atasata aici si al meu la fire este taiat ca acela (pagina 3 parca era poza atasata).
    Acel cablaj este ok asa taiat ? Daca e nevoie o sa revin cu o poza cum este al meu taiat.
     
  9. Dragos9 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2020
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 C6. 3.0 tdi 2009
    Salutare,
    Am achiziționat de puțin timp un cârlig de remorcare, l-am montat doar nu îmi dau seama unde vine un singur fir (firul negru) de la mufa roșie de pe calculatorul de cârlig. Multumesc.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dragos cand mai ceri ceva pe acest forum scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese = plansele din ETKA si ELSA sau alte programe pentru piese sau reparatii, se poate face sau afla doar pe ghicite ceea ce doresti. Bafta.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Dragos9 5 pagini are tot topicul, si la pagina 2 gaseai schema electrica pusa de mine acum 4 ani.
    Dar na, nura in gura e mai usor decat sa ne ajutam singuri.
     
  12. Vassy

    Vassy 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2016
    Locație:
    Trentino-Alto Adige
    Masina:
    A6 2.7 2010
    Buna ziua dragilor!
    Am achizitionat si eu un carlig retractabil pentru al meu A6 2010 2.7 TDI WAUZZZ4FXBN062234 si din ce am vazut postat aici am observat ca al meu este cam "chel" la partea cu cablajul :(
    Imi lipseste si mufa de la butonul de actionare a carligului
    Oare exista vreo sansa sa-l montez asa cum trebuie?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exista, cumperi mufele necesare si lucrezi dupa schema atasata de mine in 2016, cea la care ai dat like, sau cealalta schema de pe aceeasi pagina.

    Imi pare ca schemele sunt aceleasi, schimba doar codul modulului.
     
    Vassy apreciază asta.
  14. Vassy

    Vassy 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2016
    Locație:
    Trentino-Alto Adige
    Masina:
    A6 2.7 2010
    Multumesc !
     
  15. blaga alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2019
    Locație:
    Orăștie
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE , 2007, automat multitronic
    Buna seara,
    As vrea sa montez carlig de tractare pe masina mea, doar ca am cutie de viteze multitronic. Intrebarea mea este: afecteaza tipul cutiei tractarea unei remorci ?
    Am inteles de la alti posesori de masini cu cutii automate ca sarcina pe carlig, la o masina ce are cutie automata, e mai mica decat la unele cu cutie manuala.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Evident ca afecteaza, ai cateva sute de kg bune in plus.
     
  17. Daniel Rus

    Daniel Rus 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2018
    Locație:
    Campia turzii
    Masina:
    Audi a6 3.0 2010
    Salut,
    Recent am achizitionat un audi A6 C6 3.0 tdi 2010 cod motor CDYA limuzina si am montat carlig de remorcare. Am gasit la un prieten care avea carlig de remorcare pe un audi A6 C6 an 2010 limuzina doar ca motor de 2.0 care a zis ca nu il foloseste si imi da mie carligul. L-am montat pe masina mea (mentionez carlig original audi detasabil electric, cu tot cu calculator, mufe, etc.), l-am instalat pe masina mea totul ok, aveam mufa rosie la locul ei. Carligul functioneaza, dar baiatul care s-a ocupat de partea cu codatul, nu poate coda ABS-ul, restul toate au mers codate. Specific faptul ca are VCDS original si toate testerele originale. A spus ca mai incearca cu alt tester dar nu retin exact. Daca stie careva care poate fi problema = rezolvare si nu permite codarea pe partea de ABS ii multumesc anticipat.
     
  18. gr10mmc

    gr10mmc 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    audi A6, 2.0 / CAGB - 2010
    Am onoarea să vă salut,
    Intenționez să montez pe al meu Audi A6 C6 4F -2010, 2.0 tdi cod motor CAGB 136 cp facelift, un cârlig de remorcare (pare a fi marca Hakpol) cumparat SH, având în partea electrică un modul UN-30/3 Flash-control 12v (atașat ca imagine). Am identificat ușor cablajul mașinii după postul colegului @raducrisstian și doresc un pic de ajutor cu schema de conectare a acestui modul (ce pare a fi construit după 04/2008) precum și dacă este necesară codarea calculatorului mașinii.
    Mulțumesc anticipat.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si noi cum am putea ghici ce pinout are modulul ala aftermarket ? Printr-o minune doar.
     
  20. gr10mmc

    gr10mmc 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    audi A6, 2.0 / CAGB - 2010
    Salut,
    Am cumpărat instalație cu 7 pini Steinhof SMP 7. Am montat-o identificând firele după postarea colegului Raducrisstian (identice fiind eu avand tot un facelift an 2010) funcționează normal, cu o mică excepție: când apăs frâna se sting pozițiile în sistemul de remorcare, ledurile triplelor funcționând normal. Ma gandesc ca poate lămpile mașinii fiind LED, calculatorul dă tensiuni diferite pe același fir și asta o fi cauza. Mă gândesc să leg poziția la lămpile de la numărul de înmatriculare acestea fiind cu bec. Dacă știți cumva culorile firelor sau aveți vreo schemă, m-ar ajuta. Am vorbit și cu cei de la Autogedal de unde am cumpărat instalația dar nu știu care ar fi cauza însă mi-au spus că fiind o instalație after, nu se pliază perfect pe orice tip de mașină iar modului cu 7 pini nici nu decuplează PDC chiar dacă arată în schemă. Mulțumesc și zi faină.
     

Distribuie pagina asta