1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri de bord si Computer Bord la A3 8P - inlocuire Bord - Martori luminosi in bord

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de cristi_, 13 Iun 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e obligatoriu daca ai maxidot sa iti apara si viteza in bord, conteaza ce SW au pe ele.
     
  2. eviltmy

    eviltmy 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2016
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A3,1.9,2004
    Salutare.
    De 2 zile ma confrunt cu o problema destul de ciudata si pentru care nu am gasit inca rezolvare.
    Acum 2 zile, am schimbat alternatorul la A3 8P, 1.9 tdi, BKC, 2004).

    La scurt timp dupa schimbul alternatorului, am observat ca afisajul dintre vitezometru si turometru are un LAG foarte ciudat.
    Update-ul pentru consumul instant se face mult mai greu, iar punctele rosii din matricea displaylui se sting mai greu (spre exemplu, daca trebuie sa schimbe din cifra 6 in 8, pentru o fractiune de secunda sunt aprinse ambele, suprapuse). Sfaturi ? Multumesc.
     
  3. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Sigur nu este de la temperatura scazuta? De cand a venit iarna, la fel e si la mine :D
     
  4. andruu

    andruu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2010
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    (Audi 80 B4, 1.9 TDI, 1994) && (Audi A3 8P, 1.6 FSI, 2006)
    Aceasi problema o intampin si eu la temperaturi scazute.
     
  5. sorinA

    sorinA 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A3 8P Hatchback BSE 1.6i 75kw 2007
    La temperaturi scazute, la ambele masini din semnatura, se intampla fenomenul descris.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stai linistit, e ceva normal. Sa vezi cum merg la -22 gr. cand te urci in masina. :) Daca ai observat, dupa ce se incalzesc, merg normal.
     
  7. Geani S 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    tr magurele
    Masina:
    Audi A3 8P, 1.6, 102 cp, 2003
    Salut! De vreo saptamana intampin o problema la masina mea - Audi A3 8P, 2003, 1.6 benzina. Pun contactul, nu se intampla nimic. Bord mort. Motorul porneste o secunda si se opreste. Geamurile nu functioneaza, doar inchiderea, luminile de interior, farurile si casetofonul. Am incercat s-o pun pe tester dar nu mi-o detecteaza. Prima idee a baietilor de la service ar fi ceasuri de bord defecte. Problema e ca nu gasesc la dezmembrari. S-a confruntat cineva cu problema asta? Ceva idei?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sa faci o diagnoza. Este imposibil sa nu poti face diagnoza. Mergi la cineva cu VCDS original sau care are VAS-PC sau alte interfete de diagnoza. Ai nimerit la cine nu trebuia.
     
    Geani S apreciază asta.
  9. Geani S 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    tr magurele
    Masina:
    Audi A3 8P, 1.6, 102 cp, 2003
    O sa caut alt tester in oras, multumesc. Am mai gasit pe un forum o rezolvare cam dubioasa pentru o problema asemanatoare. A deconectat bateria, a pus in scurt cablurile + si - ca sa descarce tot curentul ramas in circuit, a lasat-o asa 5-10 min sa se reseteze erorile din ECU apoi a functionat fara probleme. A mai incercat cineva asta? Mi se pare riscanta treaba cu atingerea cablurilor scoase de pe borne...
     
  10. quasar. 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 8P, 2.0 TDi (BKD), 140 CP
    Salut, am cumparat un Audi A3 sportback din 2006, avand urmatoarea problema in CB.

    Ideea e ca arata : >N<, >S<, >SW< ca un fel de puncte cardinale. Are cineva idee de la ce poate fi si cum pot scapa de asta?

    [​IMG]
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si era greu sa citesti manualul de utilizare si intretinere al masinii care dealtfel se gaseste in aria asta ?
    Dezactiveaza functia compas din meniul RNS-E / Navigatiei. Cum faci asta afli din topicurile dedicate si din manualul RNS-E care il gasesti pe forum.
     
  12. Dragos Sorin

    Dragos Sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Simeria
    Masina:
    A3 8P 2.0 TDI 2003 BKD
    Salut, detin un 8P din 2003. Masina nu are computer de bord, imi afiseaza temperatura din exterior si functioneaza cruise control-ul. Ce componente trebuie schimbate pentru a functiona si display-ul ? Stiu doar ca imi trebuie maneta cu butonul "Reset".
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Maneta cu buton si codarea cu VCDS-ul.
     
  14. pecalin 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi
    Salutare,

    Am o problema cu bordul masinii (16346 - Control Module - ROM Error ) si am ajuns la concluzia ca singura solutie ar fi inlocuirea lui.
    Am gasit un bord cu acelasi cod ca al meu (Part No SW: 8P0 920 930 Q), am aflat PIN-ul pentru ambele borduri, dar nu reusesc sa il adaptez pe cel nou, mai exact nu reusesc sa adaptez imobilizatorul. Cred ca este vorba de IMMO IV.
    Am urmat procedura de pe Ross-Tech dar degeaba.

    Conectez clusterul cel nou (second hand) si incep:

    [Select]

    [25 - Immobilizer]

    [Security Access - 16]
    Introduc PIN-ul pentru clusterul nou
    [Do it!]
    [Security code accepted !]
    • The instrument cluster now shows Immobilizer Adaptation active, wait until it changes to Immobilizer active - this may take up to 2 Minutes.
    (Pe bord nu imi apare nici un mesaj de genul, decat pe afisajul din dreapta, apare: SAFE)

    Astept 2-3 minute, apoi:
    [Adaptation - 10]
    Enter 050 in "Channel Number".
    [Read]
    Eroare -> Channel 50 Not available

    Aici m-am impotmolit... Ar trebui sa astept mai mult timp si apoi sa accesez Channel 50 ?
    A mai facut cineva acest swap ?

    O zi buna va doresc,
    Calin
     
  15. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Salut colegi am un ptieten care detine un a3 170cp 2008 care vrea sa treaca de la cluster normal la cel in culori treaba e ca a fost la audi dar i-sa spus ca nu se poate coda, si ma tot intreaba ca daca cunosc pe cineva.. tipul e italian daca era roman il puneam sa va ceara el ajutor, va multumesc pentru idei!
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se pot monta ceasuri color. Eu am montat chiar in reprezentanta alte ceasuri la o masina A3 8P din 2007 si adaptarea s-a facut de reprezentanta mai bine zis de electricienii din reprezentanta. Raspunsul dat de cei din reprezentanta Audi din Italia este o forma de raspuns care ii acopera pe ei de incompetenta.
    Schimbul de ceasuri nu se poate face decat cu niste interfete speciale adica adaptarea ceasurilor color se face cu niste interfete dedicate nu cu VCDS-ul. Citeste si tu toate topicurile despre ceasuri, de pe forum, pentru ca s-a mai explicat asta.

    Inca ceva: Ca sa intelegem ce vrei sa spui, data viitoare, formeaza fraze si propozitii nu asa cum l-ai scris tu anterior. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Multumesc.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca intrebi la ghiseu, o sa iti spuna ca nu se poate.
    Cei mai incapabili oameni numai la ghiseu ii gasesti, buni numai sa comande piese si sa faca programari. Colac peste pupaza, nici asta nu fac bine de multe ori.
    Daca ai posibilitatea incearca sa vorbesti cu altcineva de acolo.

    La tine nu este vorba de inlaturarea CP-ului si ajustarea km-urilor in bord, ci si de IMMO. Deci putin mai complicat, dar posibil.
     
  18. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Imi cer scuze Cristi pentru caligrafie,
    Treaba e ca am gasit un electrician care cica il face el dar trebuie sa le desfaca pe amandoua si sa citeasca nustiu ce memorii sa le cloneze.. si a cerut si o caruta de bani 200e

    Intrebarea mea este poate asta sa le faca?, asta ar fi o cale pentru imperechere?, sau mai strica ceva de ne uitam in sus, Multumesc
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si noi crezi ca putem ghici daca electricianul tau are sculele si cunostintele necesare sa adapteze noile ceasuri pe masina ?
     
    Cucu1 apreciază asta.
  20. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Sa rezolvat problema: a desfacut ambele ceasuri si a lipit niste fire dar nu am reusit sa vad tot pentru ca nea trimis la cafea,
    Va multumesc pentru idei.
     

Distribuie pagina asta