Ceasuri Bord la A6 C5 - martori luminosi in bord - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de BullDog, 18 Sep 2010.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Poti lua ceasurile de benzina, dar trebuie sa schimbi display-ul si sa-l pui la tine. Ceasurile (Instrument Cluster) de benzina nu vor indica corect la tine pe diesel. Trebuie rescris dump-ul din ale tale in cele benzinare si trebuie inlocuita folia gradata, care daca IC-urile sunt firme diferite nu potriveste plug@play. Iar rescrierea dump-ului nu se face cu VCDS, se face cu alta interfata.
    De ce nu cauti ceasuri de diesel marca VDO, cu maxidot, potrivesc de pe toate A6 C5, si de 1,9,si de 2,5, si quatro,si allroad...etc. Gasesti cu 60-70 de euro in stare foarte buna, cu display-ul in regula. Inveti cheile cu immo din IC nou si gata. Si Iti activezi si BC cu ocazia asta.
    Sau cumperi un display nou (aprox. 100 euro) si mergi la un atelier de electronica sa ti-l monteze in IC-ul tau.
     
  2. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6 2,5 V6 TDI Avant,150 cp,2001,Motor AKN
    Marian.claudiu, asa cum a spus Nucugheri, cel mai simplu e sa cauti un atelier specializat care sa iti schimbe displayul.
    Nu stiu in ce tara esti tu de spui ca te costa peste 100€ numai ora de manopera, dar te asigur ca pe mine aici in Spania ma costat 120€ schimbatul , cu tot cu display si manopera, inclusiv trimiterea si primirea , pentru ca a trebuit sa trimit ceasurile la atelier care era cam la 1000km de unde locuiesc eu.
    Cauta bine prin forumurile audi din tara unde esti si sunt sigur ca vei gasi.
     
  3. marian.claudiu

    marian.claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    AUDI A6 C5;1,9 TDI;2002 awx
    Multumesc mult pentru raspuns. Eu sunt acum in nordul Norvegiei.
     
  4. paul.alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    audi a6 2004 1.9 tdi
    Stie sa-mi spuna cineva ce e chestia asta cu 1 km/h si 2 km/h din poza atasata ? Cand apei pe butonul din care reglezi si ora si cand accelerezi apare dar nu stiu ce face si ce rol are. Mersi fain.

    2016-03-07 00.13.19.jpg
     
  5. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Prima avertizare limita viteza atinsa(60kmph...parca,sau 50)....cand atingi viteza aia auzi un semnal sonor din bord(e doar avertizare ca ai atins pragul), a doua este pentru limita 120kmph...aceasi chestie.
    Ambele valori daca nu ma insel se pot modifica cu VCDS.
     
  6. paul.alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    audi a6 2004 1.9 tdi
    Mersi mult. Tot nu stiam ce sunt si am masina de destula vreme:))). Numa bine!
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Material pentru studiu : (a se consulta manualul original pentru vizualizarea imaginilor)

    Instalaţia de avertizare pentru viteză (pg. 40)


    Valabil pentru vehicule cu FIS: cu calculator de bord

    Introducere

    Instalaţia de avertizare pentru viteză vă ajută să conduceţi sub o anumită viteză maximă.


    Imaginea 21. Display. Avertizare viteză


    Instalaţia de avertizare de viteză atenţionează conducătorul auto, atunci când a depăşit o anumită viteză.

    Imediat ce viteza stabilită este depăşită cu ca. 10 km/h, se aude un semnal de avertizare. În acelaşi timp apare pe display un mesaj de avertizare -bvimaginea 21


    Instalaţia de viteză are două nivele de avertizare, care funcţionează independent unul de celălalt – pagina 41 – pagina 42


    I Indicaţie


    Indiferent de instalaţia de avertizare a vitezei, este recomandabil să respectaţi limitările legale de viteză cu ajutorul tahometrului



    Valabil pentru vehicule cu: FIS, cu calculator de bord

    Nivel de avertizare 1: Funcţionare

    Nivelul de avertizare 1 poate fi modificat de către conducătorul auto în mers


    Pentru nivelul de avertizare 1, viteza maximă poate fi reglată în mers. Setările sunt valabile până la luarea contactului, dacă nu sunt modificate sau şterse în prealabil.


    Simbolul de avertizare pentru viteză apare pe display (km/h) la nivelul de avertizare 1, pagina 20 img. 21, la depăşirea vitezei maxime stabilite. Se stinge din nou când viteza scade sub limita maximă stabilită.


    Simbolul de avertizare se stinge şi când viteza este menţinută pentru ca 40 de secunde cu ca 40 km/h peste nivelul maxim stabilit. Viteza maximă nu se şterge însă astfel.


    Valabil pentru vehicule cu: FIS, cu calculator de bord

    Nivel de avertizare 1: Reglare


    Nivelul de avertizare 1 este operat cu butonul de reglare / verificare


    Img. 22 Fragment din instrumentul de bord: Butonul de reglare / verificare


    Stabilirea vitezei maxime

    - Conduceţi cu viteza maximă dorită

    - Apăsaţi scurt butonul de reglare / verificare de pe instrumentul de bord – img. 22


    Ştergerea vitezei maxime

    - Conduceţi cu cel puţin 5 km/h

    - Apăsaţi butonul de reglare / verificare pentru mai mult de 1 secundă


    Stabilirea cu succes a vitezei maxime este afişată la eliberarea tastei prin aprinderea scurtă a simbolului de avertizare de viteză (km/h) pe display. Viteza maximă rămâne activă atâta timp până când este modificată din nou printr-o scurtă apăsare a butonului sau până când este ştearsă printr-o apăsare mai lungă a butonului.


    Valabil pentru vehicule cu: FIS, cu calculator de bord

    Nivelul de avertizare 2: Funcţionare


    În cazul nivelului de avertizare 2 viteza maximă poate fi stabilită sau ştearsă numai cu contactul luat. Stabilirea nivelului de avertizare 2 este recomandată atunci când doriţi să fiţi avertizat din principiu la o anumită viteză. De exemplu în cazul condusului într-o ţară cu limită generală de viteză sau cu viteză limită pentru pneurile de iarnă.


    Simbolul de avertizare pentru viteză al treptei de avertizare 2 (km/h 2) apare la depăşirea vitezei maxime stabilite pe display. El se stinge, spre diferenţă de nivelul de avertizare 1 numai atunci când, viteza este redusă până sub limita stabilită.


    Valabil pentru vehicule cu: FIS, cu calculator de bord

    Nivelul de avertizare 2: Reglare


    Nivelul de avertizare 2 este activat cu ajutorul comutatorului în maneta de comandă a ştergătoarelor de parbriz


    Img. 23 Maneta de comandă pentru ştergătoarele de parbriz: Manetă selectoare


    Stabilirea vitezei maxime

    - luaţi contactul

    - apăsaţi scurt pe butonul de reglare / verificare în instrumentul de bord – pagina 41 img. 22. Kilometrajul şi ceasul digital sunt acum aprinse.

    - Apăsaţi butonul de reglare / verificare pentru cel puţin 2 secunde. Pe display apare viteza maximă memorată sau simbolul tăiat pentru nivelul de avertizare 2 în cazul în care nu a mai fost stabilită nici o viteză maximă până acum.

    - Apăsaţi comutatorul selector de pe maneta de comandă a ştergătoarelor de parbriz – pagina 42 imaginea 23 în sus, respectiv în jos, pentru a modifica valoarea introdusă. Valorile decurg în paşi de câte 10 km/h în sus sau în jos.


    Ştergerea vitezei maxime

    - luaţi contactul

    - apăsaţi butonul de reglare / verificare în instrumentul de bord – pagina 41, img. 22. Kilometrajul şi ceasul digital sunt acum aprinse.

    - Apăsaţi butonul de reglare / verificare pentru cel puţin 2 secunde. Pe display apare viteza maximă stabilită actual

    - Apăsaţi tasta reset de pe maneta de comandă a ştergătoarelor de parbriz – pagina 44, img. 25 (B) până când pe display apare simbolul de avertizare de viteză de nivel 2 tăiat.


    După câteva secunde de la procedeul de reglare, lumina kilometrajului şi a ceasului digital se stinge din nou.
     
    paul.alexandru apreciază asta.
  8. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Uite si toata documentatia necesara.
    Multumim Nucu.
     
  9. B228WST 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 1.9, 2004, 131 CP, automata, A6 Allroad 2.7, 190
    Salut,
    am tot citit pe forum sa vedem daca mai este cineva care a patit ce am patit eu. Astazi am pornit mototrul si am vazut ca martorul de ulei si baterie au inceput sa o ia razna. Stiu ca am probleme cu maxidotul, in momentul cand se incalzeste nu se mai vede nimic, ma intreb daca motivul acestei anomalii este acest maxidot ?
    Am incarcat un mic filmultet in care se poate vedea .
    Va multumesc si astept cu nerabdare pareri.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    E foarte posibil. Depinde ce marca de ceasuri ai, Magneti Marelli sunt cunoscute cu probleme, dar si VDO-urile mai "crapa" .
    Fa un output test cu VCDS sa vezi cum lucreaza la test. Probabil vei avea nevoie de alt IC (ceasuri).
     
  11. don_vinylo

    don_vinylo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Spielberg
    Masina:
    2003 A6 S-Line C5 2.5 V6 TDI 180PS Avant Quattro
    Salutare. De aproximativ o lună nu îmi mai indica temperatura apei. Merge o data pe săptămâna sau când motorul este foarte cald . Ieri de exemplu ma bucuram ca merge dar de fapt îmi crapase vasul de expansiune si nu mai aveam apa mai deloc. Noroc (sau nu?) ca nu mai tragea motorul si am oprit sa verific cauza.
    Astazi am schimbat vasul si motorul functioneaza normal. Cum trebuie sa abordez problema temperaturii ? Ce sa verific si ce sa schimb La audi A6 2.5 TDI 180PS quattro 2003
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Crezi ca noi suntem la ghicitoare ?
    Fa o scanare, fa un Output Test pe ceasuri, etc.
    Nu ar strica sa citesti si tot topicul. :)
     
  13. don_vinylo

    don_vinylo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Spielberg
    Masina:
    2003 A6 S-Line C5 2.5 V6 TDI 180PS Avant Quattro
    O sa scanez in urmatoarele zile. Multumesc.
     
  14. B228WST 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 1.9, 2004, 131 CP, automata, A6 Allroad 2.7, 190
    Salut,
    pe linga problema asta acum am probleme si cu imobilizatorul (apare martorul luminos pe bord si nu pot porni masina), iar ceasurile nu mai misca nimic cind bag cheia in contact. Display-ul mare din mijloc nu imi afiseaza nimic. Cind, in sfirsit, se hotareste sa afiseze ceva si ceasurile "se misca" atunci cind bag cheia in contact, dispare si martorul luminos de imobilizatorul si masina porneste. Dar asta se intimpla rar, fix cind au ele chef.

    Intrebare: cum se poate dezactiva imobilizatorul de pe masina? Se poate face asta din VAG?
    Merci

    PS
    ceasurile sint VDO si la scanare mi-a aparut eroare la imobilizator.
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Ai facut o scanare cand ai acele probleme sa vedem erorile ? Altfel...e foarte greu de banuit ce e acolo.
    Nu se poate dezactiva immo cu VCDS, ai nevoie de alta interfata pentru asta.
     
  16. B228WST 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 1.9, 2004, 131 CP, automata, A6 Allroad 2.7, 190
    Nu, nu am mai facut scanare. Problema asta cu ceasurile care nu mai misca nimic o am de trei zile. N am mai reusit sa o pornesc de atunci.

    Totusi problema cu imobilizatorul cum o pot rezolva? Pe asta o aveam si inainte sa nu mai mearga ceasurile si o am si daca demufez ceasurile (ceea ce am probat).
    Vreo solutie?
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Trebuie vazut eroarea ca sa fie o baza de plecare. Altfel, poate fii si bateria din cheie de vina, de exemplu, pentru partea de immo.
    Daca demufezi ceasurile normal ca nu porneste, imobilizatorul este in IC.
    Solutii...e greu. Poate alt IC.
     
  18. B228WST 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 1.9, 2004, 131 CP, automata, A6 Allroad 2.7, 190
    Atunci o sa incerc alt IC.
    Nu cred ca este cheia. Cip-ul din cheia de rezerva este pus pe masina ca sa poata porni din telecomanda si nici asa nu porneste. Deci ori sint demagnetizate ambele cipuri, ceea ce pare o coincidenta mult prea mare, ori e pb la immo, asa cum mi-a aparut si eroarea pe VAG. Merci pentru raspunsuri.
     
  19. TESS_ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Aici a6 ,2500cc an 2003
    Sal ! Sunt posesorul unui audi a6 c5 și as vrea sa schimb ceasurile,ca de la căldură,nu se mai vede nimic pe display. Am intrat pe youtube,am văzut cum se schimba,dar am o întrebare ,în legătura cu filmuletul respectiv: respectivul cetățean,dupa ce a montat ceasurile,a spus ca trebuie lăsat contactul pus cca 25 de min.ca sa se sincronizeze cu ,calculatorul de bord. Dacă țin contactul pus 25 de min.,nu se întâmplă nimic,nu se încinge nimic?
     
  20. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6 2,5 V6 TDI Avant,150 cp,2001,Motor AKN
    Si de ce nu, mult mai bine, schimbi numai displayul?
    Iesi mai economic asa
     

Distribuie pagina asta