1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri de bord si Computer Bord la A3 8P - inlocuire Bord - Martori luminosi in bord

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de cristi_, 13 Iun 2008.

  1. adrian balan 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2016
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    a 3. 2.0 tdi 2005
    Poate cineva sa ma ajute cu niste idei...Iarna trecuta cand porneam masina dupa 2-3 secunde imi cadea bordul adica se stingea complet(motorul functiona).... la interval de cateva secunde se aprindeau normal dar problema se repeta de cateva ori , intrun final isi reveneau!......Am duso la reprezentanta si acolo mi a dat verdictul(ceasurile sunt defecte) mi a recomandat un prieten un electrician care mi a schimbat vreo 3 randuri de ceasuri si tot nimic..mentionez ca am un A3 sportback 2.0tdi 2005...am renuntat intrun final cu speranta ca o sa gasesc pe cineva priceput....Vreau sa stiu ce ceasuri se potrivesc si de unde achizitionez ca sa se potriveasca la codul 8P0920930Q.......orce ideie e binevenita!
     
  2. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Controleaza sigurante compartiment motor. Eu am patit la fel cand aveam A3
     
  3. adrian balan 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2016
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    a 3. 2.0 tdi 2005
    Multumesc. Am sa verific din nou. Am uitat sa mentionez ca numai la temperaturi de sub 5 grade se sting. La cald functioneaza. Totusi, de la reprezentanta mi-au spus ca sunt defecte (ceasurile nu comunica cu masina(calculatorul). Electricianul mi-a spus ca e dusa placa electronica de pe spatele ceasului sau ceva asemanator.
     
  4. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Daca nici nu sigurantele nu reusesti, cauta pe Facebook, Vag Victor. Iei legatura cu el si mai departe te descurci.
    Bafta!
     
  5. adrian balan 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2016
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    a 3. 2.0 tdi 2005
    Multumesc.
     
  6. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Totusi daca ar fi defecta placa de baza eu cred ca nu ar mai porni deoarece ai immo in ceasuri
    Si cred ca nu e lipsa de comunicare cu ECU altfel nu ar mai porni
     
  7. gsi_master 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A3 2.0 2004
    Din ce am desfacut eu ceasuri de a3 , am vazut ca sunt 2 placi in ele ,conectate prin niste pini nu prin benzi , e posibil sa cada doar o parte din bord , partea care comunica cu ecu sa functioneze si partea care se ocupa cu afisatul si motorasele de la ace sa cada !

    Referitor la schimb de instrument , am incercat sa schimb la a3-ul meu ( cu ocazia unui total fail ) si cine a facut programarea mi-a zis ca nu se poate sa pui un ceas care are immo de generatia 4 sau 5 sa lucreze cu un ecu cu immo de generatie 3 , si cine a facut programarea avea abritus full de la mama lui nu china , am mai vazut pe net programate , dar nu cred ca vreo reprezentanta face asta ! La reprezentanta in germania a fost un prieten cu un sportback cu ceasul mort si i-au estimat la 1000+ de euro ceas nou + adaptare ca si unica solutie !
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu toate masinile ies din fabrica cu aceasta functie activa. Sau daca iese, multi o dezactiveaza cu ajutorul VCDS-ului, li se pare deranjanta.
     
  9. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Salut.
    Nu stiu daca postez bine aici dar tine de ceasurile de bord si alt topic nu am gasit.
    Din ce stiu atunci cand pui contactul, dupa ce se sting martorii luminosi ar trebui sa apara mesajul OK in bord.
    Acum cateva luni cand am cumparat masina stiu sigur ca aparea. Nu am remarcat de cand dar in momentul de fata nu mai apare. Nu am martori aprinsi sau erori. Imi apare doar indicatia cu apasarea franei ca sa comut din P in R sau D.

    Poate avea legatura cu faptul ca am setat ca pe displayul dintre ceasuri sa imi arate viteza in loc de ecranul cu consumul?
    Audi A3 2008, 2.0TDi Automat.
    Am atasat si o poza cu ce imi apare acum.
    Multumesc.

    [​IMG]
     
  10. ionut_mdln1

    ionut_mdln1 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 2012 S-line
    Stie cineva daca se poate face lucrul acesta ?

     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca te referi la stanging s-a explicat aici pe forum cum se poate modifica si nu mai trebuia sa intrebi si implicit sa te repeti.

    Daca te referi la informatiile care apar pe FIS = cluster, tu ai citit titlul filmului ? Daca da, ai fi vazut ca ceasurile au modificat programul = eepromul cu unul de pe RS3.
    Daca faci rost de dump-ul de memorie al ceasurilor de pe un RS3 se poate face si la tine la un baiat destept care are sculele necesare.
    In Romania eu nu cunosc decat 2 persoane care pot face asta dar accesul la ei ca sa-ti modifice eepromul ceasurilor tale actuale este imposibil din mai multe motive.
     
  12. ionut_mdln1

    ionut_mdln1 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 2012 S-line
    Eu la informatiile care apar pe FIS ma refeream. Am vazut titlul dar la cate sunt pe net am zis ca pot sa adresez o intrebare pe forum. Important este sa gasesc software-ul de RS3, caci are cine sa mi-l faca.
     
  13. Cucu1

    Cucu1 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 , 2.0tdi,100kw,2008,s line
    Salut colegi!
    Am un prieten cu un a3 8p, problema este urmatoarea: inchide masina si merge la o cafea dupa 10min. gaseste ceasurile aprinse ca si cum ar fi vorba de cineva care pune contactul din senin, si binenteles ca daca o lasa toata noaptea asa o gaseste fara baterie
    Acum va cer parerea si voua, diagnoza sa facut la mai multi electricieni dar cum bine stiti lumea pe aici te i-a mult cu abureala,:think:
    Am scanat si eu tot dar e un fenomen ciudat pt ca pe confort nu intra, pe volan sunt ceva erori, pe ecu ceva comunicare cu volan, dar repet fenomen straniu si nu prea stiu cu ce sa incep
    Daca a mai patit cineva astfel de problema rog sa ma ajute cu un sfat,
    Multumesc anticipat!
     
  14. crisss27

    crisss27 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    tg mures
    Masina:
    audi a3 2004 2.0 tdi
    Buna! Am o mare problema cu ceasurile de bord... de fapt cu computerul de bord. Deci.... Am un audi a3 2004.. motor diesel 2.0 l. Problema a inceput cand intr-o dimineata dau sa pornesc masina si nimic,.. bateria moarta.Am luat o baterie noua pt ca stiam ca bateria nu e noua si e asa de cand am luat masina. Am pus bateria noua. Toate bune si frumoase pana a doua zi cand din nou aceasi problema . Am dus bateria la garantie mia dat alta. Am pornit masina dar primul lucru ce am obsservat e ca displayul dintre ceasuri nu mia functiona... sau se aprindea 2 3 sec dupa iara se stingea. Am dus masina la service si concluzia computerul de bord e stricat si trebe inlocuit. Problema mea este ce instrument cluster este "compatibil" cu masina. Pt ca nu gasesc ceas de bord cu acelasi cod si anume 8p0 920 930f... am cumparat de la dezmembrari un ceas de bord cu codul 8p0 920 930 R de pe un audi din 2005 si cand am fost la resoftat nu a putut sa adapteze. De o luna tot caut ceasuri si nu gasesc. Si masina manca curent in continuare si se comporta ciudat.. adica dispalyul nu merge.. luminile de la climatronic lumineaza mult mai intens.. nu pot regla intensitatea luminii din bord...
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu rezolvi consumatorul inainte sa schimbi ceasurile ?
     
  16. crisss27

    crisss27 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    tg mures
    Masina:
    audi a3 2004 2.0 tdi
    Pai ceasurile sunt consumatorul. Asta mi sa precizat la service
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu cred asta. Si schimba electricianul. Se fac niste teste mai speciale si eu sunt sigur ca tu nu le-ai facut. Este o mare problema gasirea unui consumator ascuns, foarte costisitoare banesc si mare mancatoare de timp. Timp care in ziua de azi nu vrea nimeni "sa-l piarda" cu niste manopere care la final "nu produc" destui bani
    Despre problema ta s-a mai scris pe forum si tu in loc sa citesti intai te-ai apucat de scris. Se gasesc si ceasuri de care iti trebuie dar trebuie sa platesti cateva sute de Euro.
     
  18. crisss27

    crisss27 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    tg mures
    Masina:
    audi a3 2004 2.0 tdi
    Pai am citit si da intradevar ca sunt multi cu aceeasi problema dar rezolvare nu prea am gasit. Si cred ca o sa mai duc la un alt service sa vad, pt ca nu cred ca un computer de bord poate consuma asa mult curent cat sa descarce o baterie noua in cateva ore.... multumesc pt sfaturi
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  20. crisss27

    crisss27 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2017
    Locație:
    tg mures
    Masina:
    audi a3 2004 2.0 tdi
    Multumesc frumos :D
     

Distribuie pagina asta