1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cel mai fiabil A4 td(i),care este acela?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de iulian_1976, 21 Dec 2008.

?

Care model a fost cel mai fiabil?

  1. Audi 8O

    26 vot(uri)
    5,4%
  2. A4B5

    115 vot(uri)
    23,8%
  3. A4B6

    228 vot(uri)
    47,1%
  4. A4B7

    67 vot(uri)
    13,8%
  5. A4B8

    48 vot(uri)
    9,9%
  1. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    ASHIHARA.. chiar te rog sa comunici tipul de volanta :) m-ai facut si pe mine curios .eu am un 1Z din '96 AFN , 85 KW :whip:
     
  2. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    eu am votat audi 80 . consum mic , intretinere usoara s.a.
     
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Iti spun sigur ca avem acelasi tip de ambreiaj:pe 1Z,AHU,AFN pana in 97 sunt acelasi ambreiaj.Pana la urma ce ai 1z sau AFN?Sunt 2 tipuri de motoare diferite,unul de 90cp,celalalt de 110cp.
     
  4. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    deci tipulmotorului este AFN scrie si pe brief si pe autocolantul ala de la roata de rezerva. eu credeam ca e acelasi lucru cu 1Z. mecanicul asa mi-a spus. ca e 1Z :unsure: e de 110 cai
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    1Z si AFN sunt 2 motoare distincte,de puteri diferite.Uita-te pe capacul de la distributie,e trecut acolo codul motorului.
     
  6. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    o sa ma uit maine. desi ar trebui sa-mi dau seama dupa cai. ca are 110. si ziceai ca unu are 110 si celalalt doar 90 . al meu e de 110 ( 81 kw)
     
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    K,deci e AFN de 110cp.Despre volanta am sa aflu in aprilie-mai,cand o sa schimb ambreiajul.
     
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...din discutiile voastre trag concluzia ca celebrul 1Z este cel de 90 cp.

    Ce ramane de retinut 1Z are
    -Audi 80 1.9 tdi ,90cp
    -Audi A4B5 1.9 tdi ,90cp

    ...nu avem inca nici un detinator de Audi 80 1.9 tdi ,90 cp;)
     
  9. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi RS6 Performance SEDAN
    Am votat b6. Motorul AVF nu mi-a facut absolut nici o problema, nici macar lucrurile conexe tip EGR, debitmetru sau turbina sau ambreiaj. Am 190.000 km din care 60.000 facuti in tara si consider masina o reusita din punct de vedere al motorizarii.
     
  10. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Desi nu sunt fan diesel vreau sa va zic ca daca ar fi sa-mi iau as opta pentru motorul 1Z fara ezitare.
    1Z cred ca ramane cel mai bun motor diesel pus vreodata pe AUDI.
     
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Are Florio pe un audi 80 motorul 1z.
     
  12. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ..mda ar fi bine sa ne spuna ce probleme a avut :)
    ..sa ne dam seama ce a adus in + sau in - 1Z pe A4B5:)..
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Pai motorul este unul si acelasi,nu vad ce minusuri sau plusuri ar putea aduce;din discutiile mele cu el,am dedus ca avem cutii de viteza diferite,sistemul de racire e diferit,el avand doua ventilatoare,eu unul si cam atat;a,da,el mai are si vreo 100 000km in plus fata de mine.
     
  14. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Am votat A4 B5(model cu facelift la care consider ca s-au mai rezolvat unele bug-uri pe care probabil le-a avut b5-ul) deoarece acest model il am :)...si deoarece mi se pare mai fiabil ca un B6 (are o cunostinta un B6 de 131 cai si viziteaza destul de des service-ul ....cu probleme ce-i drept nu foarte grave), motorizarea pe care o am e 1.9Tdi-PD de 115CP, km masinii cel putin 250-260.000 de km(reali nu-i stiu acum am 200.000 pe ceas dar in 2006 avea 202.000:):p)....in 10.000 de km pe care i-am facut de la achizitie a mers impecabil...chiar si acuma pe temperaturile scazute de aici de la noi din nordul tarii;)...
     
  15. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C2 1,9 tdi (BKC) 2006 + VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007
    Pentru conditiile de drum din RO, cel mai fiabil cred ca este Audi 80.
    Am avut asa ceva, benzinar 2,0 ltr., model '94.
    O masina super, o caroserie si o platforma de nota zece.
     
  16. Claudiu0909 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2008
    Locație:
    in masina
    Masina:
    audi a6 avant 2008 3.0tdi
    iuliane, ai zis in primul post ca la b6 park au fost probleme tipice cu turbina care intra in limp mode, ce inseamna asta? :D
     
  17. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Motorul TDI 1Z de 90CP cod AHU il am pe un seat toledo din '98 are 202oookm si merge perfect,in 6 ani(3eu,3socru)nu a avut nici o problema;iar al doilea motor este pe a4 b5 facelift de 85kw cod AJM,184000km,probleme avute cu el:la cumparare(129mii km)nu functiona debitmetru,la 175mii km am schimbat turbina,iar acum bujiile si ceva pe la injectoare,la fel un motor bun..:o:totusi as opta pt.un b6(sase):yum:
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...daca ai rabdare sa citesti aici o sa te luminezi,tot topicul se invarte in jurul turbinei si celebrului ,,limp mod,,
    http://www.clubaudi.ro/discutii-generale-audi/443-probleme-turbina.html
     
  19. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Intradevar are Florin(Florio) un Audi 80 Avant cu motor 1z;)....si cu multi km la bord ...o sa va spuna el cati:p...o sa ramaneti surprinsi cat merge un TDI;)...a lui se comporta impecabil chiar si dupa un numar considerabil de km:icon_thumright:....pot spune ca e un motor foarte reusit (1z) cel putin din punct de vedere al fiabilitatii si am impresia ca nici costurile de intretinere nu sunt foarte ridicate;)...sper sa ne onoreze cu prezenta cat mai curand cu impresii despre 1z:meeting::)
     
  20. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Mersi Vlad ca mi-ai bagat topicul in ochi:)si ma scuzati dar am vazut cam tarziu acest thread,intr-adevar detin un audi B4 1,9 TDI 1Z 90 de cai,si nu doar prin prisma faptului ca detin un astfel de motor am votat cu 1Z ci si prin faptul ca am anumite cunostinte despre acest motor despre care stiu si eu ca este cel ami fiabil de la Audi,am 412000 km la bord ,iar acest motor nu da semne d eoboseala,nu am avut probleme la motor de cand am luat maisna trage foarte bine,is super multumi la fel si de consum,astept si parerile altor posesori de 1Z
     

Distribuie pagina asta