1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapeta EGR si Shut Off - motoare diesel la A6 C6 4F - curatare - inlocuire -

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de kadima, 17 Sep 2008.

  1. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Ajutati-ma si pe mine cu un sfat. EGR-ul are rol doar de tecirculare al gazelor arse sau ajuta si la putere.deoarece mi s-a aprins check engine in bord am desfacut EGR-ul si pe langa ca era foarte murdar,am si rotitele acelea de la mitoras uzate,practic patineaza nu prind tot timpul. Iar masina nu trage tot timpul.sunt momente cand trage si momente cand nu trage.m-am gandit eu ca atunci cand patineaza rotitele acelea din EGR nu trage si cand nu patineaza atunci trage. Am hotarat sa schimb EGR-ul. Dar citind topingul acesta sunt putin confuz,ma gandesc ca poate fii si clapeta de aer.poate avea astfel de simptome clapeta de aer?sau sigur e EGR-ul?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deocamdata schimbi EGR-ul cu unul nou marca Siemens-VDO (ca asta il ai pe masina), cureti galeria de admisie obligatoriu (o demontezi, o lasi in solutie formata din nitrodiluant amestecata cu solutie de spalat motoare si benzina ca sa se inmoaie mizeriile din galerie minim 24 ore si pe urma o iei la frecat cam 2-3 ore pana iese perfect curata mai ales la interior - alba asa cum a fost din fabrica) si inlocuiesti toate garniturile (dintre chiulasa si galerie, dintre EGR si galerie si dintre racitor EGR si galerie) cu alte garnituri noi si originale.
     
  3. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Ok asa o sa fac.eram putin derutat pt ca am mai avut pb cu EGR-ul si clapeta de aer cam la fiecare 30000 de km se bulea una din ele.si anul trecut am avut exact aceleasi simptome,tragea doar cand vroia ea,si mi-a gasit mecanicul o rotita cu dintii tociti,a schimbat-o el ca avea pe acolo si a mers perfect.dar nu mai stiu exact daca la EGR sau la clapeta a fost pb. Dar cert e ca acum am desfacut eu si am vazut rotita la EGR uzata rau
     
  4. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Revin putin la pb mea cu EGR-ul. Am tot citit pe forum despre dezactivarea lui si obturarea supapei. Nu inteleg daca acum cand el lucreaza,dar foarte putin, masina nu mai trage deloc, daca il dezactivez de tot cum sa mearga masina mai bine.adica nu inteleg?chiar e posibil asa ceva?
     
  5. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Adica la motorul tau Egr se dezactiveaza fizic(ii se obtureaza intrarea in galeria de admisie) si software adica sunt anulate toate comenziile ECU-ului catre el.
    Plusuri, trage mai bine in ture joase,te scapa de murdaria din admisie.
    Minusuri la temperaturi joase o sa se incalzeasca motorul mai greu si cam atat.
    Legat de ce spui tu, lucreaza dar foarte putin, se traduce prin faptul ca nu mai este capabil la atingerea plajei de cuplu sa inchida accesul gazelor in admisie, prin urmare scapa necontrolat gaze pe admisie ,iar arderea devine incompleta.
     
  6. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Da exact cum spui tu am facut,l-am anulat fizic,obturandu-i intrarea in galeria de admisie si trebuie sa ii anulez si comenziile de la ECU dar nu am apucat sa ajung inca la un specialist,de aceea am inca beculetul aprins in bord. De aproape o saptamana circul cu EGR-ul obturat si sincer doar avantaje am sesizat. Trage mai bine,nu se mai plafoneaza asa cum facea inainte(deoarece dintisorii de la rotitele motorasului sunt tociti si patineaza)
    Daca nu dezactivam EGR sa imi dau seama ca de acolo e pb,cumparam si tot Kitul Ambreiaj ,deageaba. Eu practic sunt foarte multumit cum merge masina asa,mai ales ca in ultimii 120.000 de km am schimbat 3 EGR-uri,adica asta de acuma ar fii fost al treilea daca il schimbam.si toate cu aceeasi pb,rotitele alea de plastic rupte sau uzate.
     
  7. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Neaparat anuleaza Egr din sofware.
     
  8. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    O sa anulez EGR-ul si din software,dar la cine trebuia sa merg e plecat momentan din tara.sa inteleg ca ar putea sa se strice altceva daca mai circul asa?
     
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Banuiesc ca ai dpf, ai o foarte mare si exacta posibilitate ca sa infunzi filtrul de particule, deoarece masina nu isi face niciodata regenerare cat pe modulul engine exista eroare stocata.
     
  10. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Ok,am inteles,DPF nu am,e model 2006. Din cate stiu eu nu am,dar oricum o sa incerc sa rezolv si acea pb cat mai repede
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dezavantajele o sa le vezi la iarna cand o sa mergi cu masina si o sa te rogi de ea sa bage caldura. Asta pe langa motorul mai zgomotos cu EGR Off.
     
  12. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Da, uitasem de zgomot.
     
  13. florin01 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 2006
    Am curatat clapeta de acceleratie, EGR-ul si galeria de admisie. Am scos aproximativ 2 pumni de namol (depuneri de la gaze).

    P.S:

    Un video cum poti sa cureti clapeta de acceleratie, EGR-ul si galeria de admisie:

     
    victorsierik apreciază asta.
  14. sososm 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    Audi A6 C6 4F2 2.0TDI BLB
    Intrebare: daca schimb EGR si clapeta, se inlocuiesc doar, sau trebuie setat si din VCDS ceva.
    Motor 2.0 TDI 103kw
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se schimba si atat. S-a mai scris asta pe forum chiar daca nu in acest topic. Invatati sa cititi tot forumul inclusiv in alte arii despre problemele care le aveti.
     
  16. ovidiugogozan

    ovidiugogozan 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2011
    Locație:
    Bistrita, Beclean
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI - BLB 2005
    Ma poate ajuta un coleg cu o informatie in legatura cu valva N18 EGR? Ce tensiune trebuie sa am la mufa de conexiune pentru ca am masurat si cu contactul pus si cu motorul pornit si am 4.9 volti. Eu cred ca ar trebui sa am 12 volti. Nu inteleg ce poate fi...am cumparat valva Egr noua vdo si imi da eroare 16787/P0403/001027 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18): Malfunction.
     
  17. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Va salut , am fost la mecanic pentru o verificare EGR , deoarece pe VCDS primeam următoarea eroare:
    Insuficient flow - intermitent

    A verificat mecanicul, el știe ce și a zis ca membrana este buna și ca într-un cuvant nu are nimic egr dar specific ca nu la desfăcut pentru curățare , dar ma gândesc ca cât de înfundat sa fie ca sa necesite curățirea, deoarece in ultima perioada am mers foarte sport cu ea in fiecare zi , șterg eroarea cu VCDS azi , iar in 2-3 zile apare iar , ba chiar câte o data îmi aprinde și martorul motor. Ce poate avea ? Cineva priceput cu o explicație mai amănunțită ? Mersi.
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai intai curatare apoi verificare parte electrica!!
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu prea are ce sa curete la EGR-ul de pe 3.0 TDI.
    Asta ar fi trebuit sa stie si el daca citea pe forum.
    In schimb, ar putea sa verifice narile de la clapeta de acceleratie, respectiv conducta ce duce din clapeta in EGR sa nu fie infundata.
     
    Tizucumacu apreciază asta.
  20. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Tocmai Audi66 ca și eu ma gândeam ca nu are ce sa curețe la el , iar dacă a zis ca membrana respectiva este buna , pe parte electrică ce poate fi ? La relanti am scos acel furtun subțire care intra in egr și face vacuum , dacă îmi poți spune ce sa verific pe partea electrică , iar conducta care duce spre egr e cea care are un arc așa pe ea nu ?
     

Distribuie pagina asta