1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri Bord la Audi A6 C5 - inlocuire si adaptare ceasuri bord

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de BullDog, 18 Sep 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poate nu ai cheia originala la masina, sau s-a pierdut cheia si nu a mai putut fi imperecheata cea noua, motiv ptr. care a facut Immo Off.
     
  2. cta1979

    cta1979 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.5tdi, 180cp, 2003, AKE
    Sa inteleg ca, daca se face immo off iar IC este cel original al masini nu imi apare nici o eroare vizibila cand nu mai e cheia originala?
    Centralizata imi functioneaza perfect din telecomanda chei.
     
  3. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Nu are treaba ca e sau nu originala .
    Nu iti da eroare , iti arata statusul ca e off - daca ai scule de vazut asa ceva .
    Immo e una , confort e altceva
     
    Ultima editare: 28 Apr 2015
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Corect ce spune turbocip
     
  5. cta1979

    cta1979 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.5tdi, 180cp, 2003, AKE
    Am inteles, revin cu alta intrebare ce e de facut daca cu noul IC la punere contact imi lucreaza doar 3 martori , pana sa il schimb aveam pom de craciun , dupa cum vedeti in poza nu apare frana de mana care era trasa la momentul acela, ABS, airbag, ......
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Scoate-i mufele, reintrodu-le, apoi verifica ce an apare pe ecranul din partea stanga(acolo unde setezi data). Probabil difera pinout-ul intre cele doua. Dar asta vedem dupa ce ne spui anul care apare in ambele IC-uri.
     
  7. cta1979

    cta1979 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.5tdi, 180cp, 2003, AKE
    Pe cel nou apare 1999 si e VDO iar cel original al masini care e modelul cu inele cromate inca nu stiu anul ca il am la un electronist cum il iau vin cu rezultate, multumesc pentru ajutor si revin.
     
  8. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Vezi compatibilitatea intre ce ai avut si cel cumparat .
     
  9. cta1979

    cta1979 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.5tdi, 180cp, 2003, AKE
    Am revenit cu noi informati poate ma ajutati sa stiu ce am de facut:

    -IC nou este fabricatie 1999 iar cel de pe masina este 2004 din ce am observat 3 martori nu se sincronizeaza itre cele 2 ic, revin cu intrebarea cum pot face sa functioneze toti martori la punere contact exact ca cel original, si inca ceva spicarul la semnalizare sau avarii nu bipaie dar daca imi da o eroare in bord bipaie ce e de facut si an acest caz?
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Parerea mea este sa cumperi un IC VDO cu inele cromate ca ale tale, cu display mare, sa poti activa apoi si BC. E pacat sa il lasi asta vechi si sa te apuci de schimbat fire. Nu stiu defapt de ce ai cumparat asta de acum;)
     
  11. cta1979

    cta1979 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.5tdi, 180cp, 2003, AKE
    Pai cred ca asta voi face in viitor, deci daca iau un IC VDO model 2004 nu vor fi probleme cu martori din bord in afara de recunoasterea noului IC si a cheii care orcum la mine e off si la asta vechi am scos ledul sa nu ma ameteasca de cap.
     
  12. b3rty03 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2015
    Locație:
    anglia
    Masina:
    audi a6 c5 1.9 tdi sport 2002
    Buna ziua. Am un audi A6 C5 1.9 tdi 2002 si am probleme cu instrument cluster. Aş dori sa il schimb. Seria la el e 4B0920950J si nu stiu daca se potrivesc si altele. Am gasit unu cu codu 4B0920981J . Ma poate ajuta cineva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mai 2015
  13. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Ia ca cel pe care il ai si se poate adapta
     
  14. CristyX

    CristyX 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B5 Pro line style, 1.8T AWT, 2001
    La al meu A6 C5 din 2002 mi s-au dus ceasurile de bord, indica aiurea, e cu display mic, nu cu cel maxidot, pot sa imi pun ceasuri de bord cu display maxidot? Si daca iau altele e suficient sa le schimb doar fizic, sau trebuie facut ceva si la imobilizator ca ceasurile noi sa functioneze?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti pune ceasuri maxidot, dar trebuie imperecheate cheile cu noul IC ca sa porneasca masina. Ai nevoie de codurile SKC din ambele IC-uri care se afla cu alte interfete decat VCDS (vagk+can comander, vag tacho, etc.) si procedura de imperechere de pe ross-tech care se face cu VCDS.
     
  16. crystyano

    crystyano 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI an 2010 motor CAHB 170 cp automata(LDV)
    Buna as vrea sa achizitionez un nou IC pentru masina mea, doar ca acesta este de S6 si are 300km/h in bord.Dupa ce o sa fac imperecherea cu ECU al noului cluster osa imi indice corect in bord viteza??
     
  17. remus

    remus 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a6,1.9,2003
    Salut,
    Am probleme cu ceasurile de bord la masinea mea A6 C5, 1.9, 2003, cutie automata: nu functioneaza in parametri normali. Codul ceasului este 4B0920900Q si as dori sa-l schimb dar nu gasesc decat nou si costa o avere. Stie cineva daca exista unul compatibil second hand, ca am cautat in toata tara si nu am gasit cu acelasi cod ca al meu. Multumesc anticipat.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    N-ai nevoie de acelasi cod. Cumpara ceasuri cu display mare marca VDO,cu terminatia la cod 933 G,M,K... de la orice audi A6 C5 dupa 2002 apoi le adaptezi pe masina si imperechezi cheile. De astea din imagine.
     
  19. remus

    remus 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a6,1.9,2003
    nucugheri Ok,multumesc de informatie,o sa incerc varianta asta si revin cu noutati.
    An nou fericit!
     
  20. crystyano

    crystyano 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI an 2010 motor CAHB 170 cp automata(LDV)
    Buna seara,
    Am si eu o problema cu ceasurile de bord: m-am hotarat sa le schimb cu altele din cauza ca nu mai vedeam nimic pe display.
    Ale mele au seria 4B0920932 L iar cele pe care le-am achizitionat sunt 4B0920981J. Masina mea este 1.8t iar ceasurile cumparte au fost pe diesel nu stiu sigur ce motorizare, oricum nu cred ca, conteaza.
    Acum, problema mea este urmatoarea: cu Vag-Commander am citit dumpul din ceasurile vechi si l-am salvat apoi am citit din ceasurile noi apoi le-am rescris cu dumpul din ceasurile mele de benzina.
    Dupa aceasta rescriere s-au modificat km acum sunt km ce erau pe vechiul meu IC s-a schimbat din mile in km si a pornit masina fara adaptez cheile iar turometrul si kilometrajul merg bine. Problema ce a ramas este ca displayul se stinge, apoi se aprinde tot asa si raman aprinsi martorii de la benzina si de la baterie dupa modificare eprom.
    Inca o chestie: inainte de a schimba epromul am citit pinul din IC si era 2222 iar acum daca citesc aceleasi ceasuri pinul este ciudat din cinci cifre si nu seamana cu ce am avut inainte, nu mai da nici km ce ii am pe ceas.
    Apoi alta ciudatenie daca citesc ceasurile cu VCDS imi scrie tot seria de la ceasurile vechi. Oare ce nu am facut bine ceva ? eu bunuiesc ca nu e ok scris epromul asa cum am procedat eu. Astept pareri si va multumesc.
     

Distribuie pagina asta