1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chei si inchidere centralizata la A4 B6 - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie -

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de alien_h2001, 24 Feb 2009.

  1. AnNemic

    AnNemic 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    A4 b6 , 1.9 tdi 131 cp , 2002
    Aceeasi problema o am si eu . Are cineva o rezolvare ?
     
  2. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Va trebuie o freza mica si le rezolvati.
     
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bolturile alea se incalzesc cu un aparat de lipit si apoi ies cu un cleste.Carcasa noua are 2 bumbi de plastic ce se topesc peste piesa electronica si tin loc de bolturi.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Sau asa .
    Eu am facut pe vremuri - cum am scris mai sus.
    Dupa ceva timp am trecut la chei de B7 :)
     
  5. AnNemic

    AnNemic 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    A4 b6 , 1.9 tdi 131 cp , 2002
    Multumesc mult . Vreau sa mult lamela , placa de baza si chipul ala mic de pe cheia veche pe cea noua . Cheia trebuie sincronizata sau ceva ?
    Cand mut lamela o mut cu totul ? Sau doar lamela propriu-zisa fara mecanismul ala care inchide ?
    Gen o scot din boltul ala unde se imbina lamela cu partea rotunda ( balamaua ) ? Sau mut lamela cu tot cu partea rotunda ( balama) ?[​IMG]
     
    Ultima editare: 29 Aug 2018
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Lamela de B7 e mai scurta decat cea de B6. Ca atare nu poti muta lamela de B6 in cheia de B7.
    Mergi la un centru de copiat chei si iti face din una bruta (evident, modelul scurt de B7) o copie dupa a ta.
    Telecomanda trebuie sincronizata cu VCDS.
     
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cred ca a pus cheia de B7 pentru ca asta a gasit ca poza.Sau vrea sa mute electronica de B6 in carcasa de B7 ceea ce este imposibil.
    Pentru restul intrebarilor, raspunsul il aflii la montaj din simplu fapt ca o carcasa China poate fii 100% identica cu cea Oe sau nu(da, carcasele china cu cod Oe pe ele sunt fake si ele):
    -lama+ mecanismul de inchidere se potriveste sau nu in carcasa china: depinde de calitatea carcasei.
    -lama se potriveste sau nu in baza mecanismului de culisare : am intalnit carcase china pe care am vrut sa mut doar lama si m-am trezit ca fie lama nu intra in mecanism, fie boltul nu era in aceeasi pozitie cu cel de pe carcasa Oe.
    Astea sunt detalii.Cel mai greu este sa scoti chip-ul din carcasa Oe pentru ca este lipit : am intalnit carcase unde l-am scos in 2 secunde si carcase unde au turnat superglue peste chip la greu si n-am putut nici sa desfac cele de parti ale carcasei ca sa ajung la chip: am luat toata partea superioara a carcasei la taiat cu un cleste.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. Emylush 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi, A4(B6), AWX, 2002, 1.9TDI, 130CP
    Salut. Are cineva schema electrica a instalatiei electrice de inchidere. Mulțumesc
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.

    https://ufile.io/vbxip

    Upload-ul este valabil doar 30 zile, n-am putut sa il urc direct aici deoarece are 11 Mb.
     
  11. Emylush 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi, A4(B6), AWX, 2002, 1.9TDI, 130CP
    Merci pentru ajutor
     
  12. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Salutari. De ceva vreme nu mai functioneaza inchiderea si deschiderea decat de foarte aproape de masina -maxim 4-5 m. Am inlocuit bateriile din ambele chei si tot nu merg doar de aproape. La diagnoza nu arata nici o eroare. Din ce am citit pe aici ar putea fii de vina calculatorul de confort. Am verificat calculatorul de confort si nu are mufe oxidate sau umezeala. Ce ar trebui sa mai verific ? Inlocuirea calculatorului as vrea sa fie ultima solutie. Multumesc anticipat
     
  13. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Inlocuieste telecomanda.
     
  14. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Problema e ca face la fel cu ambele chei.
     
  15. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Si a facut cu ambele chei deodata?
    Adica atunci cand ai vazut ca nu mai ai “range ok” la prima cheie - ai probat si cu cheia 2 si facea la fel?
    Sau nu ai procedat astfel?
     
  16. pinga_zlg

    pinga_zlg 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2012
    Locație:
    Sighișoara
    Masina:
    AUDI A4 1.9 TDI 116CP BKE 2005
    Drept să-ți spun nu am prea folosit cheia a 2-a. Am probat la început sa vad daca merge si de un an de când am mașină nu am mai umblat cu ea. Abia acum am luat-o, am schimbat bateria si am probat sa vad daca merge mai bine. Cheile se pot verifica daca emit bine?
     
  17. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
  18. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Vin și eu cu o problemă. Am vrut sa fac trecerea de la cheia de B6 la cea de B7. Problema este că telecomanda de la cheia mea este de frecvență 433,92 MHz si nu găsesc pe niciunde una de B7 cu aceasta frecventa. Am incercat cu una de 433 MHz dar nu o recunoaște. Trebuie neapărat aceeași frecvență? Exista posibilitatea sa mearga cu una de 434 MHz? Mulțumesc!
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Acum m-am utat pe cheia mea si am frecventa fix 433 Mhz. Cred ca nu faci tu ceva bine. Sunt colegi care au facut trecerea asta (de la cheie de B6 la cheie de B7) si nu au intampinat probleme si nu au avut impedimente. Reciteste topicurile lor.
     
  20. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    N-am fost înțeles :). Deci cheia mea de pe A4 B6 este de frecvență 433,92 MHz. Am cumparat o cheie de A4 B7 cu frecvența de 433 MHz si nu o recunoaște pe vag-com. Întrebarea mea era daca pot sa folosesc o cheie de B7 cu alta frecventa decât a mea. Nu găsesc pe niciunde una de 433,92 MHz.
     

Distribuie pagina asta