1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri Bord / IC la A4 B5 - martori luminosi - ce inseamna - lumini bord - inlocuire becuri

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de mr.claude, 19 Oct 2007.

  1. Bogd@n

    Bogd@n 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 1997
    Am si eu o intrebare,
    poza nr. 1 sunt ceasuri bord pt un Audi A4 B5 pe care le vreau sa le achizitionez dar din poza vad ca are culoarea putin portocalie
    poza nr. 2 este un exemplu pentru a arata culoarea rosie care o au ceasurile
    Acuma intrebarea mea, daca schimb becurile cu altele noi, culoarea de afisare in ceasurile pe care vreau sa le achizitionez, o sa fie rosie sau sunt doua modele de ceasuri ?
    16976358_1614265278591607_1590740096_n.jpg 16910684_1614265328591602_1959504578_o.jpg
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu ai citit acest topic integral ? este ok sa te repeti cu ceva ce s-a mai scris ?
     
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu vei avea lumina rosie niciodata pentru ca iluminarea este data de becuri (galbuie) in spatele unui paravan rosu, si nu de leduri rosii cum e la modelele mai noi.
     
  4. Bogd@n

    Bogd@n 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 1997
    mersi ovidiu ! :D
     
  5. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    La modele noi au leduri rosii si difuser portocaliu.
    Poti inlocui becurile din spate cu unele rosii (vezi la chinezi) sau leduri roșii in soclu de bec.
     
  6. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Ai citit si tu ce am facut? Sau doar pe sarite? Ce sa mai scriu daca mai mult nu stiu si Audi acela nu-l mai am iar nr. de tel. nu-l pot da decât cu acordul meseriasului. Sper ca ai citit cum am rezolvat? Un pont doar pt. cei care au exact aceste probleme e un controler Motorola.
    ps. Dacă mai dau de el îl pozez nu mai retin daca l-am postat.
     
  7. Razvan Pop 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, 1.6. 1998
    Buna,
    Am un audi a4 b5 an 1998 1.6 si am o nedumerire, ar trebui sa am mai multi martori luminosi aprinsi cand pun contactul?
    Mie doar acestia in apar, dar nu stiu de restul, ar trbui sa se aprinda mai multi?
    Cum aflu daca ii ars vreun bec?
    Multumesc,
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se vede ca nu ai depus nici un efort sa citesti in primul rand manualul tau de utilizare si nici acest topic. In functie de dotarile masinii, motorizarea masinii si altele ti se aprind anumiti martori la punerea contactului. Ca sa vezi cum functioneaza toate becurile din bord se verifica cu VCDS-ul.
     
  9. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Așa cum am promis revin cu poza controlerului care a fost cauza problemelor mele cu acele ceasuri "Magneti Marelli"

    uploadfromtaptalk1495476403633.jpg
     
    NITA apreciază asta.
  10. ovidio83 Banned

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Ehdhdjsjsjs
    Aceeasi problema o am si eu, Am desfacut ceasurile sa schimb 3 beculete care erau arse, ca sa constat dupa montare ca imi fac ceasurile la fel ca in acest clip.....WTF ?
     
  11. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Ovidio83, marele tau noroc este ca il ai tot din Timisoara, pe OvidiuTM ;) I-a legatura cu el, te lamureste el ;) Bafta!
     
  12. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Salutare ,

    Se pare ca nici pe mine nu m-a ocolit problema ceasurilor de bord la A4 B5 facelift. Partea de afisaj era prezenta de când am cumparat masina dar nu era foarte deranjanta. Anul trecut mi-a picat ceasul de la rezervorul de motorina iar ieri am observat ca turometrul indica mult mai putin. La ralanti imi indica 500 Rot/min. Motorul functioneaza ok. Am o intrebare, afisajul meu este model cu afisaj mic: oare pot monta unul cu maxidot si mai are in plus indicator incarcare baterie si temperatura ulei ? Atasez doua poze cu modelul de ceas care intentionez sa-l achizitionez.
    144189685_1_1000x700_ceasuri-bord-audi-a4-campulung-muscel.jpg

    144189685_2_1000x700_ceasuri-bord-audi-a4-fotografii.jpg
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, se poate. Insa trebuie imperecheate apoi cheile cu immo, deoarece masina nu va porni.
     
  14. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Daca tot faci investitia, cauta un maxidot VDO Siemens. Cu Magneti Marelli esti la noroc.
     
  15. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Multumesc pentru raspunsuri. O sa caut VDO. Revin cu info dupa remedierea problemei ;)
     
  16. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Si eu recomand tot VDO cu full fis. Acuma problema e ca nu se gasesc. Eu am căutat câteva luni si nu am găsit decât de Anglia, dar m-am obișnuit cu ele. Sa ai grija sa nu fie de 2.5 tdi sa nu ai probleme cu indicatorul motorină. Spor la căutări si răbdare.
     
  17. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Eu am VDO de 2.5 si nu am probleme cu indicatorul. Posibil sa fie probleme daca vin de pe quattro.
    Sa nu crezi ca la cele VDO display-ul e nemuritor, cel mai probabil va necesita inlocuire
     
  18. A(u)di

    A(u)di 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2012
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4 B5,1.8 NA 20v,125CP,12/1999, Cod motor ARG , FWD
    Salutare, stiu ca topicul e vechi dar vreau sa imi fac un upgrade la IC.De mentionat pt inceput ca am citit tot topicul...Detin un Audi A4B5, facelift, 1.8 na, 125hp, cod motor ARG,cv manuala, serie sasiu:
    WAUZZZ 8DZX A243 155, an fabr 10/1999. IC-ul meu de pe masina e cu 6 martori centrali plus afisaj de temperatura ext jos, cu ceas analogic sub turometru(vezi poza atasata ) iar noul IC provine de pe un A4 AVANT pre-facelift( CU MAXIDOT+afisaj de temp ulei si tensiune baterie).De pe masina donatoare am luat: IC,cablaje IC, cablaje manete, manete(semnalizare+stergatoare)+releul 387.
    La IC -ul original( de fabrica cu care a venit masina) in spate am 3 mufe: albastra, verde si neagra(ATENTIE:10pini-eu unul nu am vazut in nicio pagina a acestui topic acest tip de mufa cu 10 pini(atasare mai jos)-imi cer scuze daca s.a discutat si nu am vazut). Noul IC cu BC are mufele: verde, albastra si rosie.
    Acum vin si intrebarile mele:

    1-pt releul 387 de care s.a tot discutat, exista cablaje la unii , la unii nu-daca exista la mine pe masina exista posibilitatea sa aiba inclusa functia de autocheck bulb? Sau treb sa schimb cu releul donator? Daca nu am cablaj tras pt releu doar pun pinul la masa sa nu mai apara eroare si gata nu? Alta functie imp in afara de autocheck sa inteleg ca nu are in legatura cu afisarea pe BC

    2-temperatura exterioara: am climatronic, iarasi la unii doar s.au conectat din mufa in mufa si gata, la unii a fost nevoie de legat la climatronic la unii nu, e vreo regula? Prefacelift are nev de eva si facelift de altcv?

    3- temperatura ulei- acelasi lucru ca la pct 2? Cred ca tine de faptul cu ce a fost dotata masina? E vreo echgipare dup un anumit an? Multumesc

    4-pinii manetelor de semnalizare si stergatoare sunt cilindrici(am vazut ceva pe topic de pini circulari) , masina mea are pini cilindrici sau circulari la mufele manetelor? Multumesc

    5- Dupa seria proprie de sasiu si anul fabricatiei are CAN sau nu? Din ce am inteles ce e dupa 06/2000 primeste CAN?m-ar incurca cu ceva aceasta conexiune la swapul IC-urilor?

    Multumesc de timpul acordat si sper sa nu fi intrebat ceva din ce s.a discutat dar eu zic ca am foat atent la tot.
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Mufa aia cu 10 pini e de la displayul suplimentar ce se afla in mijlocul ceasurilor FARA BC.

    1. Daca nu iti aparea avertizare de bec ars, nu ai cablajul.
    2. Datorita aspectului de mai sus, nu trebuie sa tragi fir din climatronic, PENTRU CA ai avut display de temp ext. Asadar, tu trebuie sa scoti pinul din mufa aia si sa il introduci in mufa rosie de 20 pini.
    3. Temp uleiului e conditionata de prezenta senzorului de temperatura ulei pe termoflot. Nu are legatura cu facelift sau nonfacelift. Si daca pe masina ta nu ai avut ceas de temp ulei nu ai nici senzorul respectiv pe termoflot.
    4. cilindric sau circular nu e acelasi lucru? Manete sunt identice la pini 98-2001.
    5. Nu ai CAN - si nu inteleg de ce bagi in oala astea ceasurile de A6? Tu nu ai cumparat ceasuri de A4?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu tot nu inteleg ce tot intrebati aiurea si inutil aceleasi lucruri cand sunt discutate toate problemele despre ceasuri la A4 B5.
    Topicul se inchide dar va ramane pe prima pagina. In loc sa cititi tot puneti intrebari pentru ca va este lene sa invatati singuri ce aveti de facut.
     

Distribuie pagina asta