1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chiptunning la motoare cu cutii de viteze manuale

Discuție în 'Motor' creată de RobertA6, 16 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    Salut!
    Desi nu sunt absolut deloc fan flash tunig,pot sa va spun, ca am avut un Passat 96 kw cipuit de nou,direct de reprezentanta VW,nu stiu exact ce soft au pus,in schimb l-am vandut la +180 de mii de km suferiti rau de tot...Nu am schimbat absolut nimik la motor,doar suportii pe la 150 k.
    Cred ca determinat este calitatea softului si profesionalitatea tunerilor,care trebuie sa verifice amanuntit starea masinii inainte de a tuna si nu in ultimul rand constiinta fiecaruia dintre noi,in sensul ca nu trebuie sa ducem la tuner o masina cu un defect ascuns,sau reparatii cu piese sh,apoi sa dam vina pe tuneri,sau soft tuning...
    Respect!
     
  2. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Stie sa imi recomande si mie pe cineva bun pentru un chip tuning in Alba Iulia ?
     
  3. paulicious

    paulicious 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi 2006 1.9 tdi 116 cai
    si mie in constanta...
     
  4. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    Nu stiu cum se lucreaza in Romania,dar in Italia sunt tuneri mai mult sau mai putin specializati pe diferite marci de masini.De aceea nu e rar sa vezi tipi care fac si 500-1000 de km sa duca masina la un tuner apoi se intorc acasa cu trenul si vin sa ia masina cand e gata!
     
  5. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Salut, cred ca mai degraba ar fi trebuit sa scriu aici, poate primesc mai multe raspunsuri.

    Ma tot gandesc si eu la optiunea unei resoftari pentru cresterea puterii.
    Am citit in acest topic de exemplu de Revo, nu conteaza neaparat firma asta. Momentan doar sunt in stadiu in care ma documentez tehnic.
    Voi ati tot vorbit de stage 1, 2, 3...
    Pe site la Revo nu scrie cat se obtine la un 2.0 TDI CR 143 CP pe fiecare stage.
    http://www.revotechnik.ro/chip-tunin...-(CR).html
    Oare care sa fie valorile pt fiecare stage?
    + 40 cp se pot obtine in ce fel de resoftare?

    De asemenea desi nu are Audi Drive Select, se poate face din soft trecerea in modul dinamic?

    Ce parere aveti?

    Am citit tot pe undeva pe forum aici ca s-ar putea trece in modul dinamic din soft fara ca masina sa aiba controlerul in bord, dar acum nu mai stiu pe unde e... l-oi gasi-o eu.
    Eu as vrea sa am un stage 1 ceva cat mai light, mi-e teama sa nu se strice ceva in timp, in conditiile in care nu ma gandesc sa schimb turbina, evacuare etc...ci sa ramana componentele originale ale masinii.
    De aceea m-ar interesa mai precis ce inseamna pe motorul meu 2.0 TDI CR 143 CP fiecare stagiu de crestere.
    Adica sa obtin acei 170 cp pe care ii are acelasi motor 2.0 TDI CR

    Continui... :footy:

    in mod cert daca ma decid, voi face chip la o firma cu experienta, s-au vehiculat multe nume de firme serioase de chip tunning aici pe forum.
    intrebarea mea era ce pot sa obtin in conditii safe din motorul meu.
    pe site-ul revo imi spun acolo ca obtin 183 cp, dar asta ce nivel este?
    eu as fi multumit cu 170 cp, valoarea max nominala a motorului cu aceeasi capacitate de la audi.
    desi sincer nu stiu daca acel motor de 2.0 TDI CR 170 cp are aceeasi constructie ca cel de 2.0 TDI CR 143 cp.
    in principiu am inteles ca ar fi ok sa fac, insa vreau sa stiu ce putere pot obtine in stage 1, stage 2 sau stage 3, si de ce nu mi-as face stage 3 si mi-as face stage 1.
    ce riscuri pot aparea?
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Mar 2011
  6. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    Eu am stors din 140 si 320 Nm cai cca 175 cai si 380 NM cuplu ,din punctul meu de vedere avand in vedere ce am citit pe froumuri aici si afara maxim s-ar putea scoate safe (fara sa influentezi viata motorului turbinei ...) un 180 cai si 420 NM cuplu (sunt masini care au fost softate si merg f bine cu aceasta putere dupa 2 ani).Daca vrei mai mult trebuie sa schimbi sau sa modifici turbina (ori o schimbi ori ii schimbi interiorul "miezul" cu una de 2.5 tdi)si vei obtine un 210 cai safe dar trebuie sa ai grija la ambreiaj pt ca acesta la un 450 Nm e cam la limita sa si nu se stie cat va tine (depinde cum mergi cu masina ..subturatii si talpa dese etc).In rest nu vei avea probleme cu internele motorului.
    Personal am mers cu o octavia 2.0 tdi din Regie Bucuresti care avea din 2.0 tdi 140 cai scos 270 cai cu dovada Dino si 500 cuplu.Masina fata de una stock avea turbina de 3.0 tdi 230 cai noua soft , si un intercooler mai mare, in rest stock.
    Am ramas socat cum putea sa traga -bara la bara cu subaru de 280 cai de la 100 la 260 cum imi povestea proprietarul masinii :anbet:
    Am uitat sa precizez motorul despre care vorbim al meu si cel de octavia sunt ambele Pompe duse si nu CR ,in caz de CR cred ca ar fi cam la fel, cine stie mai multe rog sa intervina cu infromatii despre acest motor.
     
    Ultima editare: 9 Mar 2011
  7. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    @ Laurxxl nu sunt sigur eu cel mai in masura sa-ti dau sfaturi...dar nu trebuie sa uiti un aspect mult mai important decat fiabilitatea motorului si anume controlul!
    Pe masina ta e ok pana la 200 cai,chiar si aici ai nevoie de frane mai puternice si o suspensie mai tare.
    Cred ca e mai important sa intelegi care e limita masinii si mai ales a ta,apoi decizi ce nivel de putere ai nevoie! E chiar serioasa treaba!
    Personal cred ca un stage 1(soft) isi are rostul doar din punct de vedere al consumului...un adevarat vitezoman nu se va opri niciodata.
    stage 1=soft
    stage 2=piese aftermaket care se monteaza pe motor(intercooler,turbina,evacuare completa,etc.)
    stage 3=modificari interioare(biele,pistone,bloc etc.)
    ar mai fi si un stage 4 asta in cazul cand masina este modificata in asa hal ca nu mai poate circula decat pe pista!
     
    Ultima editare: 10 Mar 2011
  8. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Multumesc Silviu.
    Imi place cum pui problema. Insa stiu ce as vrea, imi cunosc atat limitele cat si capabilitatile. Deasemenea deocamdata e doar teorie, chiar nu ma grabesc, sunt inca in faza de documentare.
    Oricum e a doua masina pe care o am, am mai avut timp de 5 ani un B6 2003 101 cp; fratele meu are si in speta cunosc foarte bine masina, un BMW 320d E90 163 cp. Conduc si cunosc foarte bine deasemenea masina parintilor o Octavia2 2.0tdi 140 cp.
    La greutatea lui, B8 mi-ar placea sa fie mai iute decat este acum cu 143 cp. Nu ma intereseaza neaparat viteza maxima ce o poate prinde, in Romania cu foarte mici exceptii nu exista drumuri, ci mai degraba agilitatea. Clar ca as alege din ce imi spui un stage 1, ma intereseaza sa mentin, poate optimizez chiar, consumul rezonabil si sa nu stresez motorul si tot ce e legat de el.
    Legat de motor un stage 1 la 170 cp mi-ar asigura oare aceeasi viata lunga consacrata a motoarelor audi? Plec de la preminsa ca nu voi schimba prea curand masina.
    Iar franele... sunt convins ca pentru 170 cp cat m-ar multumi, nu mai mult, mi-ar fi suficiente si la fel de eficiente - masina are discuri de 17".
    Deci... :superman:
     
    Ultima editare: 10 Mar 2011
  9. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    Poti sa o duci in 175 ci si 400 cuplu fara probleme doar soft (maxim poti sa o duci in 185 cai si 420 cuplu cum ziceam dar e suficient si atat)
    Viteza maxima va creste cu un 10 km iar ce ai pe masina acum frane ,cauciucuri etc sunt suficiente si dupa soft.
    Doar sa o faci softarea la cineva cunoscut cu experienta (cca 250-300 euro)
    O sa fie alta masina superioara lui a4 2.5 tdi iar consumul va scadea cu cca 0.5l/100


    Succes
     
  10. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    OFF TOPIC


    Ce inseamna discuri de 17?
     
  11. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Scuze, nu prea ma pricep prea bine si nu cred ca ma exprim corect, adica sunt discurile un pic mai mari, la cealalta masina (A4 B6) desi aveam tot jante de 17" discurile originale erau pt roti de 15", deci mai mici.
    Poate bat campii...dar in esenta cred ca s-a inteles ce zic.
    Are vre-un sens ce spun? :) :footy:
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Mar 2011
  12. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    laur esti offtopic!

    offtopic: discurile masinii au o alta dimensiune iar dimensiunea nu depinde 100% de marimea jantei. ca idee 17" insemna 42.5cm si asta inseamna foarte mare :)

    pls continuati ontopic
     
  13. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O

    :blahblah1:
    Evident ca sunt offtopic. Totusi fabrica parca are niste standarde, nu? Eu de la premisa asta am plecat in argumentul meu, offtopic, evident.
    Apropo, adibose, ai citit ce am scris in mesajul precedent si cum de am ajuns offtopic, sau diagonala este noul negru la capitoul citit? :sign_ot::jester:

    PS: Deci pace? :friends:
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2011
  14. paulicious

    paulicious 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi 2006 1.9 tdi 116 cai
    vreau si eu sa fac un stage 1 (doar soft) la un audi a4 b7 1.9 tdi 116 cai...stau in constanta dar as da o tura pana in bucuresti, oricum, doresc o recomandare la un tuner profesionist. din cate am inteles, tot ce poate sa apara rau dupa soft este din cauza tuner-ului, asa ca as dorii ce e mai bun. mersi anticipa
     
  15. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    @paul: eu am auzit de unu George din Bucuresti. Am vazut ca e recomandat de multa lume, insa astept sa treaca si pe aici prin zona mea :D. Din cate am inteles daca are multe comenzi face trasee in tara si m-am hotarat sa fac la el stage 1.

    macristian1: intocmai, insa avand un amic pe alt forum mi-a dat acolo topicul lui si am vazut ca multa lume il recomanda pt asa ceva, mie mi-a ramas intiparit in minte numele de George :) acuma vad ca pe diverse forumuri are diferite nick-nameuri.
     
    Ultima editare: 12 Mar 2011
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  17. faragriji 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 2004 , 175 CP
    Salut..si eu am un 1.9(131) 150 CP cu chip cu tot..deci eu pot sa urc pana la 180 CP , nu ? Multumesc
     
  18. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Pai presupun ca daca ai stock 131 CP si ai deja chip la 150 aia ar insemna sa iti pui altu, adica sa il anulezi pe cel de pana la 150 si sa iti rescrie altu mai puternic insa nu cred ca e recomandat 180 (adica nu e safe). Si in nici un caz nu cred ca iti poate pune doua chipuri unu peste altu daca intelegi ce vreau sa spun. Cred ca cel mai safe pt motoru de 131 CP e +35 CP si 70Nm din cate am vb cu cineva.
     
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Se poate 175-180cp cu turbina fortata la maxim si vei incepe numaratoarea inversa cand va face poc :)
     
  20. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    Din cate stiu eu intradevar 1.9 tdi 131 cai se duce in 175 -180 cai maxim identic cu cel de 2.0 tdi 140 cai care se duce tot in 175-180 safe.
    Cred ca cele 2 au cam aceeasi turbina si aceleasi injectoare
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta