1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chiptunning la motoare cu cutii automate

Discuție în 'Motor' creată de cristi231077, 8 Mai 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Sorry. Nu am vazut ca este un topic Chip Tunning dedicat cutiilor automate.
    Chestia e ca m-a rugat cineva sa ma duc cu masina lui, un Audi A7 de prin 2014 la un atelier specializat in Tunning. De la 200 si ceva au dus-o foarte aproape de 300 cai si am inteles de la ei ca efectul se simte in Sport nu in Drive. Erau profesionisti baietii dupa ce am vazut ca au pe acolo..ma refer la aparatura, garajul in sine, receptie si masini luxoase.
     
    dukku apreciază asta.
  2. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Cresterea se simte in toate treptele si modurile, numai ca in modul Sport masina se modifica din multe alte privinte (turatia ramane mai sus pentru a avea cuplu, raspunsul la acceleratie e imbunatatit, volanul se intareste, suspensiile la fel la cei care au pe perne, centurile etc). Va fi alta masina dupa resoftare indiferent de modul ales doar ca in Sport iti da impresia ca e "racheta" fata de modul comfort :))

    Cresterea de la 200 cp la 300 mi se pare aproape imposibila fara modificarea hard a anumitor componente
     
  3. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP

    Draga Florin :)

    Optimizarea cutiei de viteze se poate face! Ce inseamna optimizare ? Un banal update de soft care oricum nu inseamna nimic !
    Pur si simplu , la modelul tau de cutie , partea mecanica ( cea care asigura schimbarea treptelor ) nu poate trece peste acest prag ... Acele valve nu pot deschide mai repede , constructiv vorbind , atat pot ele pe romaneste:)


    Cred ca am spus tot :) Si , oricum te astept la semafor :)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta