1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri si Computer de Bord (display CB - afisaj martori luminosi - resetare CB) la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de famous_dany, 6 Dec 2007.

  1. Alin Cîndea 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Oradea, Bihor
    Masina:
    Audi A4, benzina 1.6, 2001
    Nu am apasat, dar acum mi-am amintit ca am resetat mesajul service de pe CB acuma-s o saptamana. Sa aiba legatura? Nici nu stiu daca am buton de reset pe maneta de la stergatoare.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alin tu nu stii ce butoane ai prin masina si ce fac ele adica ce functii au ? Manualul masinii de ce nu-l citesti, manualul care il ai gratis in aceasta arie ?
     
  3. Alin Cîndea 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Oradea, Bihor
    Masina:
    Audi A4, benzina 1.6, 2001
    Stiu fiecare buton ce face Cristi. Pe maneta de la stergatoare la mine nu exista nici un buton de reset.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuia sa spui asta de la inceput. Fa o diagnoza si vezi in blocurile de masura ce se intampla cu BC-ul tau. Daca nu, ai ghinionul ca display-ul sa "fi murit" si trebuie inlocuit el sau ceasurile cu totul.
     
  5. Alin Cîndea 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Oradea, Bihor
    Masina:
    Audi A4, benzina 1.6, 2001
    Și dacă display-ul a murit afecteaza cu ceva mașina? Sau doar nu mai pot sa văd informațiile care erau afisate acolo?
     
    Ultima editare: 15 Mai 2017
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu afecteaza cu nimic.
     
  7. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Salutare, am nevoie de un sfat, am citit tot topicul si sunt in dilema. Am un A4 B6 1.8tq Bfb 2003 cu ceasuri RB4 monocrom si am separat niste ceasuri RB8 color, chiar nu se pot monta pe masina mea? Codul de pe ale mele l-am extras cu vag programmer. 2 la mana eu le-am luat de pe un B7 dar cineva mi-a spus ca ar fi de B6, atasez poze cu ele.
     
  8. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Salutare tuturor sper ca postez in rubrica corecta .
    Problema mea este ca vreau sa inlocuiesc ceasurile de bord si nu stiu cum sa aflu PIN-ul de la imobilizator. Are cineva idee cum pot afla acest lucru ? Este vorba de un A4 B6 .
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cu o interfata dedicata alta decat VCDS. S-a mai scris asta pe forum, de zeci de ori pana acum, in topicurile despre chei si referitor la IMMO. Dupa cum pui intrebarea te sfatuiesc sa nu faci tu asta. Sunt colegi din Bucuresti profesionisti care cu asta se ocupa si te pot ajuta.
     
  10. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Tocmai am reusit sa bag niste ceasuri color in def error, inainte de asta am copiat dumpul cu ele in mod 4, initial le bagasem intr-o eroare grava, blocate la 180km, ecran stins si apoi am rescris dumpul cu ce salvasem si acuma is chipurile ok dar cu mesajul def error. Solutii?
     
  11. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    ma poate ajuta cineva cu dump file pentru ceasurile 8E0920930KX sau cu o virginzare a lor, atasez dumpul care am reusit sa il scot eu inainte sa le inebunesc.
     
  12. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Este un RB8 ??? Cel putin asa vad eu in codificare au 185018 km cod pin 05116 cu ce interfata l-ai citit ?
     
  13. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Da sunt RB8, cu vag eeprom reader. Reusisem sa scot codul de pe ele sa copiez si dump-ul si le-am setat din nou in mod 6. Am incercat cu vcds-ul sa invat cheia mea, acceptase codul de login dar dupa adaptare mi-a dat incorect key program
    Imi adusem aminte ca trebuia sa le las in mod 4 pentru invatare si am pus din vag eepromul si din greseala cu fereastra goala in soft am dat write eeprom, adica am scris eepromul cu ceva gol, se stinsese displayul, acul de viteza se blocase 180.
    Am incarcat dump-ul salvat si l-am scris, acuma acele sunt ok, displayul functioneaza, pe displayul de km am mesajul DEF ERROR si nu pot sa le mai trec in mod 4, ele sunt pe mod 6. Dumpul scris era in mod 4, am sa copiez din nou dumpul de pe ele sa compar dumpurile.
     
  14. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    De ce nu mergi la cineva care se pricepe? Schimbarea ceasurilor si adaptarea IMMO este o operatiune care se face cu scule dedicate de catre personal care stie ce face, nu pe genunchi cu fisiere luate de pe net, mai ales la niste ceasuri (RB8) care se adapteaza extrem de greu.
     
  15. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Dupa cate stiu nu cred ca o sa le mai rezolvi!!
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    nkady in Bucuresti are cine sa te rezolve. Cauta bine in aria de prestari servicii la noi pe forum.
     
  17. nkady

    nkady 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 avant 1.8Tq BFB 163HP 2003
    Nu e prima adaptare care o fac si prima lucrare de genul....am avut lucrari mai complicate...de data asta m-am grabit...nu mi-am facut bine temele
     
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Salutare. Am o problema cu ceasurile de bord pe care am depistat-o astfel. Bateria in decursul mai multor zile de stat, se descarca. Am luat totul la mana iar cu siguranta ceasurilor am un plus de 110mA consum. Am facut si o scanare cu VCDS si am urmatoarea eroare pe instrumente:

    Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl
    Part No: 8E0 920 900 H
    Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D26
    Coding: 03130
    Shop #: WSC 00073
    VCID: 29522D1AD328E17606-515A
    WAUZZZ8E82A269052 AUZ6Z0B0053647

    1 Fault Found:
    00668 - Supply Voltage Terminal 30
    53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

    Pe ross tech, ori nu stiu eu sa caut, ori nu este.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica bornele, bateria si alternatorul.
     
    DonDoneL apreciază asta.

Distribuie pagina asta