1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Catalizatorul la A4 B5 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de andrei_idnou, 14 Noi 2010.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Poti incerca curatirea lui sau mai simplu, spargerea lui.
    Pana la urma tu ai b5 sau b6? Completeaza profilul, inclusiv cu motorizarea.
     
  2. mario79

    mario79 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a 4 ,1.9 tdi ,1997
    Ovi dupa ce am spart ceramica la al meu ,fiindca imi zornaia si imi obtura evacuarea, am vazut un consum mare pentru mine ,undeva la 8,motiv pentru care am cumparat un catalizator cu 200 lei s.h.Totul a revenit la normal pentru mine,consum 6-6,5(clima,jenti pe 17,condus sportiv)
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    La mine nu s-a modificat consumul si nici puterea. Doar raspundea mai ferm la acceleratie.
     
  4. CristianDrifter 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2014
    Locație:
    VILLAMEDIANA
    Masina:
    Audi a4 b5 1.8 125cp 1996
    Buna,
    As dori sa anulez catalizatorul dar mi s-a spus ca in urma acestei operatiuni nu imi va creste semnificativ consumul. Este adevarat ? Masina este A4 B5 1.8 125 cp din 1996 .
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Ian 2014
  5. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    A ver... daca scoti catalizatorul iti va creste consumul. Nu cine stie cat, dar iti va creste. Dupa aia ce faci cu ITV-le?
     
  6. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Depinde .. Nu cu mult.. maxim un litru sa zicem, dar iti vor iesi si noxele mai mari ..
     
  7. Alexx25 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 -Avant , 1.8 benzina ,b5 , 2001
    Salutare , la masina mea mecanicul mi-a scos catalizatorul dupa inlocuirea racordului flexibil , explicandu-mi ca , imi va scadea consumul si masina va trage mai bine . catalizatorul arata cam jalnic ... acum nu stiu care'i adevarul :)
     
  8. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Sa scada consumu eu n`am auzit, mai ales la benzinar. Nu poti spune ca trage mai bine, ci doar ca ai un rasuns mai bun la acceleratie. Consumu ar scadea cred eu doar daca catalizatoru ar fi infundat si ti`ar consuma 12 in oras in loc de 10 la mers normal .
     
  9. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    E exact invers: consumul creste odată cu scoaterea din funcţie a catalizatorului!
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca catalizatorul e infundat, consumul creste.
    Daca anulezi/scoti catalizatorul, consumul creste.
    Deci, consum mai scazut... numai daca mergi mai rar cu masina. :)
     
    Mitiy apreciază asta.
  11. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Asta incercamsi eu sa ii spun dar m`am referit ca daca masina iti consuma mult ( peste normal ) si ai catalizatoru infundat, daca il spargi o sa consume mai putin, adica mai aproape de consumul normal ( atat timp cat motoru merge in parametri normali ) . Nu m`am referit ca ar consuma mai putin decat e normal . N`am vrut sa se inteleaga altceva :D
     
  12. Sever.SVR

    Sever.SVR 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1996, 1.8 ADR 124CP
    Eu la fosta mea masina, Vectra B2 2.0dti, am curatat catalizatorul cu o solutie de aragaz ,Triumph. Am turnat 3 sticle cu putina apa in el, l-am lasat la inmuiat 2 zile apoi l-am curatat cu apa cu presiune mare, cum sunt la spalatorii, in sens invers functionarii, apoi l-am suflat cu aer si l-am lasat inca 4 zile la soare sa se usuce bine, l-am montat pe masina si mi-a scazut consumul de la 10% in oras la 8,5%. Oricum, ideea este ca masina deja consuma mai mult decat normal si de aici scaderea de consum si asa 8,5 e mare pentru motorul ala care in tineretea lui manca 6-7 in oras.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Iun 2014
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Si eu am facut asta la actuala masina, insa eu am combinat solutia Triumph cu Nufarul, alta solutie chimica puternica si am spalat sub presiune cam 30 minute cand pe un sens cand pe altul. Apoi asteptare 3 zile la soare.
     
  14. Alexx25 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 -Avant , 1.8 benzina ,b5 , 2001
    Am iar probleme cu masina si relantiul, oprirea masinii in mers, apesi aceleratia si degeaba. Merg la mecanic ... soc nu mai am catalizator pe ea doar o improvizatie cu o teava si alte rahaturi.
    Recomandare: schimbarea catalizatorului cu unul nou (Bosal) si inlocuirea tevii intermediare de esapament. Eu am si eroare pe sonda Lambda, masina nu raspunde prea bine la acceleratie, isi mai da in nas plus ca scoate si mizerie pe teava de esapament. O sa fac un efort urias sa iau un catalizator nou si poate imi scade si consumul cat si mirosul de gaze. Parerea voastra ?
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Mar 2015
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Parerea mea e ca nu merita sa cumperi un catalizator nou!
    Si mai cred ca nu catalizatorul e problema. Prin improvizatie te referi ca nu mai e catalizatorul insa ai o teava. "Alte rahaturi" nu mai ai ce sa ai.
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pai dacă ai eroare de sonda lambda... Cred ca asta răspunde la toate întrebările. Vezi ce e cu aia asa cum zice și Ovidiu s-a înlocuit catalizatorul cu o teava, dar asta este o operațiune des întâlnite și fără probleme.
     
  17. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Vezi ca eu am catalizatoru gol, a ramas doar de forma acolo , intermediara n`am ..Deci nu are nicio treaba faptu ca n`ai catalizator, ai probleme cu sonda cred .
     
  18. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    Salut ! Am un 1.6 AHL cu gpl pe el. Intrebarea mea este : daca masina are "toane", adica merge 50-100 km foarte lent, nu pot sa depasesc cu ea aproape deloc iar dupa merge ok 10-50 km, poate sa fie din catalizator ? Precizez ca nu am umblat la el niciodata. Bujiile, fisele, bobina, debitmetrul si filtrele sunt toate noi . La alta varianta nu m-am gandit decat la catalizator...Voi ce spuneti?
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Desfa evacuarea inainte de catalizator si las-o libera ca sa vezi daca merge bine tot timpul.
     
  20. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    La ce te referi prin desfacere de evacuare ? La ce e dupa catalizator ?
     

Distribuie pagina asta