1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri Bord / IC la A4 B5 - martori luminosi - ce inseamna - lumini bord - inlocuire becuri

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de mr.claude, 19 Oct 2007.

  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    In afara de chei se mai pun si km in bord
    Faptul ca sunt VDO nu inseamna ca sunt nemuritoare asa ca trebuie sa ai grija ce cumperi. Vor fi cu display mare sau mic? Avand in vedere varsta, cele cu display mare cel mai probabil vor cere inlocuirea ecranului din centru, asa ca mai adaugi un cost de ~400 ron
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sunt mult mai bune VDO decat MM dar nu sunt pe viata nici astea. Au fost si cazuri cand s-au mai defectat.
    Trebuie codat/adaptat valorile din IC vechi in cel nou, adaptat cu ECU si adaptate cheile cu immo.(cred ca immo II in cazul AJM 2001)
     
  3. NGyuri 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A4 B5, 1.9 TDI, 2001
    Salut Colegi, multumesc frumos pentru raspunsuri.
    Ceasurile sunt cu display mic (la fel ca ale mele), vanzatorul zice ca sunt fara defecte. Ceasurile mele nu indica nivelul de combustibil, indica instabil temperatura lichidului de racire. De asemenea, de 2 ori s-a blocat si vitezometrul.
     
  4. JhonnKamisei

    JhonnKamisei 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    Tg. Neamt
    Masina:
    Audi 80 b4 2.0E automat Audi A4 b5 1.6i 2001
    exista posibilitatea de a calibra acele la lichidul de racire si benzina cu ajutorul vag-ului fara a da jos bordul si sa se scoata acele ?
    nu am gasit o explicatie de ce se duce acul peste 90 de grade asta dupa ce l-am pus pe pozitie cu vag-ul:uhm:
     
  5. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Nu poti sa modifici pozitia pointer-ilor fara a da jos masca.
    Cum l-ai pus pe pozitie? Ai scos pointer-ul, ai pus contactul, pointer-ul pe zero si apoi sweep test cu vag? Sau ai dat sweep test, ai scos pointer-ul si l-ai fixat la 90 ?
    Dupa ce faci calibrarea mergi pana ajunge apa la 90 si verifici ca indicatia acului sa fie cat de cat cu valoarea din "measuring blocks".

    Nici VDO nu sunt pe viata, la mine inca indica 70 km/h cand merg cu 100km/h. Nu am avut ocazia sa schimb procesorul.
     
  6. JhonnKamisei

    JhonnKamisei 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    Tg. Neamt
    Masina:
    Audi 80 b4 2.0E automat Audi A4 b5 1.6i 2001
    Am scos pointer-ul ...test cu vag-ul...cind a ajuns acul la 90 am pus pointer-ul pe pozitie.
    A mers citeva zile si apoi sa dus iar in 100 acum in 110 ...vreau sa vad pina unde se duce
     
  7. Ovidiu A4 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2016
    Locație:
    milano
    Masina:
    audi a4 b5 ,1800,1996
    Salut.Am o problema la audi meu motor 1800 benzina ,125 cai din 1996.Kilometrajul si vitezometrul cateodata merg, cateodata nu merg.Asta de cand am schimbat alternatorul original cu unul din dezmembrări. Acum am schimbat releu de alternatorul lui original, l-am pus pe masina, merge, incarcam bine, dar acele tot asa merg, o data de de trei ori nu.Ce ar putea avea?
     
  8. Gaby.or 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4 b5
    Va salut din nou pe forum dar acum legat de ceasuri. Ieri am plecat in afara orasului si la un moment dat am observat ca vitezometrul mi-a cazut pe zero in timpul mersului, restul functioneaza ok. Si-a revenit pana la destinatie. La intoarcere mi-a cazut din nou si dupa vreo 20 km parcursi si-a dat drumul, dar nu mai indica valorile reale. De exemplu, am pornit GPS-ul si aveam 140 km/h, dar in bord se zbatea acul intre 70 si 80. Care ar putea fi problema ?
     
  9. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Du-te la un service sa-ti faca test la ceasuri. Si pe viitor explica-ne si noua ce masina ai ca A4 B5 s-a facut din 1994 pana in 2001.
     
  10. JhonnKamisei

    JhonnKamisei 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    Tg. Neamt
    Masina:
    Audi 80 b4 2.0E automat Audi A4 b5 1.6i 2001
    Salutare din nou...se pare ca ceasul de la apa sa stabilizat la 110 grade.Poate sa-mi spuna cineva cind cade ...ce cade???partea electronica sau ceasul in sine?
     
  11. Daniel RR

    Daniel RR 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 - 2.0 TDI CAHA - 2012
    Magnetti marelli am si eu.. La cald ecranul de pe half-fis se înroșește si nu indica nimic.. La rece/umezeala nu merg acele.. Ceasurile sunt din 2005.. Vdo e peste Magnetti.. Informațiile complecte referitoar la ceasuri / montaj le gasesti aici in postul cu montaj BC.. Spor!
     
  12. Gaby.or 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a4 b5
    Da...am uitat sa precizez ca audiul meu este a4 b5 din 95 1.9tdi 90cp....da,am avut si ceva probleme cu incarcarea saptamana trecuta,dar si-a revenit,naiba stie ce este cu ea.....eu cred totusi ca este o problema pe partea electrica
     
  13. Daniel RR

    Daniel RR 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 - 2.0 TDI CAHA - 2012
    Gaby.or problema respectiva tine de placa de baza a ceasurilor tale de bord. Cum scriam mai in sus si ale mele cand dau de umezeala frig sau alteori caldura au problema asta. E o problema pe placa de baza din cate am auzit / inteles de la multi Magnetti e foarte sensibil la partea de schimbare rapida de tensiune ex: iei bornele bateriei, incarcare proasta, etc.. Poti sa te gandesti sa le schimbi cat mai curand pentru ca o sa ti se intample mult mai des problema asta.
     
  14. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Se poate incerca o refacere a lipiturilor cu aer cald, undeva la 390 grade si debit mic de aer, flux bun si atentie la leduri si alte componente din plastic. Daca operatiunea reuseste, mai tine o perioada.
    La final se curata placa cu alcool izopropilic sau "flux cleaner / remover".
     
  15. AlexG

    AlexG 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2014
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 B5/1.6 ADP/ 12.1999
    Va salut revin si eu cu o intrebare eu pe masina am ceasuri simple doar cu display de km si 4 martori benzina apa ulei si exclamare. Acum ceasul de temperatura a apei a inceput sa arate razna pe ceas am 120 grade aproape si motorul merge perfect , bine ca am schimbat o gramada de pompe si radiatoare sa ajung la concluzia ca e ceasul. Pe vag com la instrumente imi arata fix cat pe ceas dar pe motor imi arata 92 grade. Intrebarea mea este se pot monta ceasuri tot asa fara imobilizator pe ele dar modelul cu 6 martori? Sau cel cu voltmetru si temperatura ulei?
    eu am pe masina poza 1 si as vrea
    poza 2 sau 3
    ce trebuie modificat ce v.a indica in cazul celor cu 6 martori si ce nu v.a indica. Va multumesc
     
    Ultima editare: 26 Apr 2016
  16. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Ceasurile din poza 3 sunt aoroape ca aletale difera doar displayul pt temperatura exterioara care se poate monta si pe ceasurile tale. Poza 2 nu stiu sigur tre sa vezi mufele din spate sa vezi daca se potrivesc la mufe. Uite aici o poza cu ceasuri cu display pt temp exterioara montat pe ele ( nu a avut l-am montat eu)
     
  17. JhonnKamisei

    JhonnKamisei 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    Tg. Neamt
    Masina:
    Audi 80 b4 2.0E automat Audi A4 b5 1.6i 2001
    Salutare...am reusit sa remediez problema.Am ajuns la concluzia ca e o problema mecanica la motorasele ceasurilor.
    Am desfacut bordul...am dat jos ceasurile...am injectat putin ulei siliconic cu un spray le-am pus la loc si se pare ca merge.
     
  18. AndreiI

    AndreiI 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2015
    Locație:
    Comarnic
    Masina:
    A4 B5 Limousine , 1.6 ALZ , 2000
    Salutare tuturor,

    Ceasurile B5-ului meu au indicatorul turometrului defect (testat VAG, restul sunt ok, intradevar la diferente mari de temperatura mai fac uneori "diverse" in rest foarte putini pixeli obositi in centru si cam atat), am intors ceasurile si doar acul turometrului "cade".
    Am cautat diversi ""specialisti" care au sugerat "inlocuire placa de baza (600-800 RON) este defecta", cu care eu nu prea sunt de acord, daca era placa de baza defecta nu cadeau toate acele ? Va rog o sugestie un sfat daca aveti, poate a mai avut cineva aceasta problema. Multumesc anticipat.

    # 8D0920901D / 1.6 ALZ Facelift
    [​IMG]
     
  19. george86 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2016
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a4b5 110cai
    Salut,
    Am si eu aceasi problema adica vreau sa schimb ceasurile de bord pentru mi s-a ars buzzerul de lumini si daca tot am gasit ceasuri cu totul de ce sa ma mai complic sa schimb doar buzzer-ull.
    Cand am desfacut mufele am intalnit ceva ciudat ce voi nu ati specificat aici. Mufa albastra 32 pini mufa verde 32 pini si mufa neagra de 5 pini x 2 = 10 pini, iar cel nou are mufa neagra cu 4 pini. Cum rezolv problema asta pentru ca nu pot conecta mufa neagra. Multumesc.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    George mai citeste integral inca odata topicul asta, unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii.
     

Distribuie pagina asta