1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapeta EGR si Shut Off - motoare diesel la A6 C6 4F - curatare - inlocuire -

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de kadima, 17 Sep 2008.

  1. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Am fost la un mecanic si a vazut cu Vag-ul ca injectorul 1, din cand in cand timp de cateva secunde, avea o corectie f mare (2.99) fata de celelalte injectoare si motorul parea ca merge in 3 plus ceva fum la teava de esapament. As vrea sa incerc sa-l curat si sa-i schimb O-ringurile inainte de a-l schimba insa nu stiu daca am vreo sansa sa-l revigorez.

    O seara placuta.
     
  2. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Chiar nimeni?

    Multumesc.
     
  3. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pe cand un tutorial si pentru motorul 3.0 TDI, in ceea ce priveste curatarea EGR-ului ?
    L-am gasit pe cel de la A4 si e destul de bun cat sa te faca sa incepi operatiunea.
    La noi sunt convins ca e mai mult de munca...
    Daca se apuca cineva in primavara asta de asa ceva, sa puna poze. Bine ar fi sa fie si cu o curatate a galeriilor de admisie. (2, dublu volum de munca)
    Macar sa stim ce chei si ce ustensile ne trebuie, daca exista riscul sa rupem vreo garnitura sau oricum e obligatoriu sa avem unele noi de schimb, etc.
     
    Ultima editare: 19 Feb 2011
  4. Uny 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, 2005
    Salut...
    Va rog sa-mi spuneti si mie dupa ce am curatat clapeta ca sa functioneze trebuie sa sterg neaparat eroarea aparuta pe bord?? martorul la motor adica..
    mersi..
     
  5. vladcs 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6, 2005, 3.0 tdi 4x4 BMK
    salut, am si eu problema cu martorul motor galben care se aprinde si se stinge dupa cum vrea el. a6 c6 2004 my2005 3.0tdi motor bmk. 157k km
    la scanare vag apare:


    Cod:
    Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
       Part No SW: 4F0 910 401 F    HW: 4F0 907 401 A
       Component: 3.0L V6TDI  G000AG  0030  
       Revision: --H01---    Serial number:               
       Coding: 0011772
       Shop #: WSC 02335 785 00200
       VCID: 1F49E74FB57D
    
    2 Faults Found:
    16785 - EGR System: Insufficient Flow 
                P0401 - 001 - Upper Limit Exceeded
                 Freeze Frame:
                        RPM: 1638 /min
                        Torque: 78.0 Nm
                        Speed: 24.6 km/h
                        Duty Cycle: 68.7 %
                        Duty Cycle: 20.9 %
                        Mass Air / Rev.: 423.0 mg/str
                        Duty Cycle: 49.3 %
                        Mass Air / Rev.: 229.1 mg/str
    
    19591 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached 
                P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded
                 Freeze Frame:
                        RPM: 756 /min
                        Torque: 109.2 Nm
                        Speed: 0.0 km/h
                        Voltage: 13.38 V
                        Duty Cycle: 88.8 %
                        Duty Cycle: 80.9 %
                        Duty Cycle: 80.9 %
                        Temperature: 84.6°C
    
    Readiness: 1 1 0 0 0 
    
    in cateva zile voi schimba uleiul si filtrele si voi cere si o curatare egr in prima faza, desi din ce am citit pe aici, nu prea ajuta.

    rog pareri, daca cineva intelege mai multe din raportul vag. masina merge ok, dar ma irita la culme becul ala check engine.
     
  6. niubab

    niubab 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2011
    Locație:
    mures
    Masina:
    audi a6 2.0 tdi 2006
    Si eu am patit sa imi ia puterea in mers , opresti motorul si dupa ce il pornesc trage. Acuma mi s-a fisurat furtunul care merge de la turbo la coller,si sunt aceleasi simptome. 700 ron este unul nou :(
     
  7. alex.laur

    alex.laur 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI Quattro
    vladcs Salut . Exact aceleasi erori am avut si eu . Am desfacut electrovalva de la egr ( cred ca asa se numeste ) , i-am scos capacelul ala , i-am curatat buretele , am sters erorile si gata . :) Poti sa incerci , poti sa scutesti niste bani buni . ( a4 3.0 tdi )
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Sep 2011
  8. vladcs 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6, 2005, 3.0 tdi 4x4 BMK
    Salut, intre timp am ramas doar cu
    16785 - EGR System: Insufficient Flow
    De cealalta am scapat la revizie cand au gasit o tija sarita.
    Evident ca incerc, dar nu stiu exact ce. Poti pune o poza cu ce ai desfacut si procedura?
     
  9. dukku 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2009
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A4 Allroad 3.0 TDI
    Verifica daca actuatorul de pe EGR functioneaza corect. Degeaba ai EGR curatat si gata de lucru daca nu e pus la treaba . Eu cred ca valva EGR nu e pusa la treaba cum trebuie pentru ca N18 nu lucreaza corect (blocat cu praf , furtun fisurat etc).
     
  10. bebe_nick_17 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 4f 3.0 tdi, 2005
    Salut. Care a fost rezolvarea problemei pana la urma? ca si eu am aceleasi probleme. Ce ai schimbat sau ce ai curatat in final?
     
  11. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Martor motor aprins => clapeta de acceleratie

    Avand in vedere titlul topicului, o sa fiu off-topic, dar asta pentru ca stiu de confuzia ce se face intre EGR si clapeta de ecceleratie.
    Din cauza asta, o sa spun aici doar atat.
    Mi s-a aprins martorul galben cu motorul si am rezolvat-o.
    Pentru detalii, da-ti la Martor Motor Electronic - Check Engine - aprins - cauze probleme si rezolvari .

    (da, este vorba de clapeta de acceleratie)
     
    Ultima editare: 25 Mai 2012
  12. belgianu19 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2012
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a6.an fabr 2009 mot 2.7 tdi quatrro
    Daca tot vorba de EGR dati-mi voie sa postez si eu ceva pentru ca sunt cam confunz. Sunt detinatorul unui audi A6 2.7 tdi quattro din 2009 si am asa zise rateuri de motor la relantiu, doar cand si cand nu tot timpul si cateodata mai tremura toata masina.
    Nici un sevice nici o reprezentanta nu ii da de cap, injectoare si pompe tot ok. Mi s-a propus de curand de un mecanic bun de la Bosch Service anularea EGR. O fi oare aceasta o solutie ? Specific ca nici un tester nu imi da nici o eroare, totul e ok la masina asa spun ei.
    Mi s-a mai spus sa incerc blocarea EGR-ului cu un capac, doar ca mi se va aprinde martorul la bord, dar daca atunci masina va functiona perfect inseamna ca e problema din EGR.
    Ati putea sa-mi imi dati niste sfaturi ? Ca schimb EGR ca il desfiintez imi este egal doar sa rezolv problema ca de 3 sau 4 luni tot la service sunt cu ea si dau bani grei ca sa nu ii faca nimic.
    Orice parere sau opinie este binevenita. Am postat aici pentru ca fiind vorba de EGR mie asta mi s-a indicat sa mai fac. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Noi 2012
  13. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    La turaţia de mers în gol EGR-ul este închis, motorul primeşte doar atâta motorină cât să asigure învingerea forţelor de frecare interne şi antrenarea diverselor accesorii (pompe, alternator, compresor, etc.) Prin urmare nu este niciun pericol să se ajungă la oxidarea azotului.
    Nu cred că este posibil, ca funcţionarea liniştită a motorului la ralanti să fie perturbată de un EGR care rămîne activ şi când nu este cazul, pentru că sectiunea de trecere prin supapa EGR este atât de mică încât este greu de presupus că toată admisia este invadată de fum şi motorul incepe să aibă tendinţe de oprire, sau -mă rog- întreruperi în funcţionare.
    Se poate-ncerca obturarea lui (la modul primitiv, cu o şaibă) şi să se observe efectul obţinut, eu însă sunt sceptic. De obicei, funcţionarea cu întreruperi are drept cauză alimentarea motorului cu motorină, nu cu aer (in acea secvenţă de funcţionare motorul nu are ce arde, este un timp mort)
     
  14. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Ar fi de mare ajutor daca ai afla de la ei,ca erori erau s-au sant stocate.Daca ai intreruperi inseamna ca in acel moment una s-au mai multe pistoane nu au ardere completa si nu participa la rasucirea arborelui ,ci din cotra sant in acel moment o piedica in fata celorlalte pistoane.Sant perfect de accord cu Nelu,este putin probabil sa fie egreul,dar in meseria asta intilnim mereu minuni.
     
    Ultima editare: 1 Dec 2012
  15. belgianu19 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2012
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a6.an fabr 2009 mot 2.7 tdi quatrro
    Asta este adevarata problema ca nu apare nici o eroare, cel putin asa imi spun ei. Acum circa 3 luni mentionez ca s-a stins si motorul la pornire, cand am dat sa o iau din loc pur si simplu a murit, la a doua cheie a pornit perfect, de atunci nu mi s-a mai intamplat decat/doar acele goluri, rateuri si tremurari ale masinii la relantiu. In timpul mersul nu se simte nimic. Mecanicii imi spun ca unica solutie ar fi aceasta cu EGR- ul. Eu sunt confuz si satul sa las masina in service cu zilele pentru ca ei spun ca masina nu tremura in service, sa ii poata depista problema. Multumesc pentru raspunsuri
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Dec 2012
  16. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Schimbatul egr reului nu e o mare filozofie,dar pretul lui e mai dureros,de asta ar fi o solutie sa pui de la o alta masina care merge perfect,pentru a nu arunca banii degeaba.
     
  17. belgianu19 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2012
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a6.an fabr 2009 mot 2.7 tdi quatrro
    Da nu ar fi o problema asa mare pretul daca as sti cu siguranta ca de acolo vine defectul. Inlocuirea lui provizorie nu pot sa o fac ca eu sunt in Italia si nu prea sunt de acord mecanicii cu asa ceva si nici nu au, pentru ca am intrebat daca ar avea sa imi puna unul nou de proba si mi s-a spus ca nu au.
    Problema e ca vin sarbatorile de iarna si va trebui sa plec in Romania cu masina avand de parcurs circa 1300 de km si nu as vrea sa mi se intample vreo surpriza pe drum.
    Deocamdata mai astept sa vad ce mai spun si cei cu care am mai vorbit despre aceasta chestie si daca ajung cu bine in Romania am sa ii mai fac acolo niste teste la un baiat profesionist.
    Tot sper ca problema se va accentua si va face mai des pentru ca atunci cand o duc la service sa vada si cei de acolo.
    Iteresant este ca atunci cand sunt eu in masina face aproape tot la 2 zile daca nu zilnic, la service zic baietii de acolo ca multi nici nu au simtit.
    Va multumesc din suflet pentru sfaturi si daca mai aveti pareri si idei nu ezitati sa mi le spuneti.
    Toate cele bune
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Dec 2012
  18. taz quattro

    taz quattro 6th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2011
    Locație:
    Constanța / Aosta - Italia
    Masina:
    A6 C6 3.0tdi Quattro 165 kw/ex A6 C6 3.0tdi quattro 166 kw sline pachet s6/ex. A4 B6 2.5tdi quattro
    belgianu19 salut,
    Unde stai in Italia ? Poate te ajutam noi cei din Italia cumva .
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Dec 2012
  19. belgianu19 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2012
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a6.an fabr 2009 mot 2.7 tdi quatrro
    Locuiesc la Brescia, aproape de Milano.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Dec 2012
  20. costyhl

    costyhl 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    AUDI A6 2700 TDI V6 2005 S-LINE BERLINA
    mai verifica si debitmetru e intre filtrul de aer si turbina
     

Distribuie pagina asta