1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chiptuning / Resoftare / Modificare motor Aspirat Benzina - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de CIPRIOTTU, 19 Sep 2007.

  1. cainele84

    cainele84 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia 2.0 TFSI, 2007
    Si eu ca si colegul lowlife cred ca cea mai simpla si cred ca si cea mai ieftina treaba ar fi transplantul de motor. Un 1.8T si eventual un soft si gata avionul;)
     
  2. qrknu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Cerașu
    Masina:
    audi a4 b5, 1.6, 1998
    stiu asta si eu si crede-ma ca as fi facut asta pana acum. insa e vorba de bani. costa ceva motorul, nu stii nici in ce stare e, costa si manopera pentru ca eu nu am posibilitatea sa lucrez la el, nu imi permit sa tin nici prea mult masina pe bara, si la un momentdat o sa trebuiasca sa il omologhez.. si din cate am citit e foarte mult.
    pe mine ma intereseaza sa castig in jur de 30 de ponei, nu vreau sa ma intind prea mult.
    stiu persoane care au dus motor de 1.6 la ~160 cp aspirat.
    din nou, v-as fi recunoscator pentru niste idei ;)
     
  3. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Poti duce motor aspirat de 1.6 la 160 de cai dar cu niste costuri enorme. Pe bani orice se poate face. Nu merita sub nici o forma sa incerci sa incerci sa scoti mai multi cai din 1.6 deoarce costurile vor fi enorme, da banii aia iti vinzi masina si-ti iei 1.8t si mai ramai si cu niste bani de benzina. 1.6 de pe b5 e un motor foarte limitat care oricum e destul de chinuit si sa scoata cei 100 de cai care ii are de fabrica.
    Daca totusi vrei sa arunci banii pe geam poti incepe cu cresterea raportului de comprimare, portarea chiuloasei, o evacuare (serpisori, catalizator anulat, etc), o admisie mai permisiva, si un soft. Dupa toate astea si cel putin 1500 de euro cheltuiti vei avea un 1.6 galagios de MAXIM 120 cp pe care oricum nu-i vei simti prea mult deoarece vor fi doar in ture mari si cuplul nu va creste decat foarte putin.
     
  4. szrobik

    szrobik 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj / Sighet
    Masina:
    audi a4 b6 1.8T & golf2 g60-T ex. golf3 1.8GT
    Total de acord cu LKN :)
     
  5. qrknu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Cerașu
    Masina:
    audi a4 b5, 1.6, 1998
    mersi de raspuns LKN. cam asta ma interesa :)
     
  6. vs23kta

    vs23kta 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 C6 berlina 3.0d quattro 2007
    Salut!
    Sunt posesorul unui a4 2.0 i 130cp, alt, și aș dori să o fac un pic mai ssprintenă. Am căutat pe net, am citit pe forumuri și am găsit o mulțime de pareri, resoftare, powerbox.. Ideea e ca rachetă nu am cum să o fac, nici nu asta e ideea. Ci să îi mai pun vreo 20 cp . variantă cu filtru aer sport kn e ok, o iau în considerare, mușc de acolo vreo 5,6 cai, sper .. Acum legat de chip .. Nu știu sincer, ori resoftare ori powerbox .. Powerbox suna ok, simplu de montat .. Ideea este ca nu doresc să mă duc cu investiția prea sus .. Undeva pe la 1200 lei cu chip plus filtru kn. Păreri, sfaturi? Sau dacă este vreun coleg cu mașină ca a mea care a reușit ceva de gunul . mulțumesc
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa-i resoftare, uita de power box ca s-ar putea sa ai doar un efect placebo cu el.
    La resoftare, sa nu ai pretentii la mai mult de 15-20 cai de la motorul asta.
     
    Ultima editare: 11 Aug 2015
  8. cainele84

    cainele84 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia 2.0 TFSI, 2007
    Eu am facut resoftare la un motor ca al tau (2.0 ALT)In mod sigur nu vei castiga 20cp. MAXIM 15 cp vei castiga, dar parte buna este ca vei castiga cuplu. Eu unul am fost incantat de rezultat, dar sa nu te astepti ca dupa resoftare sa o faci racheta. Un mare avantaj este ca va trage mai bine la turatii mai mici si consumul se va diminua putin.
     
  9. radu_dobre 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , C6 , 2.4 quattro
    A incercat cineva pentru 2.4 130kW? Masina trage ok, dar parca-i lipseste ceva...
     
  10. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Salut,
    Am modificat la un A4 B6 2.0i ALT o cutie automata in cutie manuala si am o eroare in bord BRAKE. Trebuie pus soft de manuala acum in ECU (copiat de la un model ca si al meu cu aceeasi motorizare si pus la mine in ECU). Problema este ca in softul Galletto 1260 nu apare motorul meu. Imi poate spune cineva va rog ce trebuie selectat acolo pentru a putea copia softul de la masina donatoare si pus la mine?

    Acestea sunt variantele ce apar acolo:

    https://postimg.cc/image/ynx0k7kdl/

    https://postimg.cc/image/w7v76d2ax/
     
  11. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Teoretic ar trebui sa fie un Bosch Motronic ME7.5 pe motorul tau, deci alege cu incredere 1.8T din lista. Citesti mai intai softul si daca este citit corect atunci te apuci sa scrii, altfel nu. Dar la ME 7.5 s-ar putea sa mearga scris cu 1260 doar in boot mode (desfacut ecu si pus pinul 24 al flash-ului la masa cu o rezistenta de 1-10K)
     
  12. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Am o poza cu ECU meu si intradevar scrie pe el BENZIN ME7.5 0003, care sa aleg ca sunt doua, 7.5.1 si 7.5.5, dar si motorul 1.8T sunt mai multe care din ele? Si daca puteti va rog sa-mi explicati mai detaliat chestia cu pus pinul 24 al flash-ului la masa cu o rezistenta de 1-10K. Multumesc.

    14454572_1115417348506394_1994933555_n.jpg
     
  13. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Imi poate spune cineva la softul de instalare de la MPPS ce sa aleg acolo pentru motorul meu 2.0i ALT ca nu apare acolo, ECU meu este ME7.5, pot alege 1.8T ME7.5.5?
     
  14. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Am conectat interfata MPPS la masina si am intrat in program si cand am selectat 2.0L ME7.1.1 si am dat la ECU ID asa rata acolo: https://postimg.cc/image/6sy3w16j7/

    La 2.0L BOSCH ME7.1.1 mi-a aratat si seria de saiu a masinii iar la 1.8T ME7.5 nu mi-a aratat-o.

    Iar la 1.8T asta arata: https://postimg.cc/image/j92crbuwt/

    Stie cineva va rog sa-mi spuna ce sa aleg acolo dintre 2.0L BOSCH ME7.1.1 sau 1.8T ME7.5 cand voi citi ECU si sa il scriu la mine dupaceea? Multumesc.

    Mentionez ca ECU meu este cel de mai sus pe care scrie ME7.5 de pe B6 2.0i ALT.
     
    Ultima editare: 26 Noi 2016
  15. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Gata am rezolvat, am pus soft de manuală în ECU meu și am scăpat de problemă.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai putea si explica daca tot ai rezolvat. Poate cineva mai are nevoie. Daca doar spunem "am rezolvat" si plecam, n-am rezolvat nimic.
     
  17. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Mi-am cumparat o interfata clona MPPS si mi-am facut eu treaba asta pentru a scapa de eroarea in bord "BRAKE", am copiat softul de la un B6 cu acelasi motor ca si al meu cu cutie manuala si dupaceea l-am scris la mine in ECU si gata problema.
     
    Ultima editare: 28 Noi 2016

Distribuie pagina asta