1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri Bord la Audi A6 C5 - inlocuire si adaptare ceasuri bord

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de BullDog, 18 Sep 2010.

  1. stanaalex

    stanaalex 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 2.4. 1998
    nucugheri am facut acum procedura asta dar tot degeaba. :( imi puteti recomanda pe cineva sau daca este cineva care se pricepe. Va multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Feb 2013
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Inseamna ca trebuie sa mergi la cineva cu VCDS/VAG sa-ti reseteze intervalul de service. Bafta
     
  3. mosucu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a4 b6, 1.9 TDI BKE, 2005
    salut,
    As avea nevoie de cateva lamuriri legat de un audi a6 c5,
    In urma cu ceva vreme s-au defectat ceasurile de bord ...nu mai functionau turometru si vitezometru.
    Am cumparat alte ceasuri din Germania si am mers la reprezentanta sa le schimbe.
    problema e ca dupa ce au schimbat se aprinde beculetul de immobilizator si nu mai afiseaza nimic pe ecranul digital ( temperature exterioara etc...)
    Cei de la reprezentanta au zis ca toate astea e din cauza ca in calculatorul motorului e dezactivat immo si ca ei nu pot sa faca nimic si trebuie cumparat un alt calculator motor ( ECU) pentru ca au fost interventii neautorizae asupra lui.
    Ce vreau eu este sa dezactivez immo si in ceasuri sa nu mai clipeasca becul de immo si sa apara informatiile pe afisaj.
    Cu ce soft as putea sa fac asta?
    VAS 5054a sau VCDS sau ce altceva m-ar putea sa fac asta?
    multumesc mult
     
  4. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Daca vei dezactiva immo, iti va clipi in continuu martorul, cel mai bine mergi la cineva sa iti imperecheze ceasurile cu ECU.
     
  5. mosucu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a4 b6, 1.9 TDI BKE, 2005
    Si cum as putea sa fac asta ? cu ce soft as putea sa incerc daca as vrea sa fac singur ?
    Gasesc undeva documentatie pentru asta ?

    VAS-ul este ok ?

    merci.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Feb 2013
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu este ok, ai nevoie de Vagk+cancomander sau Vagtacho.
     
  7. mosucu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a4 b6, 1.9 TDI BKE, 2005
    Am inteles.
    Conteaza versiunea interfetei Vagk+cancomander ? am observat ca cel mai des se gasesc 3.6 .
    Intrebarea mea este urmatoarea ...ceasurile vechi au fost predate pentru cele noi. daca vreau sa obtin codul pin pot sa obtin codul pin din ECU?
    Cu interfata Vagk+cancomander obtin codul pin din ECU si dupa aceea adaptez immo din noile ceasuri cu ajutorul codului ?
    Se poate asa? sau trebuie sa am codul pin sau SKC de pe ceasurile vechi?

    Multumesc mult.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Feb 2013
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti cu 3.6. Pentru adaptare ai nevoie de ambele SKC-uri, de la IC vechi si nou. Adaptarea se face cu VCDS.Dar daca clipeste martorul immo, avand off pe ECU, trebuie sa vezi afisajul de pe IC, nu au treaba una cu cealalta.
     
    Ultima editare: 27 Feb 2013
  9. mosucu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a4 b6, 1.9 TDI BKE, 2005
    SA inteleg ca daca nu mai am ceasurile vechi nu pot sa fac nimic pentru partea de immo ? pentru ca au fost predate la achizitionarea celor noi.
    Dupa montarea ceasurilor noi trebuie facuta ceva adaptare pentru a vedea temperatura sau altceva pe display? Ciudat este ca atunci cand se introduce cheia in contact apare OK si dupa aceea nu mai afiseaza nimic pe display.

    Atunci de ce cei de la reprezentanta au spus ca nu afiseaza nimic din cauza ca pe ECU a fost dezactivat immo?
    Este vorba de reprezentanta audi din Baia Mare ? au cerut undeva la 4000 de RON pentru a rezolva problema cu Immo si cu afisajul.
    Merci
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Hai sa facem putina lumina, ca sint putin confuz.
    1. Inainte de inlocuire , pe ceasurile vechi nu aveai aprins martorul immo? A suferit vreo interventie ulterioara de care nu stii ?
    2. IC-ul vechi era full fis, cu afisaj temperatura exterioara si consum instant, mediu, etc, adica cu BC ?
    3. Ce afisa cel vechi inainte de inlocuire ?Dar cel nou ? Masina are aceasta dotare(maneta de stergere parbriz e prevazuta cu butoane pentru BC ?)
    4. Masina din ce an e si ce motorizare?
    5. Lasa reprezentanta si ia legatura cu un coleg din zona ta care se pricepe si are interfetele de care aminteam si te rezolva muuult mai ieftin. Bafta.
     
    Ultima editare: 28 Feb 2013
  11. mosucu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a4 b6, 1.9 TDI BKE, 2005
    Salut,
    O sa raspund pe puncte.
    1 Inainte de inlocuire nu aveam aprins martorul. De o alta interventie decat asta de la reprezentanta nu stiu nimic dar din cate au spus cei de la reprezentanta s-a intervenit asupra ECU.(masina e a tatalui meu si o are de vreo 5 ani in care nu a avut nici o problema cu ECU , immo sau electronica )
    2.IC-ul era fara BC, nu era full FIS , era impartit in 2, si afisa cand e deschis ausa si arata si temperatura acolo.(am atasat o poza)
    3 IC-ul nounu afiseaza decat OK inainte de pornire dupa care se stinge si nu mai afiseaza nimic.Maneta de la stergator nu este cu BC.
    4. Masina este un audi a6 c5 2001 1,9 TDI motor AVF.

    5 As putea sa fac asta dar m-ar interesa si de ce as avea nevoie sa fac eu aceste operatii

    Merci mult
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Bun, acum ce poti face:
    Daca inainte nu aveai martorul aprins inseamna ca nu a fost facut off, nu erau motive si au facut ei in service cand au schimbat IC-ul .Poti sa vezi asta cu vagul pe Engine, daca are off trebuie sa ai eroare pe modulul Instruments ceva de genul..incorect key programing care nu se sterge.
    Dupa cum spuneam anterior, nu are de-a face off-ul cu afisajul de pe IC. Sint 2 chestii diferite. Numai in cazul in care ti-au pus IC mai vechi si acesta nu are aceeasi configuratie la pinii mufelor din spatele IC-ului poti avea problema cu neafisarea temperaturii si usii deschise, daca inainte aceste functii erau active.
    Daca nu ai SKC-ul din IC-ul vechi, nu poti face adaptarea sa stingi martorul immo, nu stiu sigur daca SKC-ul din ECU e acelasi cu cel din IC, dar poti face o proba de adaptare dupa ce-l citesti cu comanderul si faci on. Adaptarea o gasesti pe rosstech. si aici.
    Daca nu e bun SKC-ul, singura solutie sa scapi de martorul aprins e sa desfaci IC-ul si sa lipesti/astupi zona unde acesta clipeste.Bafta.
     
  13. catabt 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a6 4B C5, AFN, 1998
    Salut! Am un a6 1998 cu urmatoarele problema: nu porneste motorul decat 1,2 sec. Clusterul nu functioneaza (nici un led nu se aprinde, ceasul nu merge, indicatorul de carburant nu indica, display-ul nu se aprinde ), blocul de lumini functioneaza, la fel ceasul de ulei ,voltmetrul . Mentionez ca am verificat tot ce inseamna sigurante, relee, alimentari pe ecu engine, la o scanare cu vag-ul pe ,,instruments'' acesta nu comunica cu controlerul. Tensiunile de la pinii 2,28,47 de la ecu sunt ok . La un scan general, rezultatele sunt:

    VAG-COM Version: Release 311.2-N


    Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
    Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

    Address 01 -------------------------------------------------------
    Controller: 038 906 018 G
    Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1608
    Coding: 00002
    Shop #: WSC 23251
    1 Fault Found:
    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
    P1570 - 35-00 - -
    Readiness: N/A

    Address 03 -------------------------------------------------------
    Controller: 8E0 614 111 B
    Component: ABS/EDS 5.3 FRONT D00
    Coding: 0273004283
    Shop #: BB 24332
    1 Fault Found:
    01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
    31-00 - Open or Short to Ground

    Address 08 -------------------------------------------------------
    Controller:
    Note: Excessive Comm Errors

    Skipping Address 15-Airbags

    Address 35 -------------------------------------------------------
    Controller: 4B0 962 258 A
    Component: Zentralverriegelung D28
    Coding: 04608
    Shop #: WSC 02314
    1 Fault Found:
    00957 - Key 3
    09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent

    End -------------------------------------------------------
    Va multumesc anticipat pentru orice informatie utila
     
    Ultima editare: 3 Mar 2013
  14. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Dupa cele spuse de vina e partea de procesare din IC sau a picat sursa de alimentare. Problema se poate remedia in 2 feluri:
    1. Te duci la un electronist priceput si masoara valorile tensiunilor si a unor piese de pe placa IC-ului;
    2. Schimbi IC-ul si rescrii cheile.

    Ce tip de IC este? Cel cu display sau varianta doar cu martori luminosi ?
     
  15. catabt 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a6 4B C5, AFN, 1998
    Cu display!
     
  16. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Daca era fara display puteam ajuta cu o placa. Asa ca raman cele 2 variante.
     
  17. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Alimentarea pe ceasuri zici ca e ok?
     
  18. catabt 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a6 4B C5, AFN, 1998
    Blocul de lumini functioneaza, la fel ceasul de ulei si voltmetrul (indicatorul bateriei). M-ar ajuta identificarea tensiunilor la pinii mufei ic-ului (ex. mufa st. pin nr. 12volt, pin nr. masa etc). Atunci pot vedea daca e o intrerupere de alimentare sau e ic-ul busit!
     
    Ultima editare: 3 Mar 2013
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Te ajuta cu ceva doar schema cu pinout ul IC ului, tensiunile nu stiu care trebuie sa fie...:(
     
  20. catabt 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a6 4B C5, AFN, 1998
    Am mai observat ca atunci cand pun contact, becul din blocul de lumini se aprinde (dar nu se aprinde nici un bec din bord, sau de pe butoanele din masina), apoi cand cuplez blocul de lumini pe pozitie sau pe faza scurta se stinge becul/ledul din blocul de lumini. Indicatorii luminosi din partea dreapta a bordului (baterie, airbag, spirala bujii, abs) se aprind, se comporta normal adica se sting pe rand. Banuesc ca e o intrerupere sau un scurt de aceea spuneam ca m-ar ajuta schema clusterului/mufei. As masura tensiunile la intrarea in cluster respectiv iesirea care comanda luminile/ledurile din butoane si bord (comanda luminilor din bord/butoane cred ca e comuna). Eu banuiesc ca lipseste o tensiune comuna ce alimenteaza circuitul.
     

Distribuie pagina asta