1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chei la A4 B5 - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie - inlocuire baterie - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de ovidiutm, 1 Feb 2010.

  1. Valy0

    Valy0 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi A4, 1,8T, quattro, AWT, 2001
    Salut Ovidiu, am vazut ca nu mi-a schimbat Vin-ul dar nu reusesc sa scot pin-ul din ceasurile de pe masina. Am incercat cu toate tipurile de masini si nu reusesc. Cand vad erorile imi da ceva de genul ,,Powertrain data bus - missing...''. Dupa amiaza ai ceva timp sa vedem daca ma poti ajuta? Ms.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu te poate ajuta nimeni prin telefon. Banuiesc ca ai ceasuri Magnetti Marelli. Eh, din alea nu scoti pinul conectandu-te pe masina la obd, si mie mi-e clar ca ai incercat toate optiunile insa, tu ai incercat doar varianta comoda - probabil cu comanderul. Gandeste-te asa, eu cu un amic avem bagati vrei 2000 euro in scule de genul si tot mai trebuie sa transpiram. Tu, cat ai investit ca sa vrei sa nu transpiri?
    Ori gasesti pe cineva din zona ta care sa scoata skc-ul, ori le trimiti la cineva capabil, in tara.
     
  3. Valy0

    Valy0 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi A4, 1,8T, quattro, AWT, 2001
    Am inteles Ovidiu. Ceasurile sunt tot VDO ca si cele pe care vreau sa le montez.
     
  4. Valy0

    Valy0 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi A4, 1,8T, quattro, AWT, 2001
    Salut la toata lumea. Am reusit pina la urma sa sincronizez ceasurile noi cu ECU. Am cumparat o interfata noua. A mea se bloca destul de des si cred ca asta era cauza. Imi apare Vin-ul masinii, totul ete ok. Am reusit sa adaptez si cheia veche a masinii, dar cheia noua facuta cu cip ID48 virgin, nu reusesc sa o adaptez. Mai am sa rezolv cu indicatorul de benzina pentru ca indica invers fiind ceasuri de A6. Multumesc oricum pentru informatii.
     
  5. rosu_ghe Bronze Member

    Înscris:
    2 Aug 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a4 b5 avant ajm 2000, Audi a4 b8 avant CAGA 2010
    Desi am oarece experienta in adaptarea cheilor ieri m-am facut de rusine !
    La un A4 B5 1,8T din octombrie 1997 am schimbat ceasurile de bord si cand sa trec la adaptarea cheilor nu a mers.
    Vechile ceasuri aveau codul 8D0 919 860G producator UN 4 (asa scrie pe capacul din spate si este primul de acest fel intalnit de mine) !!
    Noile ceasuri pe care am vrut sa le montez sunt VDO (8D0 919 930 N) si din care nu mi-a fost greu sa le scot codul SKC cu un Vag K+CAN.
    Cand trec la adaptarea cheilor pe canal 21, la ultimul pas, constat ca lampa de IMO din ceasurile de adaptat palpaie mai des si nimic mai mult intrucat masina nu porneste !
    Codul calculatorului masinii este 8D0 907 557 T.
    Sa fie oare IMO 3 in '97 si sa am nevoie pentru adaptare de procedura cu vechiul SKC care trece in noul bord ?
    Incercam sa fac si asta dar VAG K+CAN nu-mi citeste SKC-ul din bordul "fantoma" vechi !
    Poate cineva sa ma lamureasca in aceasta problema ?
     
  6. amorezatu

    amorezatu 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2013
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 Multitronic 105 KW CAG 2009
    Salutare la toată lumea,
    In speranța că voi găsi aici ajutor va explic problema mea: am o a doua mașină un Audi A4 B5 din 1995 cumpărată de doi cu o singura cheie, cea de service. Acum un an mi-am pus și inchidere pe telecomanda și am făcut a doua cheie cum s-ar spune doar ca e slab materialul și n-am folosit-o de frica ca mi se va rupe în contact.
    Problema mea este pornirea cu cheia de service. Adica se aprinde martorul din bord, se oprește mașină și trebui sa o scot bag și tot asa pana o păcălesc. A mers pana acum o săptămână dar acum foarte greu o păcălesc ca sa porneasca.
    Intrebarea este: am vreo posibilitate sa dau un restart la cheia de service sa mai meargă un an pentru ca nu vreau sa cumpăr alt butuc de contact adică nu mai vreau sa investesc în ea doarece vreau sa o vând. Sau mai bine spus ce soluți îmi puteți spune ? Mulțumesc mult și o zi plăcută va doresc
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cureti mufele la contacte si immo si daca nu merge imperechezi din nou cheile. Nu tu, cineva care stie ce face.
    Daca nu se poate nici cum, se anuleaza immo.
    Vina e a ta, ca nu doar ca ai cumparat masina cu 1 singura cheie insa te-ai si multumit sa te bazezi pe 1 singura.
     
    amorezatu apreciază asta.
  8. Birsan Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2017
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    A4 B5 1.6 AHU 1998
    Salutare, dupa schimbarea inchiderii centralizate de fabrica necesita recodare(adaptare) ? 8L0862257 K vechiul - 8L0862257L noul
    Nu imi functioneaza inchiderea pe cheie, merge doar din butuc .
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Evident, trebuie imperecheate telecomenzile masinii tale cu noul modul care nu e de pe masina ta.

    DAAAAR, un mic detaliu de care nu ai tinut cont, e ca modulul 8L0 862 257 L, nu stie inchidere din telecomanda. Deci nu o sa poti imperechea vreodata nici o telecomanda originala.
     
    Ultima editare: 24 Noi 2017
  10. Birsan Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2017
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    A4 B5 1.6 AHU 1998
    Cred ca mai este o solutie , sa ii mut motorasul de vacum intre ele, pentru ca cel vechi nu imi facea vacum , se poate presupun..
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Evident ca se poate.
    Si da, e cea mai buna solutie, daca motorasul e problema.
     
  12. Birsan Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2017
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    A4 B5 1.6 AHU 1998
    Merci de ajutor.
     
  13. Audi a4b5 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi a4 1.9 2000
    cine ma ajuta si pe mine cu ceva info..nu reusesc sa scot codul pin, pt imobilizator(Audi A4 B5 ajm din 2000 ceasuri magneti marelli) am incercat cu VAG K+CAN COMMANDER 1.4, am dat magneti marelli direct si tot ce era prin lista la imobilizator,pe linia k si nu afiseaza nimic la pin! am citit engine ecd15 afiseaza km ce i am si pe bord si la pin 0. :((
    am salvat datele din EEPROM si le-am deschis cu VAG eeprom programmer unde imi arata 1 milion de km la citire si la pin nu apare nimic (am testat operatiunea la un golf 4 si am aflt pinul) deci cablu si softul e ok
    orice info e bine venita !
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Iti trebuie alta interfata sau dai jos eepromul si scoti SKC-ul "pe masa" cu programator.
     
  15. Audi a4b5 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi a4 1.9 2000
    Ore cu vag tacho 5.0 am șanse ?
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti incerca. Nu e ceva 100% sigur sau nu.
     

Distribuie pagina asta