1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapeta EGR si Shut Off - motoare diesel la A6 C6 4F - curatare - inlocuire -

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de kadima, 17 Sep 2008.

  1. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    Andy asa o fi nu zic ca nu ai avea dreptate dar, cel mai bine zilele astea am sa ajung personal la Porsche Romania nord sau sud si a sa cer o factura proforma. am sa va spun ce cod am primit pe factura. pina atunci numai bine. revin. :readit::hi:
     
  2. adrianciocirlie 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.o quatro 4f 2005
    multumesc,
     
  3. Taur caddy

    Taur caddy 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2009
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A6 avant,3.0 tdi quattro,2005
    Salut colegi! Va multumesc pentru sfaturile voastre :hi: consider acest thread super tare si sper sa mai postati mai multe detalii. Si A6-ul meu din 2005 cu motor BMK 3.0 tdi,DPF, prezinta cam aceleasi probleme descrise si de altii:fum inecacios, balbaiala la relantiu la cald , pe tester eroarea cu recircularea de gaze si am si cele 6 bujii arse. Ei bine ,eu nu sunt mecanic dar multumita voua, am curatat clapeta de acceleratie,tubul de aluminiu in care cele 2 nari practic nici nu se vedeau de jeg, ce sa mai zic ...un dezastru,dupa care tubulatura aia neagra care si aia era "grea" de funinginea aia arsa care numai cu o surubelnita lunga am reusit sa o rad cu greu. Nu am avut curajul sa ma bag la cutiile alea de admisie de sub tubulatura neagra desi se vedea ca sunt pline de acelas ulei ars. Rezultat: parca trage mai bine,consuma mai putin dar de balbaiala si fum inecacios nu am scapat. Sa fie de la injectoare? ...mai ales ca si nivelul de ulei mi se pare mai ridicat. Dar la turbo este ceva filtru de curatat? -se vede ceva jeg la tubul care vine de la filtru de aer si intra in turbo.
     
  4. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Interesant linkul lui ANDYG, injectoarele cu AH sau BD se potrivesc si la 225 PS si la 233 PS.
     
  5. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Salut,

    As si eu o problema in sensul ca mi s-a aprins la bord martorul de motor (tip BLB) si masina nu mai trage. Pe tester am o eroare de recirculare gaze sau asa ceva (nu mai tin minte exact). Am fost cu ea la mecanic si mi-a zis ca este de la EGR. L-a curatat si a sters eroarea insa masina se comporta la fel iar eroarea a reaparut. In plus, se aude un zgomot ciudat la EGR la cateva secunde dupa ce accelerez si decelerez motorul peste 3000 rpm.
    Intrebarea mea este: trebuie inlocuit complet EGR-ul sau se poate inlocui doar partial sectiunea cu pinioane (zgomotul respectiv este probabil de la rotitele/pinioanele defecte despre care se vorbeste in postul 1)?

    Multumesc anticipat.
     
  6. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Deci eu sunt un pic ametit...
    Am avut o discutie cu cineva si tot sustine ca EGR-ul e mai pe la mijlocul motorului si ca ce curatam noi aici e doar "acceleratia" ?
    M-am contrazis o zi intreaga cu el.
    I-as arata un raspuns clar,...dar mi-e ca tot pe a lui o s-o tina....
     
    Ultima editare: 19 Ian 2011
  7. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    exact ,nu e vb de egr. este vorba de o clapeta de acceleratie ,care la randul ei are legatura cu egr.
    si avea dreptate ,egr e situat undeva cam in mijlocul motorului ,undeva in dreapta filtrului de ulei.
    ps; daca te uiti in primul post la poza nr 2 ,ai sa vezi ca in dreapta capacului unde e situat filtru de ulei se vede o ciupeca de metal rotunda . acela este egr.
     
  8. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Nicio idee?

    Merci.
     
  9. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Asta e. Si cand ma gandesc ca in prima faza eram si eu in tabara corecta,...acum sunt nervos pe mine mai mult... :jump:
    In pagina 3 chiar eram interesat si de curatarea EGR-ului... :) Sa nu mori ...?
    Mai multi colegi au postat curatarea clapetei de acceleratie zicandu-i EGR si ... pana acolo mi-a fost.

    Apropo,...cine vrea, cine a mai curatat EGR-ul si vrea s-o mai faca odata, sau daca ajuta pe cineva,...il rog muuuult mult de tot sa faca un tutorial cu poze.
     
  10. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    starbucks'''-dupa ce se curata clapeta aceia ,se face o adaptare cu vcds.
    desfa furtunul acela gros ce intra in clapeta ,si porneste motorul sa vezi daca iti lucreaza. odata ce motorul se tureaza ea(clapeta)trebuie sa se deschida,pt a permite aerului sa intre in motor. atunci cand opresti motorul ea trebuie sa inchida treseul de aer ,pt a avea o oprire lina.
    vezi daca face toate fazele astea pt a vedea daca functioneaza corect.

    de obicei egr nu aduna asa multa mizerie. din propia experienta iti zic ca e mai mult un fel de cenusa, ce nu prea afecteaza prea mult functionarea corecta a lui .
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Ian 2011
  11. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Multumesc pentru idee, insa ma ingrijoreaza zgomotul ce-l face EGR-ul. Mai mult ca sigur are vreun pinion uzat. Stii cumva daca se poate schimba doar partea cu pinioane?

    O seara placuta.
     
  12. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    da ,cred ca se poate schimba si pinioanele. cel mai bine il intrebi pe cel ce a deschis acest topic ,caci cred ca el a facut si schimbarea de unele pinioane.
    acestea sunt din plastic, si in timp dintii se uzeaza.
     
  13. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Deci si dracovenia asta de EGR are pinioane ?
    Puii mei,...toata masina numai pinioane de plastic... :)
    Astept si eu caldura, sa se termine sesiunea si-mi bag si eu nasul pe acolo...
    Pana atunci strang date...
    No offence... :)
     
    Razvan Ungur și ovidiu_ciocioi apreciază asta.
  14. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Multumesc pentru sfaturi. In cazul acesta, stie cineva de unde as putea cumpara doar aceste pinioane?

    Multumesc anticipat.
     
  15. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Intr-un final am cumparat un EGR nou si l-am schimbat. Acum totul pare sa fie in regula.

    Cu stima.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Ian 2011
  16. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Salut,

    Si totusi ceva nu este in regula cu masina... Se pare ca la doua zile dupa ce am schimbat EGR-ul, masina porneste foarte greu dupa ce stationeza o vreme. Se invarte motorul cam 5-6 sec dupa care porneste.

    Aveti idee ce as putea verifica sa ma asigur ca montarea EGR-ului a fost facuta cum trebuie?
    Sa fi ratat mecanicul vreo garnitura si sa nu fie etans EGR-ul?
    Trebuie facuta vreo adaptare cu Vag-ul dupa ce se schimba EGR-ul?

    Multumesc pentru orice idee.
     
  17. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    frigul nu?
     
  18. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    M-as fi bucurat sa fi fost frigul Dupa un test pe Vag-ul se pare ca de vina ar fi un injector - injectorul 1, din cand in cand, indica o corectie de 2.99 si moorul incepe sa trepideze mai tare.
    O sa incerc sa-l curat si sa-i inlocuiesc O-ringurile. Poate il revigorez. Daca nu, o sa caut un injector second la un pret decent.
    A incercat/reusit cineva sa curete un injector cu probleme si sa-si revina?
    Se merita sa incerc sa-l curat si sa-i inlocuiesc O-ringurile sau sa caut unul si sa-l inlocuiesc direct?

    Multumesc pentru sfaturi.
     
  19. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Imi poate spune si mie cineva un cod de injector de Audi 2.0 TDI tip motor BLB?

    Multumesc.
     
  20. sante

    sante Bronze Member

    Înscris:
    15 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6,2.0 tdi, BLB, 2005
    unde ai făcut testul la injectoare?
     

Distribuie pagina asta