1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cheie la Audi A6 C6 - schimbare carcasa - inlocuire baterie - sincronizare cheie cu masina

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Vladimir13, 18 Apr 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  2. SeseSerj

    SeseSerj 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    ORADEA-DUBLIN
    Masina:
    A6.3.0 TDI.2005 280cp BMK S-line. 19 ", S6 front bumper
    salutare.Acuma seara am patit o chestie interesanta. cand am dat sa scot cheia din contat nu a vrut sa iasa. pana la urma am reusit sa o scot dar nu am reusit sa o mai inchid , acel beculet mic de la cheie palpaia intr una cand apasam butonu l de inchidere . tot ceea ce sper este ca bateria sa fie pe duca.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai bateria pe duca, cand bagi cheia in contact iti apare avertizare in bord. Am patit-o de 2-3 ori, dar nu mi s-a intamplat niciodata sa numai pot sa o scot din contact.
    Incearca sa schimbi bateria, pune Varta sau Panasonic. Daca nu ma insel, CR2032 modelul.
    Daca problema persista, pune VCDS pe ea.
     
  4. Sorinuk 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2015
    Locație:
    petrosani
    Masina:
    audi a6 tdi 2.7 2006
    Salut,am un Audi A6 tdi 2.7 2006 zilele trecute am ramas in parcare cu ea am bagat cheia in contact sa deblocat volanu a pornit cd dar la pozitia a2 la cheie nu imi apare nici-o lumina la bord si nu porneste.stie cineva care ar fi cauza??multumesc
     
  5. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Am ajuns cu bine acasa. (Problema cu cheia scapata in apa).
    Intre timp, am observat ca mentinerea bateriei in cheie, in starea in care era, facea mai mult rau. Butoanele oricum nu mai mergeau absolut deloc (nici nu se mai aprindea accidental acel led), iar de pornit masina, nu vroia. Nici alarma nu o puteam opri, doar inchizand masina din cheie. Zile la rand, nicio schimbare.
    Total din greseala, am bagat cheia in contact fara baterie si masina a pornit perfect.
    Deschideam masina cu cheia, puneam si luam contactul ca sa nu porneasca alarma si sa se poate deschide celelalte usi, pormeam motorul, mergeam unde aveam nevoie, opream motorul si inchideam masina tot din yala, cu bipul aferent.
    Asta era scenariul.
    Asa am stat cu ea pana acasa, masina nu s-a oprit, nu s-a blocat volanul sau altceva.
    Ajuns acasa, am folosit o singura data cealalta cheie. Deschis - pornit/oprit motorul - inchis.
    Am pus bateria in cheia cu problme si…surpriza, mergea de parca totul a.fost un vis urat.
    Acum a ramas sa o.duc la un centru care se ocupa de chei (inclusiv de programat chei auto), sa o desfaca si s-o curete, pentru orice eventualitate. As umbla eu, dar mi-e frica de arcul ala care o deschide, ca odata sarit de la locul lui, nu o sa-l mai pot pune la loc.

    Deci, ca o concluzie, daca patiti ceva asemanator, daca va alegeti cu aceleasi simptome, nu luati ca "litera de lege" tinerea bateriei in carcasa cheii. Mai mult incurca.
    Conteaza sa ajungeti acasa.
    (Da, ca un facut, de data asta nu am luat dublura cu mine, exact cand mi-ar fi trebuit. Deh, legea lui Murphy.)
     
    Ultima editare: 29 Iul 2015
  6. Criss87 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 2005 2.7 quattro
    Salut, as vrea sa schimb carcasele la amandoua chei de la un a6 2005... amandoua sunt functionale, doar ca una nu are butoanele de cauciuc iar cealalta e destul de zgariata, are idee cineva daca pot sa schimb carcasele si unde?? sau de unde as putea sa cumpar si daca se descurca orcine sa le schimbe?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti, eu am cumparat o cheie noua de pe eBay si am mutat tot din a mea in cea noua.
     
  8. Adosped 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6, 2.7 TDI quattro ,2007
    Salut, am si eu o problema la un A6, 2.7, 2007. De cateva zile, nu mai pot scoate cheia din contact, decat daca apas pe acel "buton" mic de la contact, iar in plus de asta, nu pot bloca masina din telecomanda, doar deblocarea merge. M-am uitat mai atent la telecomanda, iar in cand apas pe butonul de blocare, led-ul rosu se aprinde de vreo 3-4 incontinuu, insa nu blocheaza masina. Mentionez ca volanul se deblocheaza in momentul in care bag cheia in contact.

    Aveti cumva idee despre ce ar fi vorba?
     
  9. Ciprianj 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1,8 tfsi 2008
    Salutare tuturor,
    O sa fiu scurt. Sunt din Prahova si din nefericire nu mai am nicio cheie de la A6 C6 an 2005. Am apelat la niste baieti din Ploiesti le-am dus contactul, au taiat o cheie care merge la sofer si portbagaj, dar cand au incercat sa porneasca si sa reprogrameze cipul, cheia nu se invarte deloc in bord.
    Mai mult, dupa cateva incercari masina a inceput sa piuie si se aprind avariile, toate usile s-au blocat afara de cea de la sofer. Ce-i de facut ? Puteti sa-mi recomandati pe cineva din Prahova care poate remedia aceasta problema, eventual sa anuleze motorasul de imobilizare ? Multumesc!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Comanzi doua chei la reprezentanta Audi, astepti pana sosesc din Germania pentru ca de acolo vin pretaiate si faci tot acolo programarea cheilor pe masina.
    Normal ca nu iti va functiona tigania care ai facut-o doarece iti lipseste cip-ul de identificare si masina nu recunoaste cheia care ai facut-o tu
    Restul ce vrei tu sa faci sunt niste tiganii. Sa-ti fie invatatura de minte, data viitoare, sa ai doar o cheie la masina. Daca aveai o cheie se facea duplicat si o programai ca sa ai doua chei functionale pe masina.
     
  11. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Salutare tuturor!
    Am si eu o problema la care nu am gasit rezolvarea in cele 4 pagini ale topic-ului. Aceasta se manifesta astfel: la una din chei functioneaza telecomanda, deschide/inchide masina, se aprinde ledul rosu, dar cand o introduc in contact nu se intampla nimic...merge sa o rotesc dar evident ca nimic. La cea de-a doua cheie nu am niciun fel de probleme. S-a mai confruntat cineva cu aceeasi problema?
     
  12. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Legat de ce spuneam anterior (intrucat nu pot edita post-ul), la o scanare cu VCDS imi apare urmatoarea eroare:
    1 Fault Found:
    01176 - Key
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 2
    Reset counter: 3
    Mileage: 232467 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.01.24
    Time: 15:49:49
    Cum nu apare alta eroare (pe immo), e posibil sa fi 'decedat" transponderul din cheie?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  14. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Nu, ca nu am stiut cum sa verific statusul transponderului si nici cum sa verific "imperecherea" cheii. Am ajuns la concluzia ca fie s-a sters cheia din memorie, fie s-a stricat cip-ul cheii. Am sa ma duc la un atelier care copiaza chei, poate o descalcesc acolo.
     
  15. Raptor

    Raptor 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDIe/136 cp.common rail/2009.
    20170405_211136.jpg
    salut
    ce rol are cheia de plastic?si mai este ceva,am incercuit in poza,e intr-o protectie .
    multumesc.
     
  16. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 ultra 190 HP
    E cheie service de rezerva.

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Raptor tot ce ai intrebat scrie pe forum in zeci de topicuri. Tot ce ai intrebat scrie in manualul tau de utilizare care il ai la masina. Nu-mi spune ca nu il ai pentru ca era de datoria ta sa citesti acest forum cu acesta arie in special ca sa vezi daca exista manual si sa vezi daca exista informatii despre ce cauti inainte sa intrebi ceva.

    Plasticul ala, de unde ai incercuit, reprezinta un cod pe care il prezinti la reprezentanta ca sa-ti faci o noua cheie. Acel plastic cu acel cod atesta ca cine il prezinta este indreptatit sa solicite un duplicat la cheie fara a prezenta alte documente daca nu le are. S-a mai scris asta pe un topic dedicat existent pe forum.

    Cheia neagra este cheie service si este o cheie cu care poti deschide usile chiar portbagajul si la unele modele de Audi poti porni motorul deoarece are cip in ea (la A4 B6 si B7 de exemplu porneste si motorul).

    Intai citim pe forum aria care ne intereseaza, vedem daca exista topicuri care trebuie sa le citim integral si in care trebuie sa scriem iar pe urma daca nu exista topicuri deschidem altele noi.

    Te rog ca pe viitor sa nu mai deschizi un topic nou fara sa folosesti functia Cauta pentru ca topicul o sa fie sters fara explicatii. Acum am facut o exceptie si ti-am mutat mesajul in topic dedicat. Adreseaza intrebarile sau opiniile tale in topicuri deja deschise, daca este cazul. Multumesc pentru intelegere.
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  18. Raptor

    Raptor 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDIe/136 cp.common rail/2009.
    Da Cristi,ai dreptate, scuzele mele, am parcurs forumul, sectiunile care ma interesau in special cele dedicate pt A6 si motorul de 2.0, dar referitor la postul cu cheia am parcurs in graba si nu am gasit nimic repede si a fost mai usor sa postez :)
    Mea culpa !
     
  19. Vlad92 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6, 3.0 tdi, 2006
    Buna seara, am o problema cu un A6 motorul 3.0 tdi, anul de fabricatie 2006. Am lasat masina in parcare timp de 8 zile, iar astazi cand am vrut sa intru in masina am constatat ca efectiv ca nu o mai pot deschide. La inceput am crezut ca nu mai are cheia baterie, am incercat cheia de rezerva care are baterie noua si tot degeaba. Cu greu am reusit sa descui portiera si cand am intrat in masina am vazut 5 martori aprinsi la bord printre care si cel pentru frana de mana, martorii care sunt aprinsi cand pun contactul. Bag cheia in contact si constat ca nimic nu merge, masina este moarta. Partea mai nasoala este ca nu pot scoate cheia din contact. Tin sa precizez ca bateria am schimbat-o in august, nu am uitat absolut nimic aprins in masina pe perioada celor 8 zile. Este prima oara cand patesc ceva de genul, masina a stat si 2 luni si a pornit fara nici o problema. Care ar putea fi cauza? Partea mai ciudata este ca nu pot scoate cheia din contact
     
  20. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Daca ai cutie automata, uita-te la contact si o sa vezi un butonas. Apasa pe el si scoate cheia.

    Sent from my SM-G955F using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta