1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri suplimentare de temperatura - presiune ulei - voltaj baterie - montare la B3 -B4 (80 - 90)

Discuție în 'Modele clasice' creată de Bogdan205, 7 Apr 2009.

  1. Bogdan205 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.8T AEB / Audi A2 1.4 TDI AMF
    Am un audi C4 motor 2.0 injectie monopunct , se poate monta acel set extra de ceasuri cu indicatoare de temperatura ,presiune ulei si voltaj baterie ???
    Multumesc !
     
  2. radu112 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABK
    Da se poate..din cate stiu eu merge
     
  3. Stanley

    Stanley 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi b4 Cabriolet 2.0E
    Buna tuturor.
    Cine stie unde pot gasi ceasurile de la VDO cu display digital.
    m-ar interesa toate 3 si anume cele care se regasesc pe modelele 80GTE 100 b4 cabrio. ca exemplu va pun o poza cum as vrea sa fie. :hubbahubba:
    nu conteaza producatorul doar sa fie pe display digital si sa fie in set de 3 sau per bucata.:sos: n-am gasit pe google absolut nimica dar stiu ca exista am vazut la cineva in trecere si nu apucasem sa-l intreb. in a 2 poza am pus un exemplu si anume temperatura ulei/presiune ulei/voltmetru eu p google am gasit doar cel de voltmetru care l-am si postat in prima poza
     
  4. robidabass 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2010
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 80 B4 2000cm3 1992
    Salut!,
    Am achizitionat ceasurile suplimetare pentru un Audi 80 B4 2.0 benzina ABT bineinteles ceasurile au fost pe un alt model, al meu nu are asa ceva din fabrica. Ceasurile indica temperatura ulei presiune ulei si incarcare.
    La incarcare nu am probleme cu legatul dar la restu daca ma puteti ajuta cu o schema sau de ce fel de sonde am nevoie ca sa functioneze ceasurile.

    Intre timp m-am informat si am nevoie de 2 senzori unul scump, celalalt foarte ieftin. Numai de schita electrica a-s avea nevoie!

    Multumesc anticipat. Respecte!
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Mai 2012
  5. 14jyn

    14jyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 100 quattro 2226 mc2
    Am mai facut pentru un prieten dar o sa-ti trebe un strungar bun sa-ti faca un adaptor in care sa iti intre senzorul de la pressiune si temperatura
     
  6. robidabass 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2010
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 80 B4 2000cm3 1992
    Mersi pentru ajutor !!! :hi: Nu am aflat nimic timp de aproape 2 saptamani!
    .......
    Un sfat pentru cei care au de gand un proiect similat Sonda de presiune ulei de la Dacie nu indica bine :p (am incercat si eu ca e mai ieftina decat aia originala)
     
  7. alyn_xwt 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2011
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    volkswagen passat 35i
    @robidabass - in ce sens nu indica bine? adica mai bine zis indica ceva sau absolut nimic?
     
  8. robidabass 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2010
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 80 B4 2000cm3 1992
    Nu am radiator de ulei! Indica max pana la 60 de grade, si cu motorul incalzit la full!!!
     
  9. alyn_xwt 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2011
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    volkswagen passat 35i
    si presiunea la ulei? indica ceva sau nimic? pentru ca as vrea sa folosesc ceasurile de audi si sonda mea de benzina pus pe motor diesel indica doar max sau min
     
  10. robidabass 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2010
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 80 B4 2000cm3 1992
    Nu am gasit senzor presiune original deci ca orice om am improvizat si am pus o sonda de dacie :banghead: care indica invers adica la relatiu am presiune buna si cand calc acceleratia coboara. Am inteles ca se poate monta ceva sonda universala dar eu din ceas am numai un singur fir si pe sonda sunt trei.....trebuie sa mai studiez situatia dar nu prea am timp.
     
  11. FLORIN_SB

    FLORIN_SB 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    KRAZ, SAVIEM, TATRA......AUDI 80 AVANT
    Cine are aceste ceasuri originale pe masina, poate sa dea o mana de ajutor colegilor?
    Si eu sunt in situatia in care as avea nevoie de codul care scrie pe senzorul "scump" de ulei,....tot pentru o adaptare a ceasurilor in cauza
    Multumesc
     
  12. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Ceas presiune turbo

    Ma bate un gind, babuta sa montez la babta un ceas care sa indice presiunea in turbo, si nu stiu ce ar fii nevoie sa procur stiu ce trebuie o sonda si ceasul daca are cineva idee astept pareri si sfaturi:idea:
     
    Ultima editare: 16 Iul 2013
  13. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    nu iti trebuie sonda, ceasul pentru presiune se numeste Boost Gauge si este de fapt un "manometru", tragi furtun de la galeria de admisie pana in masina, il prinzi la ceas si legi ceasul la + si - pt iluminare, asta e tot. Totusi recomand un ceas de calitate daca vrei sa te joci cu valorile sa nu bulesti ceva.
     
  14. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Dragi colegi, m-am aflat in situatia in care folia de pe unul dintre ceasuri era dusa ( cu iluminarea pornita se vedea urat). Am reusit oarecum sa le readuc la viata. Eu zic ca e printre cele mai bune solutii low cost.
    (Nu luati in considerare folia de carbon care din cauza caldurii a luat-o razna).
    Prima poza a fost inaintea finisajelor finale.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Iun 2015
  15. Piglet80Avant 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    audi 80 avant ABK
    Salutare . Dupa cum am poftiti am schimbat bestia , acum posed un 2.0 avant ABK si imi place .
    Dupa cum ne plac chestiile astea vechi , de care nu ne mai saturam , vrem sa facem si upgrade-uri . La mine problema fiind cu ceasurile suplimentare , cele din consola central . Masina nu a venit cu asa ceva , dar eu baiat strangator , aveam , cu tot tacamul . Sistemul de B4 , cel cu toate cele 3 ceasuri in un singur corp si o mufa in spate .
    A sosit momentul montarii , eu de fel calm dar cele 6 fire simple din mufa imi dau bataie de cap . Nemtii astia nu sunt baieti prosti , au facut ei cu un scop cele 6 fire .
    Dupa ce am ars mai multe beculete minune , alea mici de iluminare , ca daca pui firele aiurea le arzi , ma dau batut .
    Sper , mai mult ca sigur , ca este un coleg mai luminat ca mine in materie de fire , sa ma indrume .
    Eu am descoperit asa :
    alb - minus
    maro - sonda presiune ulei
    rosu cu o dundulita albastra - iluminat
    portocaliu cu o dungulita gri ( daca nu sunt daltonist ) - plus
    restul macao ....... si sincer nici de astea nu sunt sigur
    Poate nu am citit suficient de atent tot topicul, tot nimic, nu m-am descurcat. Rabdare mai am, inca nu am spart inca ceasurile. :) :sos:
     
  16. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Uite schema:

    Pin 1 - (+) Variabil de la dimmer-ul iluminării ceasurilor (poți lua plusul acesta de la becul de brichetă, care e legat la bord)
    Pin 2 - (-) Senzor presiune ulei
    Pin 3 - (-) Masă
    Pin 4 - (+) Iluminare (de la torpedou, blocul de lumini etc)
    Pin 5 - (-) Senzor temperatură ulei
    Pin 6 - (+) Contact

    aux gauges.jpg
     
    cata181 apreciază asta.
  17. Piglet80Avant 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    audi 80 avant ABK
    Merci mult , CristiCosti .:salute:
     

Distribuie pagina asta