1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri de bord si computer bord - martori luminosi in bord la TT Mk1 (8N) - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de Emeraldu, 31 Aug 2007.

  1. zso01

    zso01 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2012
    Locație:
    dej
    Masina:
    TT, 1.8t, 1999
    Am cautat pe net display. Am sunat la un tip in Turda si mi-a spus ca a avut un bord ok ,fara probleme fara pixeli morti dar l-a vandut cu 300 de ron. Am zis ca mai bine schimb bordul decat sa carpesc, numai nu am avut timp sa sun si sa mai caut. Mulumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2013
  2. qxel 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2014
    Locație:
    Constanţa
    Masina:
    audi tt
    Probleme bord audi tt

    Salut, recent am achiziţionat un audi t t din 2002 180 coupe.
    Are următoarea problemă care deşi am găsit pe forum altele similare nu mă ajută.
    Maşina a fost cumpărată din germania şi rulată în Londra, de aceea bordul a fost schimbat cu unul în mile.
    De atunci indicatorul de benzină şi temperatură nu funcţionează.
    Vă rog să mă ajutaţi cu un sfat sau să îmi recomandaţi un service bun.
    Sunt din Braşov.
    Mulţumesc.
     
  3. stefanps 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2002 Audi TT cabrio 1.8T 225HP BAM
    Si eu am aceeasi problema la MK1 -ul meu, roadster 225 HP, BAM, sunt doar ceasurile sau pot fi si alte probleme? La mine fac feste, si indicatorul de carburant si cel de temperatura, concomitent. Cel de temperatura se ridica uneori peste 100 grade celsius, si cand depaseste 100 AC-ul este cutt-off. cel de benzina nu indica corect nivelul mai tot timpul.

    Ce ma sfatuiti sa fac ? Sa schim bordul (ceasurile cu totoul) sau sa fac si alte teste precum mai jos ?

    Multumesc frumos
    Paul

     
    Ultima editare: 7 Iul 2015
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Prima oara faci diagnoza sa vezi daca nu ai eroare pe motor sau pe ceasuri. Mai ales in ce priveste temp antigelului sau a nivelului de benzina.
    Apoi citesti temp antigelului de pe motor si de pe ceasuri. Da, tot cu diagnoza. Daca e apropiata intre cele 2 citiri e perfect.
    Apoi faci un output test pe ceasuri ca sa vezi cursa acelor.
    Toate astea le faci ca sa pui un diagnostic clar. Ce ai citit tu pe forum si ai dat quote e jumate din cei 3 pasi descrisi in randurile de mai sus.

    Daca e sa o ghicesc, dat fiind si problemele des intalnite la ceasuri, as zice ca e mai putin probabil sa se fi defectat 2 senzori (unul de temp. antigel si unul de nivel benzina) si mai mult probabil sa se fi defectat ceasurile. Repet, daca ar fi sa ghicesc...
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ceasurile de TT sunt cunoscute cu probleme;in cazul tau,ceea ce se intampla cu temp antigelului este perfect normal,dar in schimb cu indicatorul de benzina cel mai probabil si des intalnit este indicatorul(ceasul) de vina.
     
  6. stefanps 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2002 Audi TT cabrio 1.8T 225HP BAM
    Multumesc frumos pentru raspunsuri. Am incercat diagnoza la reprezentanta dar stiu ca mi-au spus ca nu il pot efectua (citi codurile) din cauza erorilor sau a circuitului electric.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Iul 2015
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ce raspuns de meserias ai primit :banghead:
    Singura problema reala pe care o ai este cu indicatorul de benzina,daca nu te deranjeaza si stii sa-ti calculezi cat consuma ca sa nu ramai fara benzina in drum,poti sa o lasi asa.
    Un bord nou te va costa f scump,nu stiu exact cat;poti lua unul second,dar nu vei avea nici o garantie.
    Acuma,decizia este a ta.
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Te-ai dus la reprezentanta pentru ca ai bani de dat. Si doar cu banii dati te-ai ales. Eu am scris aici ce trebuie facut pas cu pas, degeaba. Pentru ce ai mai scris pe forum daca tu ai mers la "mama" Audi?
    Nu vrei nici tu, nici altii sa intelegeti ca meseriasii nu lucreaza la reprezentanta pe salarii mizerabile.
    Bafta!
     
  9. stefanps 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2002 Audi TT cabrio 1.8T 225HP BAM
    Ovidiu, am mers cu ea la reprezentanta pentru un test cand am cumparat-o acum cateva luni...atunci au pus tester-ul si nu aun putut citi codurile... In rest nu am mai fost nicaieri inca, si am acele probleme descrise...ind de apa (>100 grade) si cel de benzina.

    Deci cel mai probabil sunt ceasurile....

    Am gasit si unele SH la un pret bun, dar am nevoie de cineva in Bucuresti, care se pricepe, sa faca veriricarea si sa le schimbe daca trebuie, dat fiind ce am citit pe forum, nu as lasa pe oricine sa se bage sa le schimbe, mi-e frica sa nu dau de alte probleme.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ia legatura cu colegul turbocip, el e din Bucuresti si sigur te rezolva cu imperecherea.
     
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Eu am impresia ca vorbesc la pereti...ma refer in legatura cu temp antigel;in fine,fa ce stii.
     
  12. maryusdanyel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT 1.8t quattro 2001
    Aceasi problema am avut-o si eu la tt 2002 1.8t quattro BAM , dar am rezolvat-o foarte repede la lucian 0722 424 210

    Trebuie duse doar ceasurile din bord,le rezolva in cateva ore. Pretul in functie de gravitatea problemei.oricum mult mai bine decat schimbat bord,etc
    Apelati cu incredere.
     
    Ultima editare: 19 Iul 2015
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca costa mai mult decat alte ceasuri, nu prea vad de ce e mai bine sa repari ceasurile vechi. Daca ceasurile sunt predispuse la probleme, ele se vor strica pe alta componenta. Iar reparatia asta nu o sa coste 100-200 ron. Interesant maryusdanyel, ca primul tau post este fix asta... parca parca iti faci reclama si tu esti chiar Lucian.
    Dar, cineva tot trebuie sa se convinga. :)
     
    Ultima editare: 19 Iul 2015
  14. Elvis1998 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi TT 1.8T quattro 1999
    Salut!
    Am un TT 8n,acum are minidot și vreau sa ii pun maxidot.
    I-am schimbat maneta BC dar nu are cablaj pentru a merge butoanele pentru computer
    Ma poate ajuta cineva sa îmi spună de unde trebuie sa trag cablajul
     

Distribuie pagina asta