1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapete galerie admisie motoare 2.7 si 3.0 TDI - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lizardsxxl, 2 Feb 2010.

  1. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    O sa ma duc la cineva daca tot trebuie data jos sa le si curat cu tot cu galerii si EGR. Atunci am scos un lighean la propriu de funingine. Multumesc de sfat.
     
  2. Florescu Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2016
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    audi a6c64f,3.0tdi quattro
    sal tuturor,imi poate spune si mie cineva ce inseamna eroare la colectorul de gaze?
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca aceasta eroare este insotita si de un cod, atunci cineva poate sa fie in grad sa te ajute.:)
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cel mai probabil are eroare pe EGR.
     
  5. Robertaudia6 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2005 bpp
    Buna sa si eu am avut aceasi problema cu clapetele.solutia a fost scoaterea lor definitiv si demotare bord si astupat becul merg cu ea asa de peste 80.000 zero probeme doar un pic mai puturoasa in turati mici dar nu se simte diferența.
     
  6. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Robertaudia6 Te felicit...data viitoare cumparati o Dacie
     
    Simonsays, Xayron88, stosh17 și încă o persoană apreciază asta.
  7. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Am uitat sa specific,banuiesc ca si dpf-ul l-ai anulat,pentru ca niciodata cu eroarea aia de clapete motorul tau nu isi v-a mai face regenerarea,asta in cazul care nu ai astupat si eroarea aia pe IC.
     
    gabitza121 și mihaicristian apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poate nu are DPF, si a mea tot 2.7 BPP din 2005 este si nu am DPF din fabrica.
    Oricum, anularea clapetelor dupa mine nu este o solutie. Daca mergeti mai turat si le curatati odata la 2 ani va asigur ca nu veti gasi decat un strat foarte subtire depus pe interiorul lor.
    Pana la urma banuiesc ca nu ti-ai luat 2.7 sa schimbi la 2000 rpm, nu ?
    Am inteles ca anulati DPF-ul, un DPF poate strica un intreg motor (avem coleg aici pe forum cu injector blocat in mers in timpul regenerarii, sa numai luam in calcul pretul unui DPF nou), la fel sunt 50/50 si cu anularea EGR-ului (si aici avem colegi ce au schimbat cate 2-3 EGR in 20.000 km) cu toate ca anularea EGR-ului iti aduce numai dezavantaje pe timp de iarna, dar cu saracele clapete ce ai avut ?
    Vorba colegului @mare_hotz, ati inceput sa tratati masinile astea ca pe Daciile din `77.
     
  9. Sava Razvan

    Sava Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 2006.2.7 tdi quattro
    Salut.stie cineva daca mergi cu galeria de admisie cu eroare se poate intampla ceva?s.a aprins acum o saptamana becu in bord.am foat la tester si mi.a zis ca e clapeta de admisie.ms
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-a mai scris in topic despre ce intrebi. Bafta.
     
  11. Sava Razvan

    Sava Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 2006.2.7 tdi quattro
    Acuma am vazut si eu.ms.bafta
     
  12. Aris 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi a6 c6 4f 3.0 tdi
    Salut azi am schimbat tija exterioara de la Bank 2 deorece imi datea eroare:
    17426- Intake manifold runner (bank 2)
    P 1018-001 : lower limit not reached
    Dupa ce am schimbat tija s.a sters eroarea de pe bank 2 dar a aprut :
    19591- Intake manifold runner control
    P 3135_001 Lower stop not reached
     
    mududek apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai fixat bine siguranta ? Fa un Basic Settings, daca tot nu dispare e posibil sa ai joc in tija interioara.
     
  14. Aris 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi a6 c6 4f 3.0 tdi
    Maine reiau verificarile ..daca nu scap un Basic Settings dau jos tot de pe bank 2
     
  15. Jns 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, 2005.04
    Salut,
    Am si eu nevoie de un sfat.
    Azi dimineata cand am pornit masina, mi-a aparut o eroare in bord, un semn de motor galben. La inceput am crezut ca e eroare si dispare daca repornesc masina, dar nu a fost asa. Masina merge, nu am simtit nimic in neregula la mers in oras. Eroarea pe tester:

    1 Fault Found:
    012597 - Intake Manifold Runner Control
    P3135 - 001 - Lower Stop not Reached - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100001
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 10
    Mileage: 224006 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.10.14
    Time: 08:47:09

    Freeze Frame:
    RPM: 924 /min
    Torque: 124.8 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Voltage: 13.98 V
    Duty Cycle: 88.8 %
    Duty Cycle: 80.9 %
    Duty Cycle: 80.9 %

    Readiness: 1 1 0 0 0

    Masina este fabricatie 2005/04, cu motor BMK, 3.0 TDI , Quattro, are ~ 225.000 km. Clapeta de acceleratie a fost schimbata anul trecut cu una noua, cam pe vremea asta. Din ce am inteles, ar fo problema cu galeria de admisie. Intrebarea mea este cat costa una noua, si care sunt optiunile (se poate curata, si inlocui doar ce e nevoie...).
    Mersi,
    Janos
     
  16. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    Salut la toti
    Cred ca am aterizat bine aici.
    Am si eu o problema (atasaez fisier)
    Dupa mai multe cautari pe forum am decis sa mi bag nasul sa vad daca imi dau seama despre ce este vb
    La mine tija aia de plastic in partea stanga era sarita de tot din nuca
    In prima faza as putea incerca schimbarea lor dar dupa trebuie sa merg sa mi se stearga eroarea?si cum le inlocuiesc?
    Multumesc anticipat
     
  17. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Da. Poti incerca sa pui tije noi. Dar daca are joc la orizontala tot trebuie rezolvate. Sfatul meu: desfa de tot acolo, curata admisia si vezi ce jocuri sunt. Asta pentru ca nu poti schimba tija din dreapta masinii fără sa dai clapeta jos. Și dacă tot desfaci una, desfaci si cureti calumea peste tot...

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    @Jns: sfatul este același
     
    stosh17 apreciază asta.
  18. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    A le schimba trebuie demontata toata sau doar partea aia ca o cutiuta asa de aluminiu?
     
  19. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Pe partea stanga a masinii merge sa scoti siguranta direct. Pe dreapta nu. Trebuie sa desfaci.
     
    stosh17 apreciază asta.
  20. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    Deci dupa ce am impins tija cu mana inapoi in nuca am facut o tura
    1 nu mi a mai aparut eroarea in bord si
    2 nu mai scoate nici fum asa de mult ca inainte
    O sa ti urmez sfatul si o sa le schimb (le am comandat deja originale 2 kituri 33,5 euro)
    Multumesc pentru raspunsul promt si rapid
     

Distribuie pagina asta