1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri si Computer de Bord (display CB - afisaj martori luminosi - resetare CB) la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de famous_dany, 6 Dec 2007.

  1. ady23

    ady23 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1,9 TDI,An 2002 ( Vandut) ! Acum BMW 525d E60, an fabr.2005(inca plang dupa AUDI) !!!
    Mie imi arata pe bord uneori dimineata (cand e frig) la pornire ceva de la frane, un beep lung si semnul de frana ca atunci cand erau vechile placute duse, insa ciudat e ca placutele sunt schimbate de curand ! Daca rezolv ceva te anunt, si tu la fel, tine-ma la curent !
     
    vallivladescu@gmail. apreciază asta.
  2. blizzard

    blizzard Bronze Member

    Înscris:
    3 Feb 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6, 2003, 1,9 TDI 131 CP
    Sal,
    Ideeal este sa puneti masinile pe un tester iar interpretarea erorilor sa fie facuta de catre un specialist. Ma credeti sau nu, sunt erori care a caror consecinta este un val de alte erori care apar in bord sau pe test. Ex: switch-ul de la frana defect da de cele mai multe ori erori pe ABS sau ESP; schimbare unui bec ars pe spate (nerespectandu-se puterea de consum data de uzina), da alte erori care n-au nici o legatura una cu cealalta.
    Concluzie:
    O verificare atenta a testului VAG si interpretarea corecta a erorilor va scuteste de multa umblatura si de multe "sfaturi" neavizate.
    Multa bafta ! :icon_thumright:
     
  3. ady23

    ady23 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1,9 TDI,An 2002 ( Vandut) ! Acum BMW 525d E60, an fabr.2005(inca plang dupa AUDI) !!!
    Am pus masina pe tester si nu a iesit nici o eroare ! Nu stiu ce sa-i mai fac !
     
  4. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi RS6 Performance SEDAN
    tester

    Poti fi explicit in privinta a ceea ce s-a testat? Ce module?
     
  5. ady23

    ady23 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1,9 TDI,An 2002 ( Vandut) ! Acum BMW 525d E60, an fabr.2005(inca plang dupa AUDI) !!!
    Am testat absolut tot ce inseamna electric-electronic-instruments pe VAG-Com! Nu a iesit nici o eroare si nu sa constatat nici un defect care sa iasa la tester! Dar...........:rock::arco: MINUNEEEEEEEEE !!! Cand am plecat azi cu masina am constatat cu stupoare ca imi merge Vitezometrul si nu penduleaza sus-jos ca ieri! Am parcurs cam 200 de km ieri si nu am iertat-o de la absolut nimic (frane si acceleratie la greu asa de razbunare :whip::gun2: ). In concluzie " :sign_ot: Cea mai perversa si nenorocita e masina, bagi banii in ea la greu si-i dai sa pape tot ce e mai bun, si atunci cand ti-e lumea mai draga te lasa cu ochii in soare fluierand a paguba :whistle2:". Bafta tuturor si multumesc pt. sfaturi:icon_thumright:
     
    Ultima editare: 13 Apr 2008
  6. andreiutz 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4 2002 1.9 TDI 130 cai
    la mine si-a revenit cu o zi inainte sa o duc sa-i schimb placutele de frana de pe fata.La service mi-a zis ca atingea contactu de la placute cu altele si probabil de asta nu imi mergea vitezometru.
     
  7. nitescucip 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2007
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    AUDI A6 quattro - 2001
    La majoritatea modelelor pachetul de limbi se poate seta prin intermediul VAS / VAG-COM.

    Pe modulul instrumentelor(17), canal 4:
    1 - Germane
    2 - Engleza
    3 - Franceza
    4 - Italiana
    5 - Spaniola
    6 - Portugheza
    8 - Chineza (nu la toate, de ex. la A8 4E nu merge), dar nu cred ca e bai ;)

    Cam astea-s toate
     
  8. sserj 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2008
    Locație:
    Gura Humorului / Iasi
    Masina:
    Audi A4 B6 V6TDI
    Salutare! Ma poate ajuta cineva la interpretarea afisajului de la bord? M-ar interesa in mod special la ce se refera km care apar in momentul cand apas tasta service de la bord.Mi s-a parut logic ca se refera la cati km mai am de parcurs pana la urmatoarea revizie, insa am remarcat ca de la 14000 a ajuns in cateva zile la 12700,ori eu nu am facut mai mult de 60km in tot acest timp. M-am uitat in manual dar e tot in germana si n-am inteles nimic.A....si am vazut ca mai apare acolo si ceva "tagen"(zile?).Multumesc.
     
  9. dannypapuc

    dannypapuc Bronze Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI,motor AVF,2002,6 viteze,130 cai. The best!!!!
    salut.ai dreptate ,la apasarea tastei service,iti apare la bord nr de km,zile ramase pana la urmatoarea reviziei.
    acolo tagen (zile),o sa iti scada in functie de calitatea uleiului din motor,asta depinzand de cum utilizezi tu motorul zi de zi.
    bafta
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Dec 2012
  10. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    In fuctie de modul de service ( la 15.000km sau 30.000km ) la apasarea butonului service iti arata cati km mai ai pana la urmatoare revizie respectiv cate zile. Multa bafta !
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Dec 2012
  11. Moldovan Dan 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a5 sportback
    in carte scrie exact cele relatate de d-l v8tdi
     
  12. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    La mine se mentine acel fulg si daca trece de -5 grade... Am vazut pe bord si -25 grade si tot cu fulg era!
     
  13. taz

    taz Banned

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Sadr al Yusufiyah
    Masina:
    Audi A4 B6 S-line 2.5 V6 TDI quattro, fost -132 KW 180 CP actualmente 151 KW 205 CP
    eu am avut acum vreo 2 ani o vectra C cu triptronic.
    undeva langa maneta de schimbare a vitezelor avea un buton cu acelasi fulg desenat pe el.
    in momentul in care ajungea la 5º se aprindea in bord dar se aprindea si acel fulg de la cutie.
    odata apasat masina isi schimba complet comportamentul. nu mai tragea la fel cum o facea daca acel buton nu era apasat.
     
  14. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    asta deja este alta treaba, cred eu. probabil acel buton activa un sistem de control al cuplului/puterii pt. a preveni pierderea aderentei la accelerare, de ex. pt. a facilita plecarea de pe loc pe gheata/zapada. aberez? :rolleyes:
     
  15. mhoria

    mhoria 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI
    "fulgul" apare atata timp cat temp e in scadere si e sub 5 gr. de ex de dim am observat ca a crescut de la 1 la 1.5 gr si nu mai era fulgul.
     
  16. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Nu cred ca asta sa fie situatia... Daca sunt -10 grade si creste pana la -2.. atunci nu mai exista riscul de polei??
    Am fost intr-o zi la diferente de temperatura de la +10 la -20 si fulgul era atat timp cat temperatura era sub +5 grade.
     
  17. mhoria

    mhoria 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI
    nu am testat cu o crestere pe valori negative, gen de la -7 la -3. insa daca imi scade de la 4 la 2 gr apare fulg , daca are o crestere cum am obs de dimineata de la 1 la 2 gr dispare.
     
  18. Flubber

    Flubber 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2007
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A6 2.0TDI CGLD 120kw 163Cp 2014 Multitronic
    si la mine apare la +5 grade si nu am fost atent dc dispare la o temperatura mai mica de -5...oricum de la -5 grade sa fi sigur ca strada este inghetata pana si compresorul de clima de la -5 grade se trece singur pe economic si nu mai lucreaa atunci v-a baga caldura doar din aeroterma...
    o fi posibil sa se schimbe ceva si in mersul masini poate are vrun program de functionare pt iarna care il activeaza calculatoru masini de la aparita fulgului si ma refer la acceleratie si cum este si compresorul de clima care trece singur pe economic,poate mai are si alte efecte,intreb poate este si aceasta o varianta...Nu stiu exact
     
  19. beatmort 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2006, 2.0 TDI
    Sub -5 imi dispare fulgul si chiar ma speriasem :) Am zis ca s-a dat senzorul peste cap. Bine c-am citit aici si-am vazut ca si altora le dispare :blush:
     
  20. taz

    taz Banned

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Sadr al Yusufiyah
    Masina:
    Audi A4 B6 S-line 2.5 V6 TDI quattro, fost -132 KW 180 CP actualmente 151 KW 205 CP
    nu aberezi
    exactasta se intampla
     

Distribuie pagina asta