1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chei si inchidere centralizata la A3 8P - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de baby_blues, 29 Noi 2012.

  1. finex 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A3 8p, 2004, 1,9 TDI,1896ccm,(105cp),77Kw,motor BKC
    Am facut sincronizarea data la "instrucțiuni" in manual....nu merge.

    Am facut o scanare VCDS si totul pare in regula.
    O sa verific starea calculatorului de pe peretele lateral din portbagaj.....condens,contacte imperfecte,etc.
     
  2. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Adapteaza cheia ta la alta masina si vezi cum "bate"
    Intra in blocurile de masura si sa stea cineva in masina si observa apasarea butoanelor de lace distanta merg ...
     
  3. V.Dan 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3; 2,0 diesel; 2010;
    Dupa cum vedeti sunt nou pe forum. Am un A3 si problema pe care o am este ca dupa inchidere din cheie (centralizat) la deschidere nu se mai descuie usa dreapta fata si stinga spate din afara masinii. Pentru a putea deschide trebuie sa deschid manual din interior si apoi totul merge bine pina la urmatoarea incuiere din cheie. Am demontat fata de portiera am verificat ce este de verificat dar nu am observat nimic deosebit. Are cineva vro solutie? Multumesc anticipat. LA MULTI ANI!
     
  4. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Salutare!

    Ai facut o scanare sa vezi mai exact despre ce este vorba ? Posibil sa fie de la switch'ul usilor. Ia legatura cu colegul F l o r i n de pe forum de aici, si te rezolva el garantat.
     
  5. dasefx1980 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI BMM, 2007
    Neața bună!
    Nu am găsit un răspuns clar la ce mă frământă, deci întreb aici...
    Mașina din semnătură, am "decât" o cheie :) Originală, rabatabilă, cu baterie, presupun că și cu chip, deschide ușile și geamurile de la distanță. A doua cheie a fost pierdută de proprietarul anterior.
    Dacă "sculptez" una simplă, din metal, o pot utiliza manual la ceva? Adică deschide ușile? Pornește motorul?
    Mulțumesc frumos!
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Doar deschizi usile si poti debloca volanul fara sa poti porni motorul. Pentru a doua cheie, functionala complet sa si pornesti motorul, mergi la reprezentanta sau mai exista varianta confectionarii unei chei din bucati adica:

    - cumperi un imobilizator ID48 pentru modelul tau de cheie (ai grija ce fel de imobilizator iei ca nu toate sunt compatibile cu tipul tau de IMMO)

    - cumperi o chei SH obligatoriu cu acelasi cod ca si cheia ta

    - cumperi o lama si o tai la fel cum este lama ta din cheia functionala si cu toate astea 3 mergi la cineva care confectioneaza chei.

    Adica acel cineva iti citeste codul PIN din ceasuri (cu niste interfete speciale), imperecheaza imobilizatorul cel nou cu acel cod PIN si cu IMMO din ceasuri, iti face adaptare pentru telecomanda din cheia SH ca sa functioneze inchiderea la masina ta si iti pune lama cea noua in cheia SH ca sa fie gata si sa poti porni motorul.
    Deja ce ti-am spus este o treaba tare complicata dar nu imposibila si se poate face cu ceva efort. Este un coleg de forum in Bucuresti care te poate ajuta cu aceasta a doua procedura.

    In schimb, costurile pentru a doua procedura, mentionata anterior, nu se merita pentru ca ajungi la acelasi pret cu o cheie complet functionala comandata, confectionata si programata/codata cu masina ta la reprezentanata. Bafta.
     
    dasefx1980 apreciază asta.
  7. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Am tras o spaima, si inclin sa cred ca degeaba, va rog sa ma ajutati daca stiti...
    De cand am luat masina, am 2 chei briceag identice, una merge normal inchis-deschis-pornit masina, la cealalta merge masina doar descuiata mecanic in broasca de la sofer. De pornit nu porneste, imi apare SAFE in bord, si cred ca are probleme cu cip-ul din cheie ... in fine, stiu de poveste de la inceput si nu asta-i baiu' ...

    Treaba este ca i-am lasat masina lu' socra-miu sa mearga cu ea la servici, si acolo din lipsa de ocupatie, i-a pus vag-com'u pe ea un coleg, unde a gasit o eroare de Immobilizator. Ma asteptam sa dea eroarea asta, inca de cand am incercat sa pornesc masina cu cheia aia care nu merge, atunci cand mi-a dat SAFE in bord si palpaia spirala aia galbena. Dar tot acolo langa eroare, zice ca i-a aparut ca masina mai poate fi pornita de 108 ori ... (avea vcds in lb romana, si asta i-a scris tradus).

    Intrebarea mea este, chiar exista asa ceva ? Adica masina s-ar bloca automat daca as mai porni de 108 ori cu cheia buna, sau daca mai incerc de 108 ori cu cheia cu cip-ul defect ?
    Stiu ca nu prea are logica, dar vreau sa elimin chestia asta din cap. Exista un asemenea counter in calculatorul masinii ?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista asa ceva. Te sfatuiesc sa nu mai lasi pe nimeni sa umble cu VCDS-ul pentru ca risti sa faca o prostie.
     
  9. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Ma gandeam eu ca nu exista aberatie mai mare ... mersi de raspuns, Cristi.
     
  10. Giorgi

    Giorgi 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a3 2.0 TDI BKD 2003
    Salut,
    Am cumparat masina din profil de vreo 6 luni. Fostul proprietar avea doar o cheie si din nefericire pentru mine nu functionat nici un buton de la telecomanda pentru deschis-inchis masina. :(
    Am schimbat si bateria am si sters-o cu alcool crezand ca nu face contact dar degeaba. O deschid si o inchid manual. La pornit e ok. Ce poate avea ? Ajutati-ma, va rog . Multumesc anticipat.
     
  11. finex 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A3 8p, 2004, 1,9 TDI,1896ccm,(105cp),77Kw,motor BKC
    Turbocip

    Nu am reusit sa găsesc o alta masina, sa adaptez cheia..... Mai incerc....

    Curios este ca daca ma duc in spatele mașinii..... si deschid portbagajul.... masina raspunde de la vreo 3-4m la comenzile de inchis/deschis de la telecomanda,dar daca il inchid,răspunde doar de la 60cm...1m.
    Daca ma duc langa usi,trebuie sa am sub 1metru distanta de usa ca sa pot deschide......

    Am demontat fetele de la ambele usi si am verificat contactele de pe toate mufele de la modulele amplasate pe motoarele pentru geamuri. Am crezut ca la sofer,modulul ala e responsabil pentru închiderea centralizata.....
    Scanarea cu VCDS nu da nici o eroare,am facut si testul de actuatori si e ok.

    Pe valori, la telecomanda apare doar inchis/deschis si distantele sunt la fel....de cca. 60cm....de usa.

    Este curios faptul ca inchiderea se face radio si nu ar trebui sa aibă nici o legătură cu deschiderea portbagajului...astfel,modificandu-se distanta de inchidere/deschidere.

    Pareri?....sfaturi?
    Mulțumesc.
     
  12. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Probabil ai incercat deja, dar iti spun experienta mea cu vechea masina, un Ford Focus 2. Pateam cu ea exact aceeasi problema, pana m-a dus capul sa incerc cu o baterie noua. De vina era bateria, care avea vreo 8 ani.
    Ca o comparatie, azi am incercat sa incui-descui masina la A3, si a luat comanda de la 12-15 metri, am aproximat eu.
    E posibil si la tine sa scapi ieftin doar cu o baterie schimbata.
    Bafta!
     
  13. finex 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A3 8p, 2004, 1,9 TDI,1896ccm,(105cp),77Kw,motor BKC
    ....Am schimbat deja bateriile la ambele telecomenzi....
     
  14. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Cu butonul doar pentru deschis portbagajul ai incercat ? Sa incui masina, sa tii apasat pe butonul pentru portbagaj si sa vezi de la ce distanta reactioneaza. Ala e un buton nu prea folosit de noi in general, si sunt curios daca are alt comportament.
     
  15. finex 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A3 8p, 2004, 1,9 TDI,1896ccm,(105cp),77Kw,motor BKC
    Azi am avut ceva timp....

    Am vrut sa stiu unde exact este antena de recepție RF ce captează semnalul emis de telecomanda....
    Si tot cautand...si cautand.....am desfacut partea lateral dreapta din portbagaj si acolo se afla modulul confort.
    Pe acest modul este o mufa maro/galben ce are pe ea un cablu ecranat.... Pe ala vine semnalul RF.
    Am scos modulul din lateral cu tot cu cabluri si l-am tras un pic spre mijlocul portbagajului si am incercat din nou telecomanda.... si....DA...distanta de detectie devine mai mare...
    Aveti poze mai jos cu modulul si cu partea RF.... cea cu ecranajul de tabla.

    Cablul ecranat ce iese din modulul confort duce catre un amplificator de semnal RF....... care se afla.....pe partea stanga langa motorul ștergător de pe luneta....asa zisul aerial amplifier.

    Acesta are 2 mufe pe iesire cu cabluri ecranate.....unul duce la radio(CD)....si celalalt la modulul confort mai sus menționat.

    Am desfacut acest modul amplificator si este compus din următoarele etaje:
    Pe o placa:
    -amplificator pentru radio
    -amplificator pentru telecomanda
    Pe o placa separata este un montaj pentru alimentarea cu tensiune a lunetei-dezghet.

    Pana aici am ajuns.....
    Sunt 2 variante :
    -etajul amplificator RF pentru telecomanda este defect (tranzistoare,etc defecte)
    -partea RF din modulul confort... cu probleme.....

    Cred ca o sa incerc sa vizualizez semnalul pe antena,(luneta),in momentul in care apas telecomanda si apoi,la iesirea acestui amplificator,ca amplitudine, ca sa-mi dau seama daca acesta are amplificare sau nu....
     
    AndreyPH apreciază asta.
  16. finex 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2012
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A3 8p, 2004, 1,9 TDI,1896ccm,(105cp),77Kw,motor BKC
    Mai departe....

    Am atasat poze cu aerial amplifier :

    -partea de amplificare Radio,contine un etaj amplificator BFQ19S (SMD) si acesta lucreaza numai pentru radio.
    -partea pentru recepție telecomanda este compusa doar din cateva filtre pasive LC (bobine si condensatori)
    Mufa pentru antena este comuna pentru ambele etaje.Tot acolo exista cateva diode pentru protectie in capsula smd sot23.

    Acest modul funcționează in parametri...

    Acum...modulul confort :
    Poze atasate....
    -se poate observa acea cutiuta de tabla care este de fapt amplificatorul pentru telecomanda.Cutia are rol de ecranare.
    -am dezlipit cutia si înăuntru este un procesor dedicat de la Atmel (nu se mai fabrica) T5743P3 amplificator.
    -acesta lucreaza impreuna cu un oscilator (ceas) D677B4I si la intrare este un filtru Epcos B3557 pe frecventa 434,434,42MHz.
    Amplificatorul de mai sus este comandat de catre un procesor - controler alaturat pe placa.
    Am gasit un tranzistor defect, pe care l-an inlocuit.
    Am lipit înapoi cutia de tabla pentru ecranare si distanta de receptie de la cheie la masina este de cca. 5 metri.

    Din pacate aceasta distanta este tot mica dar mult mai buna decat 60 cm....

    Urmeaza inlocuirea cu un alt modul confort deoarece am dubii legate de modul cum comunica controlerul cu acest amplificator T5743P3.
     
    danutzu_2001 și AndreyPH apreciază asta.
  17. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Maine o sa incerc sa re-sincronizez a 2-a cheie, acum avand si vcds la indemana. Am incercat toate metodele clasice gasite pe net, am schimbat si bateria, insa nu pot porni motorul sub nicio forma.

    Unde trebuie intrat in vcds, ca sa vad daca receptioneaza vreo frecventa la apasarea telecomenzii ?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauta si tu pe ross-tech.com adaptare cheie la A3 8P sau ceva similar. Ai pe site acolo detalii. Bafta
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  20. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Tu vrei sa adaptezi transponder sau telecomanda ?
    Ca sunt lucruri total diferite . Bateria telecomenzii nu are nici o treaba cu pornitul motorului .
     

Distribuie pagina asta