1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cheie la Audi A6 C6 - schimbare carcasa - inlocuire baterie - sincronizare cheie cu masina

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Vladimir13, 18 Apr 2010.

  1. GOD*A6

    GOD*A6 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2012
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Pieton
    Nu e boala lor,cel putin eu o deschid de la 10-20metri lejer.
     
  2. diabolic53

    diabolic53 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Facelift, 2.0S (173bhp), Piele, MMI 3G, DRL, xenon, etc.
    posibil sa fie chiar modulul de alarma, are si el o antena care ori nu-si mai face treaba ori e vreo problema la vreun cip din modul , aceeasi problema o aveam cu vechea masina si la fel am dat vina pe telecomenzi ( mergeau cand aveau chefi si de la distanta mica ) dar dupa ce am schimbat modulu de alarma vorba ta ... o deschid din baie ...
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Modulul de alarma din masina are un quartz care se consuma. Dupa o anumita perioada, modulul alarmei din interiorul masinii trebuie schimbat. Din cauza asta nu mai functioneza telecomanda de la distanta mare.

    Atentie: trebuie ca si bateriile telecomenzii/lor sa fie in stare buna (sa nu fie prea vechi).

    O zi buna
     
  4. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Am schimbat bateria de la o cheie, ca era "gata", dar la alta mașină. :)
    M-a luat frica, ca o sa ma "lase" si bateria de la cheia Audi, ca are destul de când prestează.
    Sincer, pentru a evita o închiderea accidentala a cheilor în mașină, dar și dacă mă lasă bateria, la cea pe care o folosesc de obicei, în vacanta am luat ambele chei.
    Am citit topicul și se spune ca după o înlocuire a bateriei se face o resincronizare din VAG. Cineva imi spunea odată că dacă bag cheia în contact se sincronizează automat, sau chiar sa folosesc a doua cheie, sa o las în yala portierei cât timp o am pe cea cu bateria noua în contact, pentru ca și asta e o metoda.
    De mult vreau sa întreb, ba as schimba acum bateria (poate și carcasa, cauciucul cu butoane mai ales, ca am o clona luata), sa nu o las sa-mi facă ea o surpriza, dar metoda concreta, sigura, nu am gasit-o.
    Am găsit ceva cum ca s-ar fi vorbit de asta în topicul despre VAG, dar mi-a scăpat.
    Știe cineva concret unde se afla?
    Sau mai bine poate posta aici. Prin titlul pe care-l poarta, acest topic e cel mai indicat sa conțină metoda și în felul acesta e mult mai ușor de găsit.
    Mulțumesc.
     
    Ultima editare: 2 Aug 2013
  5. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    Gabriel, ai gasit ceva in legatura cu sincronizarea. Eu am schimbat bateria si de atunci la intervale regulate nu mai pot deschide usa de la sofer din telecomanda. ca sa deschid trebuie sa bag cheia in yala usii. nu stiu daca are legaura cu schimbarea bateriei sau e o problema cu actuatorul...
     
  6. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Nimic, nicio evoluție...
    Dacă ajung pe la reprezentanta o sa întreb dacă schimba ei baterii, poate atunci o sa vad și cum se face.
    Te anunt dacă am vreo noutate.
     
  7. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    Mercic, daca nu e vorba de sincronizare ceea ce nu cred, atunci trebuie sa demontez fata de usa.
     
  8. rem_saint Guest

    Macristian stii cumva cat costa acel modul de alarma si daca este singurul motiv pentru care nu mai merge sa deschizi de la distanta masina? Intampin aceeasi problema, am schimbat bateriile la ambele chei si degeaba. Daca stii ce operatiuni trebuiesc facute dupa schimbarea modulului spune.mi te rog.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate nu stiu pentru ca nu am fost nevoit sa umblu la acel modul. Mergi la un electrician bun care stie bine sa repare masinile din grupul VAG. Daca erai in Bucuresti existau persoane foarte in tema si profesionisti care te puteau ajuta.
    Incearca sa intrebi si la reprezentanta Audi din Iasi poate te pot ajuta in aceasta privinta. Bafta
     
  10. Secondself

    Secondself 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 3.0 biTdi 2014
    Si eu am aceeasi problema. Nu am schimbat bateria dar simptomele sunt identice. La inceput(acum cateva luni) se intampla sa nu se deschida usa de la sofer din telecomanda, acum e permanent; de inchis se inchide masina dar de deschis, usa soferului se deschide doar din cheie
     
  11. rem_saint Guest

    Mesi cristi am facut o programare pentru sambata la reprezentanta, chiar sunt curios ce are si cat costa reparatia. Va voi tine la curent.
     
  12. Merlin

    Merlin 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 3.0 tdi quattro , 4f bmk
    rem iti recomanda daca esti din iasi sa mergi la Miroslava la coso garaj sunt buni baietii si preturile mult mai mici decat la sandra unde dam de unu sau altu. am eu mai multe de zis,
     
  13. rem_saint Guest

    Ms Merlin dar m.am convins cu Florin, m-am dus cu o skoda avea un zgomot ciudat in mers si zicea ca trebuie sa dea jos toata distributia, era cat pe ce sa ma iau dupa el cand de fapt nu mai avea ulei de servo. Nu zic ca nu e un mecanic bun dar cred ca uneori ii place sa vorbeasca degeaba.
    Am fost la reprezentata si nu au gasit nimic in neregula la sistemul de alarma. Faza e ca la ei se inchidea si deschidea de la orice distanta nush de ce. ZIcea electricianu ca poate fi de la undele magnetice care interfereaza cu undele radio ale cheii, nush ce sa zic... ;))
     
  14. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Stie cineva ce baterie trebuie pusa in cheia de la A6? Nu ii stiu tipul.. si n-am gasit pe forum informatia :)
    Manualul masinii nu il am momentan la indemana
     
  15. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    micro-cell battery - CR2032; part number - N 10528301
     
  16. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Anunt umanitar… :)
    S-a scapat una bucata cheie in apa. La scoatere, nu mai merge nimic sa faci cu ea.
    Doar sa deschizi masina din yala, dar imediat incepe alarma masinii sa tipe. Are alarma OEM.
    Am scos bateria din carcasa, era un pic ca scursa si cu cateva picaturi de apa pe ea. Am curatat acolo, iar pentru ca nu am surubelnita mica "in stea", sa desfac, am suflat, am schimbat bateria cu una noua. Deodata, ledul a prins ceva viata, la apasarea butoanelor, dar pe sarite, cand vroia el. Cert e ca am reusit sa pornesc masina. Mergeau toate, nu dadea nicio eroare.
    Ca sa o inchid din telecomanda, nu vrea, dar cand scot si pun bateria, masina se inchide singura
    De deschis nu am reusit, decat mecanic.
    Am scos placa de cauciuc cu butoanele si o las la uscat, la soare.
    Mai sunt sanse sa-si revina ?
    Si inca ceva, foarte important.
    Daca tot am reusit sa pornesc masina, sunt sanse ca in mers, daca cheia/chipul face figuri, sa nu se mai alimenteze de la baterie, sa opreasca motorul in mers, sau si mai grav, sa blocheze volanul ?
    Multumesc.

    (Cei car stiti ceva, va rog sa-spuneti, nu lasati pe alta data, ca e "groasa" treaba. :) )
     
    Ultima editare: 20 Iul 2015
  17. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    dar de ce nu ai desfacut-o imediat pe bucati , sa o usuci. prima de a face toate aceste prove.
     
  18. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pentru ca nu am surubelnita sa desfac cacaturile alea de surubele "in stea".
    Am cautat un atelier de ceasornicarie, un service, o ceva,…nimic.
    Crezi ca daca aveam cum, nu o faceam ? Stiu si eu ca asta e singura chestie si cea mai rapida ce trebuie facuta.
    O mai las la uscat astazi. I-am scos bateria, ca sa fie tensiune prin cablaj.
    Daca ramane valabila pornirea masinii, e ok pana ajung acasa, dar nu stiu ce se intampla daca in timpul mersului, cheia face figuri.
    Mi-e sa nu-mi blocheze volanul si sa ma arunce de pe drum.
     
  19. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Erata…
    "I-am scos bateria, ca sa NU fie tensiune prin cablaj."
     
  20. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Apropo, am interfata la mine.
    Pot sa recalibrez cheia ? Am inteles ca se poate.
    Deocamdata porneste masina iar dupa ce o opresc, pe orice buton as apasa, inchide masina.
    E clar ca e varza in capul ei.
    Spuneti-mi va rog, etapele recalibrarii. Poate o rezolv cumva.
    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta