1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapeta EGR si Shut Off - motoare diesel la A6 C6 4F - curatare - inlocuire -

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de kadima, 17 Sep 2008.

  1. RaulErvin

    RaulErvin 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6 C6
    Ma refeream la eroarea asta. E ceva la admisie, stii cumva exact? Mersii!

    19590 - Intake Manifold Runner Control
    P3134 - 001 - Upper Stop not Reached - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 756 /min
    Torque: 78.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Voltage: 13.68 V
    Duty Cycle: 12.6 %
    Duty Cycle: 80.9 %
    Duty Cycle: 80.9 %
    Temperature: 83.7°C
     
  2. Sebaa95 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2017
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 tdi 2007 BRF
    Am o nelamurire daca ma poate ajuta un coleg.Problema ar fi ca am depuneri de ulei sau ce o fi in zona EGR ,as vrea sa stiu care e cauza (pe VCDS nu apare nici-o eroare insa am observat un consum mai mare de combustibil ,nu stiu daca de la egr rezulta consumul mai mare..).O sa las cateva poze atasate .
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum ai putut sa mergi cu pamantul ala acolo ? Spala motorul de urgenta si tot de urgenta demontezi admisia, ambele clapete si scoti furtunul ala care merge catre intercooler.
    Admisia o cureti asa cum am explicat eu pe forum adica o lasi 24 ore minim intr-o solutie speciala (am explicat cum faci si nu ma repet aici), speli furtunul ala dintre Shutt Off si intercooler si inlocuiesti complet EGR si clapeta de Shut Off cu piese noi marca Siemens - VDO.
    In plus, schimbi si toate garniturile de pe acolo dintre admisie si chiulasa si dintre teava de la racitorul de EGR si EGR, garnituri care le cumperi noi si originale. Dupa ce faci tot ce ti-am spus eu mai scrii pe forum. Nu intreba cum faci ce ti-am zis ca sunt scrise informatiile astea pe forum de zeci de ori.
     
    Sebaa95 apreciază asta.
  4. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Buna. Sa înțeleg ca dacă nu dețin o cheie dinamometrica pentru strângerea corespunzătoare a șuruburilor înapoi sa nu ma apuc sa curat Egr și galeria admisie ? Mulțumesc
     
  5. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Nu e nevoie de dinamometrica. Strange suruburile cu simt.
     
  6. Georgealex

    Georgealex 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2016
    Locație:
    Vulcan
    Masina:
    Audi a6 4f 2.7 2009
    Va salut,
    Ce parere aveti de eliminarea valvei EGR ? Prin eliminare pot aparea alte probleme la alte componente al motorului, la filtru de particule ? Se merita facuta aceasta operatiune ?
    Nu de mult am schimbat galeriile bank1 bank2 si au costat 1.380 €uro la reprezentanta la Audi in Italia. La putin timp dupa ce le-am schimbat mi s-a aprins faimoasa eroare la motor
    Am fost cu ea la reprezentanta Audi si mi-au zis ca este EGR defect care costa 1000 €uro plus minus deoarece vine impreuna cu alta piesa, un radiator mai mic. Este posibil sa fie si acel radiator ? Ei au zis ca se vand impreuna aceste piese sau vor sa ma faca scot bani din buzunar ?
    Un alt service mi- spus ca e valva EGR doar ea fara altceva si ma costa 600 €uro piesa originala garantie 2 ani
    Sunt un pic in dubii ce sa fac vazand ca diferenta de bani este de la a schimba si a elimina plus ca este si riscul de a reaparea aceasta problema.
    Precizez ca masina se comporta bine chiar si atunci cand este aprinsa eroarea se aprinde se stinge singura cand si cum vrea. O sterg cu VCDS-ul dar la cateva zile se aprinde. Mi-a facut de vreo 3 ori Ma tot gandesc cu eliminarea deoarece cativa mecanici mi-au zis ca ei le elimina si scapi de tot de problema valvei EGR si nu ai nici un fel de problema (cost 100-150 €uro) inclusiv softul de eliminare din calculatorul masini
    Am tot vazut ca in Italia sunt foarte multi care le elimina chiar si la masini noi. Am zis sa cer un sfat si aici ca poate mai sunt colegi care au ales aceasta operatiune de eliminare. Masina in cauza este Audi A6 C6 3.0 quattro 176 kw Avant cod motor CDYA an 11.2009 cu 141.000 km. Va multumesc
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  8. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Buna, as dorii sa dau jos valva EGR sa o curat dar din pacate nu pot desface clapeta de acceleratie din cauza surubului de jos care s-a mancat locul unde intra torxul , vreo idee cum as putea sa scot surubul ? sau un cod de la surub sa comand altul .Multumesc
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Incearca sa bati un torx (de calitate) mai mare peste surubul stricat, dupa care il invarti usor, dar ferm. Ar trebui sa se desfaca imediat.

    La clapeta de acceleratie ai 2 suruburi cod N 103 008 05.

    upload_2018-4-20_13-29-41.png
     
    Borda Lucian apreciază asta.
  10. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Mersi mult de sfat
    3 suruburi are clapeta la mine si cel de jos este problema si este cu cap torx T30 nu cu hexagon cred ca cu codul N 10624701 , M6X60
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai 3 bucati cu reperul #3 (N 101 244 08) si 2 bucati cu reperul #7 (N 103 008 05).

    upload_2018-4-20_21-42-38.png
     
    Borda Lucian apreciază asta.
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lucian foloseste scule de calitate (cumperi special pentru asta) nu mizerii chinezesti si o sa desfaci orice surub. Bafta.
     
    Borda Lucian apreciază asta.
  13. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    mersi mult baieti. am batut un bit torx bosch mai mare si am reusit cumva.Apreciez
     
  14. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Părere egr off? După schimbarea debitmetrului de aer nou si curățarea clapetei de accelerație in continuare apare eroare pe motor valoare mica flux gaze!
    Am scos astăzi furtunul de vacum de la egr si l-am astupat cu un șurub iar spre uimirea mea masina trage mult mai bine de jos!
    Ce parere aveti? Sa il las asa anulat sau sa scot egr-ul si sa-l curat?
    P.s Nu ma lasa sa fac bassic setings din vcds pentru clapeta, ce sa fie?
    Stima!

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu aruncam piese de pe masina (sfatul meu este sa nu anulezi EGR) ci le schimbam, de preferinta, cu unele noi si originale. EGR nu se curata ci se inlocuieste direct. Bafta
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Luchian Cosmin Ai curatat si cele 2 "nari" care pleaca din clapeta de acceleratie catre EGR ?
     
  17. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Nu, am curățat doar clapeta si am montat inapoi. Iar după am dat o tură cu furtunasul de vacuum pus pe EGR si fara, fara raspunde instant iar cu, are intarziere.
    Cel mai bine ma documentez si dau toată partea de admisie jos o curat toată si aia e. Intrebarea mea este daca afectează cu ceva EGR Off ?
    Din ce am citit mai sus nu afectează dar poate au apărut ceva noutăți după o anumită perioadă cu EGR Off.


    P.S:

    De ce nu se poate sa fac bassic setings ?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    1. Nu afecteaza cu nimic EGR Off, din contra, o sa ai admisia curata permanent. Partea proasta este ca motorul devine putin mai galagios si iarna o sa dureze ceva mai mult pana ajunge apa la 90 grade.
    2. Daca citeai tot topicul (sau macar pana la pagina 11) aflai despre ce nari este vorba si rolul lor in problema ta.
    3. Aici ai omis cateva aspecte :
    - de ce vrei sa faci basic settings pe clapeta ?
    - ce erori ai pe engine ?
    - cu ce interfata incerci sa faci lucrul asta ?
    - ce inseamna "nu se poate sa fac basic settings" ? Mai exact, unde te impotmolesti sau ce iti apare pe VCDS ?
     
  19. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Am citit tot tipicul dar ma gândeam ca nu e asa importanta acea nara!
    Vcds varianta 2018!
    Păi odată ce am curățat clapeta de accelerație ma gândeam sa ii fac si o adaptare dar din bassic setings asa cum am vazut pe youtube nu merge,imi arata ca este inactiv!

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Omule nu exista adaptare pentru clapeta de acceleratie, ce incerci tu sa faci acolo este Basic Settings, adica sa vezi daca functioneaza sau nu clapeta.

    Cum nu ar fi importanta acea nara daca teava respectiva duce catre EGR si tu ai probleme cu EGR-ul ?

    Nu mai pune "!" la sfarsitul fiecarei propozitii ca nu impresionezi pe nimeni.
     

Distribuie pagina asta