1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chei - Inchidere centralizata si Alarma OE la A3 8L - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie -

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de 66cmn, 25 Ian 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da se poate sa montezi inchidere centalizata originala (de fabrica) din telecomanda la masina ta dar trebuie sa montezi alt modul pentru inchiderea centralizata sa cumperi alte chei si sa imperechezi noile chei cu IMMO. Cum faci asta scrie pe forum in zeci de topicuri de la diferite masini apropiate ca si model cu masina ta.
     
    Ultima editare: 12 Oct 2014
  2. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    sau daca nu se descurca cu immo, muta cipurile din actualele chei
     
  3. WiNd 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A3 1.9 TDI 1997
    Ultima editare: 16 Oct 2014
  4. bn99nas 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2014
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi a3 1,6 2000
    Salutare!am o problema cu inchiderea centralizata la un a3 2001, in 2 usi fara cheie cu trelecomanda.Prima data s a dus rotita din modul si nu mai facea vacuum. Luat alt modul ,montat, dar nu se inchid ambele usi..adica:
    -inchid usa din stanga, se inchide portbagaj si capac rezervor, dar usa dreapta ramane deschisa. Daca inchid usa dreapta, se inchid toate mai putin usa stanga...pe bord arata daca e vreo usa deschisa, becul de interior se stinge cand inchid usile. Cand apas sus butonul de pe usa sofer doar la portbagaj se aude cand lucreaza, daca apas pe buton unde e o cheie cu rosu nu face nimic. De ce sa ma apuc?? Ms
     
  5. bn99nas 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2014
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi a3 1,6 2000
    Buna. Rezolvat problema! La audi facea vacuum doar un furtun..taiat celalalt, pus un teu , si acum functioneaza perfect!
     
  6. dan.c. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 8L 1.9 TDI 110hp - 1999
    Problema mea:
    Am schimbat pompa, functioneaza lumina ambientala, geamurile electrice, dar nu si inchiderea centralizata. De asemenea nu pot sa deschid/inchid geamurile din cheie.
    Probabil trebuie sincronizata din nou cheia. Care e procedura? Mentionez ca nu am telecomanda, eu imi deschid usile cu cheia. A avut o alarma mai demult cu inchidere din cheie, dar s-a stricat si am renuntat la ea.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Dec 2014
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ultima editare de un moderator: 25 Dec 2014
  8. dan.c. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 8L 1.9 TDI 110hp - 1999
    Cam complicata treaba aia. Asta e motiv sa imi iau o noua interfata, ca pe cea veche am arso. Vad ca zice sa apas pe butonul cheii la un moment dat, dar cheia mea nu are butoane...
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Dec 2014
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pai daca cheia ta nu are butoane, cum vrei sa imperechezi inchiderea centralizata din telecomanda cheii? Inseamna ca nu ai alta varianta decat sa introduci cheia in yala.
     
  10. dan.c. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 8L 1.9 TDI 110hp - 1999
    Nu am fost eu clar. Cheia mea nu are nici un fel de buton si nici o telecomanda. Pe vremea cand aveam alarma aveam o telecomanda separata de cheie.

    La masina am doua yale, una la sofer si una la portbagaj.
    Pana sa am problema asta cu pompa de inchidere puteam sa inchid/deschid toate usile rotind cheia in oricare din cele 2 yale.

    Acum trebuie sa inchid manual fiecare usa in parte.
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ai montat o pompa cu alt cod, nefiind compatibila 100%.
     
  12. dan.c. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 8L 1.9 TDI 110hp - 1999
    Am montat 8L0 862 257 P, eu avand 8l0 862 257 G.
    P-ul era in lista de compatibile pe care mi-ai dat-o.
     
    Ultima editare: 25 Dec 2014
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ai codat-o pentru masina ta?
    Ai vreo eroare?
     
  14. dan.c. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 8L 1.9 TDI 110hp - 1999
    Nu am pus vagul pe ea. Am interfata arsa, nu stiam ca trebuie sa fac ceva cu interfata ca imi cumparam una pana sa imi vina pompa.
    Intre timp a inceput sa faca tot felul de figuri, incep sa mi se aprinda avariile foarte rapid si imi scrie service in bord, moment in care merge inchiderea centralizata, dupa ce ii scot siguranta 38(cea de inchidere centralizata) si o bag la loc isi revine, dupa ce o mai inchid si deschid de cateva ori iar incepe.
    Imi poti da un link cu ce presupune codarea?
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ross-tech.com.
    Cauta in sectiunea a4, modul 35, ca pe a3 nu gasesti.
    Service apare in bord fara sa aibe legatura, nu a fost resetat.
     
  16. dan.c. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 8L 1.9 TDI 110hp - 1999
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pai si daca nu ai buton unlock cum vrei sa le inveti.
    Sa te intreb altfel. Tu ai cheie briceag sau cheie oem Audi cu butoane pentru inchiderea centralizata?
     
  18. dan.c. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 8L 1.9 TDI 110hp - 1999
    Am cheie OEM Audi, dar fara butoane. Nu incerc sa le invat, de fapt nu stiu ce trebuie sa fac sa nu imi mai faca problemele descrise:
    Nu imi inchide toate usile, spre exemplu de obicei inchide doar usa soferului si portbagajul, usa pasagerului ramane deschisa, de deschis le deschide pe toate. Iar cea mai enervanta faza e cea cu avariile, cand deschid portbagajul din cheie de obicei pornesc avariile pentru circa 1 minut, dar se mai intampla si cand deschid usa soferului.
    La scanarea cu vcdsul imi da eroarea 01134 Alarm Horn not present.
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Atunci problema ta nu e la chei.
    Trebuie verificat daca nu pierde vacuum (furtune sparte) intre pompa de inchidere si fiecare usa/portbagaj.
    Si totodata, daca partea mecanica si electronica a inchiderii functioneaza corect. Cel mai simplu pentru asta, ar fi sa montezi de proba o alta pompa cu acelasi cod.
     
  20. dan.c. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 8L 1.9 TDI 110hp - 1999
    Nu cred sa fie alta problema in afara pompei:
    Inainte sa se strice cea veche in urma cu o luna totul functiona perfect.
    De la butonul de inchidere din interior, cel de pe usa, totul functioneza, toate usile se deschid/inchid.
    Nu inteleg care-i faza cu avariile, ce vrea sa spuna?! :D

    Cred ca o sa incerc sa mut cipul/circuit integrat nu stiu ce o fi, ca nu am fost atent, din vechea pompa in asta noua. Ma gandes ca trebuie sa existe ceva in care sa se salveze setarile.
    Imi cam pare rau sa desfac pompa asta "noua" deoarece la cea veche am distrus un pic garnitura de la imbinarea capacului si nu as vrea sa am iar probleme cu umiditatea prin interior.
     

Distribuie pagina asta