1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri si Computer de Bord la A4 B7 - Montare CB - Display CB - Martori luminosi ceasuri

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de anonim35, 16 Ian 2008.

  1. gavrilaionut 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    b7,1.9,2006
    Am vazut ca a mai intrebat cineva :) doar ca nu am gasit raspunsul.
     
    audi66 apreciază asta.
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ei, uite ca l-am dat doar eu. Trebuie doar să îl citești. Nu e vorba ca nu vreau să îți spun insa e păcat să mă repet pe aceeași pagina (chiar dacă deja acum am schimbat pagina).
     
  3. fily_yo 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2016
    Locație:
    Sebes, Alba
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi
    Salut, sunt nou pe aici, detin un b7 2.0tdi, si am o nelamurire, e normal cand stai pe loc cu motorul pornit sa nu sara bc-ul de la consum pe km la consum pe h? sau se poate seta pentru ca eu daca stau pe loc cu motorul pornit imi aratat pe instat 8%-9% chiar 16%...
    Multumesc!
     
  4. Logitech

    Logitech Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 | 2006 | BRB |DPF| 1.9 TDI
    Da,este normal.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    fily_yo, la modelul tau nu arata consumul pe ora. Poti vedea asta doar cu VCDS.
     
  6. Easycome 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Mehedinți
    Masina:
    A4, 1,9 AVF, 2004
    Salutare,

    Am pe audi a4 b7 2.0 2005 ceasuri în mile de UK și vreau sa schimb folia în km problema este ca nu sa sa mi mai indice corect km/h .......se pot calibra ceasurile cu vag com sa indice km/h conform noului fundal în km? Ceasurile de unde am luat folia sunt de 2.5 dti 8e0920 900g.
    As putea sa rescriu ic 24c08 din ceasurile de uk în ceasurile de 2.5?

    Mulțumesc
     
    cris10adi apreciază asta.
  7. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Da , merg calibrate ceasurile.
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu, nu poti calibra conform noul fundal pentru ca anglia face miscare simetrica in timp ce europa o face asimetrica. Doar daca incerci sa rescrii eepromul.
    Ce cilindree are este irelevant.
     
  9. Serhad Ceviker 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 (B7)
    Salut. Se poate schimba cablul cu conectorul verde ce duce la ceasurile din bord? Am un Audi A4 B7 din 2005, 1.9TDi 115cp
    Merci anticipat!
     
  10. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    De ce vrei sa il schimbi ?
     
  11. Serhad Ceviker 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 (B7)
    Am schimbat buzzer-ul, iar inainte sa scot ceasurile, am reusirt sa rup "siguranta". Iar acum nu sunt sigur cat de bine va tine. Recunosc, am pus picatura pe blocatorul respectiv, dar nu stiu daca va tine, si un alt motiv ar fi ca nu imi plac chestii de genul, lipite, si puse asa. Daca se poate schimba usor, as prefera sa il schimb. Merci pentru promptitudine!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Evident ca se pote schimba.
    Are cod 1J0 972 977 C si costa in jur de 25-30lei.

    Daca tot l-ai distrus pe cel de pe masina, fa experimente pe el si vezi cat de greu/usor se scoate acea siguranta. In felul asta iei siguranta de pe conectorul nou si o montezi pe al tau. Te scuteste de scos toti pinii si pus in conectorul nou.
     
    Ultima editare: 30 Noi 2016
  13. Serhad Ceviker 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 (B7)
    Din pacate am rupt aceasta parte:
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A, in cazul asta schimba conectorul. Credeam ca ai rupt siguranta mov.
     
  15. Serhad Ceviker 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 (B7)
    Eu am tot cautat online un tutorial sau ceva in genul acesta, care sa ma ajute ca sa inlocuiesc conectorul; din pacate nu am gasit. Ma puteti ajuta? Merci!
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se da siguranta mov de pe lateral la o parte dupa care iese miezul conectorului. Dupa aia cu o surubelnita mica apesi pe siguranta fiecarui pin pentru a il scoate afara.
    Daca tu ai rupt siguranta mufei la o simpla demontare a clusterului, du-te la un electrician sa iti inlocuiasca mufa deoarece simt ca vei face vreo prostie.
     
  17. Petrov Alexandru

    Petrov Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2016
    Locație:
    Navodari
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 2.0 S-Line (BLB ) 2006
    Salut baieti, sa va spun si eu o... intamplare. Acum vreo 2 saptamani am ajuns cu masina pe niste drumuri mai putin prietenoase ( drumuri pietruite sau NU), insa din ziua aia a inceput povestea. In timpul mersului mi se aprinde Martorul pt bujii ( spirala intoarsa ), palpaie intermitent pt o perioada ( 5-10-15 minute) dupa care se stinge. Tot de atunci mergand pe drumul pietruit ( aprox 30-40 km) a inceput sa mi se aprinda in bord la introducerea in viteza ( D sau R ) ABS si ESP. Sa-mi dispara din bord, fiind deranjante opresc motorul si pornesc iar. Cine a mai intampinat aceste sintome sunt curios ce rezolvari ati avut. Mersi!
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa o diagnoza pentru ca a ramas eroare.
     
  19. Petrov Alexandru

    Petrov Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2016
    Locație:
    Navodari
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 2.0 S-Line (BLB ) 2006
    Asta era urmatorul pas care-l faceam, sper sa fac maine. Mersi frumos.
     
  20. FlorinMuresan

    FlorinMuresan 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant S-line , 2.0 BPW 2007
    Salut,
    Stie careva de unde as putea sa cumpar "gadget-ul" din spatele acestui BC ? Mi se pare foarte interesant si aduce un aer mai modern bordului (parere personala:))

     

Distribuie pagina asta