1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chei la A4 B5 - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie - inlocuire baterie - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de ovidiutm, 1 Feb 2010.

  1. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Da, gabi_74 merge si eu am avut pus cred ca din greseala immo off si mergeau toate 3 chei.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    mr.claude, la tine nu trebuie cipuri noi. Nu tot ce citesti pe situl ross-tech e si valabil. Telecomanda se verifica cu Vag-Com.
    gaby_74, daca ai immo off merge sa pornesti masina cu orice. Si cu surubelnita (daca reusesti sa invarti contactul) sau, ca-n in filme, sa legi firele intre ele.
     
  3. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Nu merge :slapped: am incercat si cu Vag Commander si cu VCDS fara succes, la Vag Commander nu prea am inteles procedura dar imi scria "adaptation finished" nici cu cheia veche nu mai pornea, la VCDS dupa incercari nenumarate imi scria:

    Address 17: Instruments Labels: 8D0-920-xxx-17.lbl
    Control Module Part Number: 8D0 920 931 T
    Component and/or Version: B5-KOMBIINSTR. VDO D12
    Software Coding: 00040
    Work Shop Code: WSC 00222
    Additional Info: XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ7Z0A1xxx847
    VCID: 387536391xxxAA9
    3 Faults Found:

    01176 - Key
    65-10 - Unauthorized - Intermittent
    01176 - Key
    07-10 - Signal too Low - Intermittent
    01179 - Incorrect Key Programming
    35-00 - -
    asta dupa ce treceam toate 3 cheile prin contact, in continuare ramanea doar o cheie adaptata cu care se si stinge becul cu cheia. Ei unde gresesc?
    Cum sa verific daca merge telecomanda din a 2 cheie si daca sunt bune chipurile (am verificat daca exista...)?
    p.s. eu am pus la serii 3 de x.
     
  4. Xhizors 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5,1.9 TDI (AJM), 2000
    Mi-am pierdut cheia de la masina. Am ramas cu cheia de rezerva care are o urechiusa rupta si se tot desface cheia (cele doua bucati care se separa) si vreau sa-mi fac o alta cheie. Cum procedez ? Vreau o cheie model mai nou daca se poate.
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cumperi alta cheie:
    - te asiguri ca e acelasi cod ca sa nu ai suprize la imperecherea telecomenzii.
    - schimbi lama cu una bruta pe care o tai dupa cealalta cheie a ta.
    - scoti skc-ul, stergi si unica cheie ramasa si le imperechezi pe ambele.
    Nu exista model mai nou la care sa functioneze telecomanda. Nu pe original.
     
  6. QUATTROINELE 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A6c7 2.0tdi 177cp
    Mi-am pierdut cheia de la masina,a4b5,era singura.care e cea mai ieftina si rapida solutie?multumesc anticipat.
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pentru ca era singura, si ai dormit linistit pana sa o pierzi, nu mai ai nici o varianta ieftina. Sincer, toti cei care aveti o cheie si stati linistiti, va meritati soarta. Acum o sa vezi si tu ce inseamna sa pierzi singura cheie. Daca aveai inca o cheie te costa o treime din deranj si din cheltuieli.
    Trebuie sa schimbi contactul, sa cumperi cheie (2 ar fi numarul minim de data asta), sa schimb butucii de la usile fata si portbagaj si sa imperechezi cipurile. A, sa nu mai vorbim de cum o sa intri in masina...
     
  8. QUATTROINELE 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A6c7 2.0tdi 177cp
    ovidiutm Chiar nu am nevoie de "sfaturi "de genul acesta, am intrebat informatii ajutatoare.
    Masina e a unei cunostinte si eu am hotarat sa ma informez pentru el. Cheia i-a fost furata, a fost sa joace fotbal si cand s-a intors nu mai era cheia.
    Se pare ca cea mai ieftina solutie ar fi de desfacut butuc de la usa, mers la meserias care face chei (100-150 lei) si apoi la meseriasul cu electronica (200 lei). Cel cu electronica a spus ca e cel mai rapid si economic mod de a rezolva problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Sep 2015
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ba chiar e nevoie de asemenea sfaturi. Să stai flexat când ai o singură cheie la mașină înseamnă să fi inconștient. Ce e o mașină fără cheie? Nimic.
    Rezolvarea pe care ai expus-o aici înseamnă o cheie aftermarket, cu cip discutabil (dacă nu cumva îi face immo off) și ajunge în aceeași situație: să aibe o singură cheie. Deci, nu si-a învățat lecția nici acum. Noi, ar trebui să învățam din greșelile altora, însă dacă nici din greșelile noastre nu reușim să învățam ceva, înseamnă ca suntem primitivi rău.
    Și în ecuație ai uitat să adaugi pagubele pentru a descuia mașina ca să ajungi la demontarea butucului. Plus manoperă de demontare/remontare pe mașină.
     
    Ultima editare: 10 Sep 2015
  10. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Ca sa ajungi la butuc este simplu : spargi un geam de la o portiera! (am patit eu asta cand mi-am uitat cheile in masina si s-a incuiat singura, dupa 30 sec.).
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Simplu, însă cu daune.
     
  12. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Prostia (si domnia) se platesc! Eu am uitat cheile pe scaun (daca erau in contact nu se bloca usa).
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nici pe scaun nu trebuia sa se blocheze odata ce ai deschis usa. Dar banuiesc ca stii de ce s-a blocat chiar daca ai deschis usa;)
     
    marius.gruia19 apreciază asta.
  14. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    De ce s-a blocat ușa dacă cheile erau pe scaun? Sau de ce se blochează dacă sunt în contact?
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pentru ca masina nu a văzut ușă deschisă.
    Evident, ca să lași cheia în mașină în timp ce tu ești afară din mașină trebuie să deschizi o ușă.
     
  16. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Corect, modulul meu nu sesiza usa deschisa. De ce? Probabil de la faptul ca am montat o telecomanda aftermarket si a trebuit sa "tai" un fir de la modul.
     
    Ultima editare: 11 Sep 2015
  17. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Cam târziu răspunsul dar poate ajuta: poate fi întrerupătorul de la ușă sau mie mi s-a mai întâmplat la un SEAT dacă deschideam mașina și nu bagam cheia în contact...
    la Audi nu am pățit niciodată!
     
    Ultima editare: 21 Sep 2015
  18. vczmarius

    vczmarius 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, Avant, cutie automata, AJM, 2001
    Salutare colegi, am si eu o mica problema si o intrebare. La a doua cheie (cea de rezerva) nu mai functioneaza partea radio care deschide si inchide masina, contactul il deblocheaza si masina porneste (vede cheia). As vrea sa imi dati un sfat cum pot rezolva aceasta problema. As putea cumpara o cheie din dezmembrari pentru o masina de acelasi tip si an de fabricatie pe care sa trebuiasca doar sa o sincronizez cu masina mea (evident ii voi schimba lama cu a mea)? Sau sunt alte variante? Doar sa imi spuneti unde gasesc seria cheii sau tipul ei pentru a cauta o cheie compatibila cu masina mea? Va atasaez o poza cu ce scrie pe cheia mea si va rog sa imi indcati voi care este seria cheii. Ma intereseaza o varianta mai decenta si civilizata.
    Multumesc anticipat
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Codul cheii este cel scris longitudinal, 4D0 837231A.
    Ai incercat sa faci o reinvatare a cheii cu VCDS? Incearca procedura de pe ross-tech.
     
    Ultima editare: 16 Feb 2016
  20. vczmarius

    vczmarius 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, Avant, cutie automata, AJM, 2001
    Salut, mercic de indicii, dar cheia nu o mai pot reinvata deoarece asa am cumparat cheia cu partea radio nefunctionala, a fost la un tip care se ocupa cu astfel de chestii, a umblat prin placa ei electronica si tot nu merge. Asa am decis sa caut o cheie sh de acelasi tip si sa incerc ceva cu aia. Una noua la firmele de profil este aprox 500 ron.
    Multumesc frumos.
     

Distribuie pagina asta