1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri Bord la Audi A6 C5 - inlocuire si adaptare ceasuri bord

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de BullDog, 18 Sep 2010.

  1. crystyano

    crystyano 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI an 2010 motor CAHB 170 cp automata(LDV)
    Am incercat sa imperechez si IC cu ecu dar nu am reusit nicicum.Prima data am incercat cu pinul ce l-am citit inainte de scriere eprom si cand dadeam test sus unde trebuia sa apara seria ceasului nou scria cu verde disable.Apoi am incercat cu pinul din 5 cifre(si la primul am adaugat 0 in fata) dupa scriere eprom dar dupa test scrie malfunction,apoi din greseala la alta incercare am bagat si al doilea pin tot de la IC veci iar acum cand fac test pe instrumens acolo unde apare seria de IC apare de doua ori +seria de sasiu ca si cum as fi schimbat IC cu altul dar de fapt e acelas.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Hmmm, nu stiu ce ai facut tu pe acolo, dar e evident ca ceva nu ti-a iesit cum ai prevazut. Cred ca mai bine optai pentru un IC de benzina la care doar imperecheai cheile. Asa, se pare ca tot trebuie sa ajungi la "baietii destepti", deci n-ai facut nici o afacere.
    Daca ai disable, ai verificat in 022, 024, iti permite adaptarea sau nu e nevoie de timp de asteptare?
     
  3. crystyano

    crystyano 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI an 2010 motor CAHB 170 cp automata(LDV)
    Din pacate de benzinar mai greu gasesti iar aceste ceasuri sunt si cu inele cromate si cu diplayul fara nici un pixel mort,iar pretul de 190 ron mi sa parut rezonabil incat sa risc cu ele.Unde sa intru in canalele astea in instruments? O sa mai incerc maine sa vad.
     
    Ultima editare: 5 Ian 2016
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, pe Instruments. Uita-te aici in tabel si verifica la tine ce este. Ai verificat daca eeproamele aveau aceeasi marime inainte sa le scrii?
     
  5. crystyano

    crystyano 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI an 2010 motor CAHB 170 cp automata(LDV)
    Din pacate nu am verificat, si nici nu am fost inspirat sa il salvez macar pe cel vechi.
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu tinea neaparat de inspiratie...e obligatoriu sa faci asta de fiecare data cand citesti un eeprom, orice. Prima data Save si apoi restul. Dar acum e tardiv, vorbim discutii. Incearca sa gasesti la vreun coleg (sau pe mhh-auto, digital-kaos) doua eeproame originale de la ambele IC-uri.
     
  7. crystyano

    crystyano 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI an 2010 motor CAHB 170 cp automata(LDV)
    Da asa este... la IC original al masinii pentru ce imi trebuie ala e ok functioneaza normal, de la el am facut doar un save la dumpul citit.Ciudat mai este ca pot porni masina si cu IC vechi si cu asta nou fara adaptare cheilor.
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa un immo on pe ecu cu commanderul sa vezi n-ai vreo surpriza?
     
  9. crystyano

    crystyano 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI an 2010 motor CAHB 170 cp automata(LDV)
    Nu merge la benzinare cu commander,cel putin la mine nu merge sa fac immo of/on
     
  10. crystyano

    crystyano 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI an 2010 motor CAHB 170 cp automata(LDV)
    Immo este on la mine sunt sigur de asta,tocmai cred ca am gasit in dump original pentru ceasul care vreau sa il adaptez,o sa vad maine daca rezolv ceva.Noapte buna!
     
  11. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Ca sa pui ceasuri de diesel la benzina si invers, e cam greu, daca nu imposibil. Sunt alte valori.
     
  12. crystyano

    crystyano 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI an 2010 motor CAHB 170 cp automata(LDV)
    Problema e ca nu stiu ce sa intamplat cand s-a rescris epromul ca acum nu mai pot rescrie peste el. Ma lasa sa il citesc, il inlocuiesc cu alt eprom, il scriu, resetez ceasurile dar nici o schimbare iar cand citesc din nou dump-ul nu e cel care l-am pus eu ci cel dinainte.
    Sunt ok pe 022 toate sunt valoarea 1 mai putin aia cu cheile iar pe 024 toate 0. Inca o chestie: la km aia resetabili acum scrie DEF tot timpul. Scrie asa nu mai apar cifre.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu mai poti rezolva nimic prin OBD. Trebuie rescris eeprom-ul pe masa, in programator.
    Uite aici, cam la fel a patit ca tine.
     
  14. shaolin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2.5 tdi, 180 CP, 2004
    Salut. Am si eu o intrebare pentru specialisti. Daca pe masina ( A6 2.5tdi quattro 180 CP din 2002 ) am ceasuri MM4 cu display mic si immo off si pun ceasuri VDO cu maxidot, masina imi va porni fara sa le adaptez si sa codez cheia ? Ceasurile actuale sunt cu probleme. ( Acul de la baterie e pe maxim de cele mai multe ori si intensitatea luminoasa de la ceasuri e scazuta, iar la climatronic unde arata temperatura stanga-dreapta intesitatea luminoasa este mai mare. Cand intesitatea e normala la ceasuri si la climatronic, acul de la baterie e aproape la normal, dar asta se intampla foarte rar, pentru putin timp. Cu VagCom-ul nu pot intra pe instrumente din aceasta cauza. Reusesc foarte rar, pentru putin timp, atunci cand acul de la baterie e aproape de normal.) Din aceste motive nu pot citi pin-ul de la ceasuri cu vag commander. Este posibil sa imi functioneze cu ceasuri VDO si sa imi indice corect fara sa le adaptez cu pin-ul din cele vechi ? Multumesc anticipat pentru eventuale raspunsuri.
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca ai immo off, acesta e facut pe motor, deci masina va porni si daca schimbi IC-ul cu unul VDO.
     
  16. shaolin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2.5 tdi, 180 CP, 2004
    Ok. Dar imi va indica si va functiona totul la ceasurile VDO ? .... ( bine, mai putin computerul de bord ca nu am maneta stergatoare cu butoane. Voi monta ulterior ) .
     
    Ultima editare: 12 Ian 2016
  17. crystyano

    crystyano 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI an 2010 motor CAHB 170 cp automata(LDV)
    Daca pui bord de pe o masina motorizare ca si a ta ar trebui sa functioneze corect.
     
  18. shaolin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2.5 tdi, 180 CP, 2004
    Ok. Multumesc pentru raspuns. Voi cauta un bord cu maxidot atunci. Are importanta codul ? La mine este 4B0 920 900Q
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti cauta 4B0 920 933 M
     
  20. shaolin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2.5 tdi, 180 CP, 2004
    4B0 920 930 C nu sunt bune ? Si inca o intrebare. Daca nu pot citi pin-ul din ceasuri din cauza ca sunt defecte si nu ma pot conecta la ele si nici la ecu , daca pun alte ceasuri ok, pot dupa aceea sa citesc pin-ul din ecu ? Am inteles ca e acelasi pin in ecu si ceasuri.
     

Distribuie pagina asta