1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapeta EGR si Shut Off - motoare diesel la A6 C6 4F - curatare - inlocuire -

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de kadima, 17 Sep 2008.

  1. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Am si eu aceeasi problema, am curat la fel dar degeaba.
    Mi s-a recomandat sa schimb Actuator clapeta aer de la EGR.

    Este 9-10mil, ceea ce ma bate gandul sa incerc la dezmembrari, cunoasteti? :)
     
  2. byzy_69

    byzy_69 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2009
    Locație:
    Turnu Magurele
    Masina:
    A4, 1.9TDI, 2002
    am curatat egr`ul si am rupt furtunul din imagine. cine imi poate spune si mie ce rol are si ce se intampla daca merg asa cu ea?
     
  3. lizardsxxl 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4
    daca zici ca merge asa bine inseamna ca trage mai bine si schimba si mai prompt vitezele .trebuie sa cumpar si eu dar pe foamea asta nu imi vine sa bag atatia bani in ea.crezi ca se poate repara cea veche ?
     
  4. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Poti incerca sa o cureti la un service specializat in curatare EGR.
    Cand am vazut ca nu se curata, si ei imi zic ca ar merge si cu 9mil ca doar o parte mi-o schimba, m-am lasat pagupas mi-am luat toata admisia si gata.

    Se simte doar la turatii mici diferenta, trage mult mai nervos. (a se citi din nou "mult")

    Cheers,
     
  5. m0fo

    m0fo 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2010
    Locație:
    Sighetu Marmatiei
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI 131CP 2004
    buna
    am cautat si eu cateva intrebari despre problema ce o am la Audi A6 1.9 TDI 131 CP 2004 si cred ca am aceeasi problema, EGR.

    in treapta a2-a se simte cel mai bine, pana la 2000 RPM nu are putere, dupa 2000 RPM incepe sa traga.
    azi am mai descoperit ceva, am facut o depasire in care am turat motorul in treapta a4-a peste 4000 RPM. Dintr-o data am simtit cum nu mai ae putere motorul, s-a aprins si becul galben cu motoru de pe bord. Acum in orice treapta de viteza as baga, nu mai are deloc putere.
    Poate fi aceeasi problema si trebe curatat / schimbat EGR?
     
  6. fabrizio

    fabrizio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C6 4F,2.0 TDI 2005+A6 C5 ALLROAD,2.5 TDI 2001+A8 D2,2.5 TDI 1999
    am si eu aceiasi problema,de 2 ori mi sa intamplat.odata am vrut sa depasesc 2 tiruri care mergeau f aproape iar cand am ajuns pe la jumatea lor,mi-a luat toata puterea.noroc k nu venea nimik din fata si am facut pana la urma depasirea..dar ce nu mi se intampla mie in comparatie cu voi,mi-e nu mi sa aprins nici un bec...am tras-o pe dreapta,am oprit motorul si peste 5 sec l-am pornit din nou si tragea f bine...dar ce ma fac daca mai se intampla vreodata in alta depasire???si inca un lucru care nu stiu:ce este acel EGR????cat costa sa0l schimb sau merge reparat???astept un raspuns va rog frumos
     
  7. danyynad 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2004 07///BKE
    unde pot gasi rotita din imagine

    unde pot gasi rotita si cat costa mersi mult
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Apr 2010
  8. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    In primul rand postul meu cuprinde si poze din care reiese pozitia acelei clapete respectiv in partea dreapta. In al doilea rand ea se numeste clapeta de acceleratie nu egr, insa am mers la diferite serviceuri care mi au zis ca am egr de schimbat si de fapt era alt defect - respectiv clapeta de acceleratie imbacsita de calamina. Daca vrei si alte detalii vorbim pe p.m.
     
  9. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    salut

    multumesc colegului "tipoval" mai ales pentru pozele explicative despre demontaj si curatirea piesei. duminica am executat si eu aceasta curatire a piesei si nu pot spune ce era prin ea...........acum parca merge si altfel masina si mai ales parca are alt demaraj. oricum diferenta mare inainte si dupa. sper sa fi scapat si de fumul care apare daca stau mult pe loc sau la semafoare consecutive. o sa va mai spun daca se intimpla ceva negativ. daca nu, succes si celor care vor face aceasta operatie de curatire a piesei. ;):hi::respekt:
     
  10. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Am si eu o problema cu vestitele galerii de admisie. Mi-a aparut becul in bord, i-am facut un test si mi-a dat cele doua clapete de la galeriile de admisie. Am desfacut galeriile le-am curatat bine de tot, si precizez ca nu sunt rupte in interior sau ceva sa nu functioneze. Le-am montat inapoi, se vede cum functioneaza adica cum misca cele doua motorase tijele. Am sters eroarea cu vagu dar apare inapoi. Nu stiu ce sai mai fac. Astea doua sunt erorile:

    -012597 - Intake Manifold Runner Control: lower stop not reached

    -004120 - Intake Manifold Runner (nak 2): lower limit not reached

    Le-as schimba ambele galerii dar de functionat functioneaza. :(
     
  11. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Ma bucur sa aud ca postul meu ti a fost folositor. Sa va spun si cum de am ajuns la acea clapeta.
    Pai in primul rand aveam o eroare la scanarea cu vag-ul:

    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Part No SW: 4F0 910 401 J HW: 4F0 907 401 A
    Component: 3.0L V6TDI G000AG 0030
    Revision: --H01--- Serial number:
    Coding: 0011772
    Shop #: WSC 10199 599 75590
    1 Fault Found
    005445 - Throttle Valve Controller: Malfunction
    P1545 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100010
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 59
    Mileage: 138739 km
    Time Indication: 0
    Date: 2009.08.11
    Time: 15:35:00

    In al doilea rand mi se aprindea si martorul de la motor si deasemeni masina nu tragea corespunzator mai ales la plecarea de pe loc.
    A si era sa uit foarte important, atunci cand opream motorul masina se balanganea, avea un tremurat usor si asta pentru ca arderea nu se mai oprea brusc prin taierea aerului din admisie ci prin lipsa de carburant (motorina) prin oprirea pompei.
    Confruntandu-ma cu aceste probleme am mers la cateva serviceuri (recunosc nu la reprezentanta ) insa destul de serioase si la majoritatea cereau sa mi schimb egr-ul.
    Norocul meu a fost ca m a ajutat un coleg de forum si am rezolvat problema care de atunci (aproximativ 1 an) nu a mai aparut.
     
    Ultima editare: 20 Apr 2010
  12. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Da, am dat 18mil, am schimbat tot EGRu stang si aia e. Curatata n-a vrut.
     
  13. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Clapeta sau blocul de admisie nu e tot una cu EGR. EGR e unul singur si se afla pe mijlocul motorului. Dupa curatare se poate incerca o resetare la basic settings pentru blocul de admisii pe fiecare ramura. Clapeta de acceleratie face multe probleme, saptamana trecuta a cedar nervos masina tatalui meu, tot din aceeasi problema. Periodic e bine sa fie curatata.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Oct 2010
  14. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    @tipoval: ce spray ai folosit? cel de curatat carburatoare?
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Oct 2010
  15. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Ii bun si sprayul ala de curatat discurile de frana. Eu dinala am folosit si o mers bine de tot mizeria.
     
  16. OvidiuMS

    OvidiuMS 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2009
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A6, 2.7 quattro, 2006
    Eu nu am nici o eroare in bord dar plecarea de pe loc e destul de lenta chiar daca tin acceleratia apasata de tot. Demarajul mult mai puternic este dupa ce ajung la o viteza de 20 Km/h. Oare este normal sau ar fi o problema cu aceasta clapeta?. In rest masina merge perfect.
     
  17. alin82bdu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2009
    Locație:
    Dr.Tr.Severin
    Masina:
    A6,3.0TDI,2005
    Salutare, am aceeasi problema cu acest fum atunci cand stau pe loc cu masina. Plec de pe loc si am un fum in spate de nu pot sa-ti zic. Am fost la reprezentanta si mi-au zis ca am probleme cu 2 injectoare si ca la carte zice ca ar fi bine sa le schimbe pe toate. Am refuzat. Inca ceva, si atunci cand o pornesc nu porneste tot timpul rotund. O sa incerc sa curat si eu aceasta valva si o sa vad dupa. mentionez faptul ca pana acum nu am avut nici un martor aprins in bord, desi l-am pus pe un tester si imi dadea urmatoarea eroare: P0401 Valva recirculare gaze debit insuficient. Aseara s-a aprins si martorul motor din bord. O curat, resetez si va anunt, pana atunci poate ma poate ajuta cineva cu vreun sfat. Am uitat ....Audi A6 3.0 tdi quattro 2005
     
  18. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    eu am curatat'o,am folosit un spray de carburatoare,nu era murdara tare,dar daca tot era desfacuta i'am dat cateva jeturi de spray.
    ca si comportament al motorului nu vad vreo dif. fata de inainte.
    alin82bdu..... curata si egr-ul cand cureti si clapeta . poate e blocat .
     
    Ultima editare: 31 Mai 2010
  19. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    cum se curata EGR-ul?are cineva poze?mai multe detalii si pe pasi cum se face operatiunea
     
  20. DANLO

    DANLO 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi A6 -2.7TDI Quattro -2006 / VW JETTA 1.9 TDI -105 CP -2007
    citeste de la inceput si o sa afli
     

Distribuie pagina asta