1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri Bord - martori bord si becuri din bord A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de emanuellA4, 2 Dec 2008.

  1. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    pana la urma nu e joaca de copiii :)))
     
  2. t_quattro 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A3 1.8T; Ex:audi 100 2.2 turbo quattro '90
    Buna,

    Eu am o problema cu acul de la benzina, imi arata mai mult decat am (cand ii pe terminate benzina imi arata ca mai am aproape jumate de rezervor). Senzorul de nivel din rezervor merge bine, pe CB imi arata range-ul ok si mi se aprinde si semnul de realimentare cand ii cazul. Din cate am observat acul de benzina merge ok, cu exceptia faptului ca ii decalat.
    Cand iau contactul acul de la benzina nu coboara de tot, ca acul de la apa si ramane blocat pe zona rosie (poza de mai jos). Se poate sa scot acul si sa il repozitionez sau acul intra doar intr-o anumita pozitie? Acul la facelift se scoate ca la pre-facelift, cum am vazut in postul lui BV19MAX (ca vad ca difera putin) ? Se ridica si se roteste in sens invers acelor de ceasornic ? Daca da, ar trebui sa iasa usor sau trebuie fortat ? :)
    Mersi.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Dec 2011
  3. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    Merge tras de el, iese un pic greu dar nu foarte. Trebuie pozitionat cu mult mai jos de zona rosie. Tu ai nevoie de cineva cu diagnoza sa il puneti cum trebuie.
    Vino la Timisoara ca te rezolv eu. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Dec 2011
  4. t_quattro 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A3 1.8T; Ex:audi 100 2.2 turbo quattro '90
    Diagnoza are fratele meu, o sa incerc weekend-ul viitor sa-l desfac si sa-l reglez. Mersi de raspuns.
     
  5. t_quattro 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A3 1.8T; Ex:audi 100 2.2 turbo quattro '90
    Azi am reusit sa imi scot acul de la nivel benzina si sa il pozitionez corect , pare sa mearga bine acum. Is curios cum s-o putut deregla asa tare :rolleyes:
     
  6. catalinmiti 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a3 2003
    Ai reusit sa il pui in alta pozitie ? La mine cand este rezervorul plin trece cu mult de indicatia 1/1 si dupa ce coboara putin de jumatate, se aprinde rezerva.
     
  7. t_quattro 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A3 1.8T; Ex:audi 100 2.2 turbo quattro '90
    Exact la fel era si la mine. Am scos acul - sa ai grija numa' sa nu il dai peste cap, trebuie doar tras in sus, pentru al scoate o trebuit mai multa forta decat am crezut. Am legat bordul la mufe cu sticla scoasa, am conecat vagcom-ul la masina, am dat un output test la Instruments pe vagcom (testul asta duce toate acele de la minim la maxim si dupa le opreste la jumatatea scalei). Am pozitionat acul astfel incat sa indice jumatate de rezervor, am oprit vagcom-ul. Dupa am mai dat un output test la Instruments si acul mergea perfect.

    Cu benzina pe care o mai am acum in rezervor mai pot face aproximativ vreo 100-120 km pana se aprinde "becul" cu pompa de benzina. Vreau sa merg cu masina pana mi se aprinde becul (pana luni-marti) si dupa sa ii fac plinul sa vad daca intr-adevar acul indica bine.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Dec 2011
  8. catalinmiti 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a3 2003
    super..astept sa vad ce rezultat ai si apoi trec si eu la aceasta. am incercat cu cineva sa scoatem acele de la benzina si apa..cu greu a iesit unul dar e riscant sa zgarii folia neagra de fundal.
     
  9. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    Nu esti obligat sa scoti acul. Se poate face reglare si fara, trebuie doar sa te pricepi un pic si un tester.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Dec 2011
  10. t_quattro 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A3 1.8T; Ex:audi 100 2.2 turbo quattro '90
    Din vagcom, din cate stiu, se poate regla foarte putin acul, cateva grade stanga-dreapta.

    In seara asta mi s-a aprins "rezerva", exact cand acul a ajuns pe prima linie rosie(inainte se aprindea cand acul era putin sub linia de la jumatatea scalei). Dupa ce am facut plinul, acul a trecut putin peste ultima linie. Poate confirma cineva cu A3 facelift daca ii normal asa?

    Sa se vada mai exact cum aveam acul de benzina am atasat poze cu bordul imediat dupa ce mi s-a aprins rezerva si dupa ce am facut plinul.
     
  11. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    Trebuie dat un pic mai jos se vede clar. Acum ai doua posibilitati
    1 dai drumu la test si cand se opreste pe mijloc il scoti si il pui exact pe mijloc
    2 scoti rama de plastic astfel incat sa ai loc sa il invarti ca si cum l-ai da peste cap. Crede-ma motorasul merge numai pana la un punct dupa care se invarte in gol acu l(nu ai cum sa dai motorasul peste cap).
    In cazul tau il duci spre stanga si cand simti ca ajunge in capat il mai fortezi un pic de cat ai nevoie, verifica cu testerul pana iti iase ca la carte.
    Tin sa percizez ca ai nevoie de ceasuri VDO sa poti face si partea a doua. Daca ai Magneti Marelli poti face numai nr 1 (daca e VDO are capac negru si scrie pe el si daca este Magneti Marelli are capac alb in spate si scrie Made in France).
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Dec 2011
  12. t_quattro 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A3 1.8T; Ex:audi 100 2.2 turbo quattro '90
    O sa incerc din vagcom sa dau acul mai la stanga, s-ar putea sa il pot muta cat am eu nevoie, dar pot incerca numai peste vreo 2 saptamani cand mai ajung acasa in Alba-Iulia. Deocamdata ii mult mai bine cum imi indica acum acul decat inainte.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Dec 2011
  13. t_quattro 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A3 1.8T; Ex:audi 100 2.2 turbo quattro '90
    Deja s-o dereglat acul la benzina :(. Acum cu rezervorul aproape plin imi indica mult peste maxim, iar cand iau contactul nu mai coboara de tot acul si ramane iar pe zona rosie. Of!
     
  14. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    Este clar ca nu te pricepi deloc, mai bine dute la cineva care poate sa te ajute si stie ce face. Hai la Timisoara ca te ajut eu. :p
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Dec 2011
  15. t_quattro 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A3 1.8T; Ex:audi 100 2.2 turbo quattro '90
    Pai in weekend dupa ce l-am reglat, la testul de la instruments acul mergea perfect pe toata scala si dupa se oprea exact la mijloc. In weekend cand l-am reglat am facut exact cum ai zis tu la punctul "1" intr-un post anterior. Din weekend n-am mai umblat deloc la ceasuri, pur si simplu de fiecare data cand porneam masina il vedeam tot mai mult decalat. Cred ca ii o problema mecanica in interior la ceas si ceva "scapa" sau "agata".

    Mersi de oferta da' din pacate nu am drum prin Timisoara in viitorul apropiat.
     
  16. dred117

    dred117 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A3, 1.6, 2002
    Salut.
    De ieri am o problema cu ceasurile din bord la A3-ul meu din 2002, adica: kilometrajul, turometrul, ceasul de temperatura si ceasul de benzina nu mai functioneaza (nici macar nu se aprinde led in spatele lor cand pornesc farurile), in plus, nu imi mai arata KM care ii am la bord, nici ceasul,ci doar martorii de frana de mana, esp etc.
    Displayul pe care imi arata OK cand pornesc masina sau ma avertieaza cand intru pe rezerva de benzina functioneaza.
    Ce pot sa fac?
     
  17. audia38l 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A2, 1.4 Tdi, 2001
    salut

    pune vagcom pe ea. poate ti-a iesit ceva mufa din spate, se scot relativ usor. eventual te ajut daca nu te descurci. daca nu, worst case scenario, alte ceasuri
     
  18. dred117

    dred117 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A3, 1.6, 2002
    Cu vagcom-ul nu am reusit nimic, mufa nu a iesit din spate. Alte ceasuri ? Nu trebuie cumparat tot bordul sau cum?
    Asta e bordul meu Magneti Marelli 8L0920900F.
     
  19. audia38l 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A2, 1.4 Tdi, 2001
    salut

    se schimba doar ceasurile. sunt la dezmembrari in Turda, cum iesi de pe autostrada, o iei pe drumul de tiruri, si pe partea dreapta o sa vezi o dacia 1100 pusa pe un suport si acolo sunt dezmembrarile. nu am numar de telefonn de acolo, si nici nu stiu cat costa, dar ma gandesc ca nu ar trebui sa fie mai scumpe de 200 de lei. daca nu, poti sa cauti pe okazii, cred ca am mai vazut si acolo. dupa ce schimbi ceasurile trebuie dezactivat immobilizer-ul, sau rescrie cheile, poti sa intrebi eventual la reprezentanta cat te costa
     
  20. radu77 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2012
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi 1.6 2001
    Nu se gasesc aceleasi coduri. Cea mai buna solutie e sa fie reparate originalele.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Feb 2012

Distribuie pagina asta