1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chei si inchidere centralizata la TT Mk1 (8N) - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de Ravnic Ciprian, 21 Mar 2016.

  1. Ravnic Ciprian

    Ravnic Ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi tt, 1.8 ajq, 2000
    Salutare! Sunt si eu de vreo 8 luni posesorul unui audi TT roadester , an fabricatie 2000, cod motor AJQ. De cateva zile se manifesta ciudat inchiderea centralizata , in sensul ca atunci cand deschid usa soferului, geamul nu mai coboara cei 2 cm automat, ca apoi dupa ce o inchid sa se ridice la loc cum e normal la TT. Geamul sta nemiscat cand deschid si inchid usa, dar daca actionez butonul electric a geamului geamul coboara si se ridica fara probleme. Usa pasagerului nu face deloc probleme, functioneaza normal. In afara de asta, mi s-a intamplat de 2-3 ori sa se blocheze toate becurile de semnalizare de pe masina ( fata, spate si aripi) pe pozitia "aprins" si nu s-au mai stins nici daca am scos cheia din contact si am incuiat masina. Bineinteles ca semnalizarile erau nefunctionale, orice as fi comandat eu din maneta nu se intampla nimic diferit, nici macar in bord nu imi arata ca semnalizez stanga-dreapta. A trebuit sa scot borna de a baterie cateva minute ca sa se potoleasca.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ai un defect pe ușa șoferului și altul pe releul de semnalizare.
     
  3. Ravnic Ciprian

    Ravnic Ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi tt, 1.8 ajq, 2000
    Multumesc de promtitudine. I-a dat insa de cap un cunoscut de-al meu in dimineata asta. Era un contact uzat la usa soferului, la mecanismul butucului, d-aia nici nu mai cobora geamul cand deschideam usa. Dupa multe incercari si dupa ce s-a inlocuit contactul acum usa functioneaza perfect si vad ca nu mai face nici figura cu semnalizarile. Imi era teama sa nu fie din calculatorul de confort cum am mai citit pe aici dar deocamdata totul s-a rezolvat. Apreciez insa mesajele celor care au incercat sa ma ajute. O zi buna si multi km fara incidente va doresc!
     
  4. florin25 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi tt cupe 8N 1.8 1999
    Salut,
    Detin si eu un Audi TT 8N din 1999 la s-a terminat bateria de la inchiderea centralizata. Am schimbat-o dar nu funchioneaza inchiderea. Care sunt metodele care trebuie incercate ? ma lamureste si pe mine cineva ? Astept raspuns. Va multumesc
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste pe forum procedura de adaptare a cheilor cu VCDS-ul sau chiar si fara VCDS. S-a mai scris de zeci de ori asta pe forum (chiar daca este scris in alte topicuri se aplica si la tine).
     
  6. CosminN2001 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2022
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT roadster, MK1, 1.8Turbo, 2001
    Informatie importanta daca schimbati bateria telecomenzii din cheia de TT Mk1. Informatie pe care am gasit-o cu greu, explicata pe forumuri din UK si ma gandesc ca poate ii ajuta si pe altii.
    Pentru modelele Mk1, au fost fabricate telecomezile pentru inchidere centralizata, de pe cheia briceag, fara memorie persistenta.
    Ce inseamna asta: fiecare schimbare a bateriei, duce la desincronizarea dintre telecomanda si unitatea de alarma / inchidere centralizata. Atentie cheia in sine nu are nicio legatura, taierea lamei unei alte chei (in cazul in care se creeaza o copie noua) si sincronizarea telecomenzii fiind scenarii diferite si fara o legatura directa. O alarma desincronizata permite pornirea masinii si incuierea din lama cheii.
    Pentru a sincroniza telecomanda procesul este urmatorul:
    1. Descuie masina cu cheia metalica si asteapta cateva minute cu ea descuiata, sau treci direct la pasul 2 daca masina e descuiata
    2. Apasa butonul de inchidere pe telecomanda de N ori, unde N reprezinta numarul de slot al cheii programate (explic la sfarsitul procedurii)
    3. In max 60 de secunde dupa apasarea de N ori a butonului de inchidere de pe telecomanda, incuie masina cu cheia. Sincronizarea a fost facuta, poti actiona toate comenzile de pe ea (descuiere si portbagaj)
    Explic N: Mk1 are 4 sloturi pentru 4 chei de rezerva. N reprezinta numarul de slot.
    1 apasare pentru cheia 1, 2 apasari pentru cheia 2, 3 apasari pentru cheia 3 si 4 apasari pentru cheia 4.
    Este atat de simplu.
     

Distribuie pagina asta