1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapete galerie admisie motoare 2.7 si 3.0 TDI - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lizardsxxl, 2 Feb 2010.

  1. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Cu placere.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Jns, @stosh17 De 5 ori cred ca am explicat in topicul asta.

    1. Se verifica tijele exterioare sa fie la locul lor si sa nu aibe joc
    2. In cazul in care au joc sau sunt sarite, tijele se inlocuiesc cu varianta noua, revizuita. (Aveti cod de piesa aici in topic).
    3. Tija de pe partea soferului se schimba in 3 minute, tija de pe partea pasagerului se schimba cu clapeta jos deoarece nu aveti acces la siguranta. Cu multa chinuiala, maini de copil mic si sculele potrivite, s-ar putea sa feusiti ... s-ar putea.
    4. Daca schimbati tijele exterioare si tot aveti eroare, urmatoarul pas este demontatea ambelor clapete de admisie si verificarea jocului pe tija interioara, cea cu flapsuri.
    5. In caz ca aveti joc in tija interioara, aveti 2 variante : ori schimbati clapetele cu unele noi, sh sau reconditionate, ori va cumparati kit de reparatie ce contine tija exterioara, tija interioara si bucsele aferente (care apropo, ele se tocesc si din cauza asta jocul respectiv). Evident, si pentru acest kit de reparatie au fost postate cateva link-uri aici in topic.
    6. Orice interventie alegeti sa faceti pe partea de admisie, recomand curatarea ambelor clapete, tubulatura de pe ele, pana la clapeta de acceleratie inclusiv. Atentie sporita la cele 2 nari de si conducta ce duce la EGR, sa nu fie infundate cu depuneri.
    7. Mai rar, dar nu imposibil sunt probleme si la motorasele ce actioneaza tijele exterioare. Si aici avem variante pentru inlocuire cu unul nou, sh sau reconditionat. Da, se repara aceste motorase.

    Toate aceastea fiind spuse, cei ce mai aveti problemele acestea va recomand sa cititi tot topicul si o sa va convingeti ca va rezolvati problema fara a scrie macar 1 post.
    Dar unele persoane sunt asa puturoase incat decat sa citeasca 25 de pagini, prefera sa intrebe din nou si din nou pana primesc raspuns.

    @Cristi, daca vrei poti pune postul acesta pe prima pagina, in speranta ca macar prima pagina va fi citita de cei ce vor cauza rezolvare pentru aceasta problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Oct 2016
    Madalin1285, doro708 și stosh17 apreciază asta.
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este sticky oricum topicul adica mereu in prima pagina. Lenea nu am cum sa o rezolv. Din pacate softul forumului nu are implementata functia Best Answer adica sa se vada in capul / inceputul topicul cel mai relevant / bun raspuns. Bafta.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  4. Jns 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, 2005.04
    Salut,

    Mi-a disparut alarma luni dimineata dupa ce am umblat cu motorul un pic turat in weekend. Au trecut 4 zile de atunci si nu s-a mai aprins. Totusi am pus iar masina pe tester si la numarul de aparitii a problemei in loc de 10 acum am 14 ocazii in care a aparut problema.
    Cum ar trebui sa se manifeste problema ? Tremura motorul, pierde putere sau oscileaza turometrul?

    Am gasit o firma din bulgaria care reconditioneaza galerii de admisie cu ~280 euro kitul (stanga , dreapta - motor, flapsuri , rulmenti si totul curatat). E ok pretul (pretul e cu galeria de admisie veche/schimbata trimisa la ei dupa reparatie)? Manopera pentru schimbare cat ar putea sa ajunga?
    Janos
     
  5. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Cand este activa eroarea, ai doar o mica lipsa de cuplu la turatii mici.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scrie foarte clar in acest topic care sunt simptomele, unii le simt altii nu.
    Pretul este ok daca se reconditioneaza cu bucse de teflon si flapsuri metalice si tija fixa (nu varianta ce se capseaza). Ce rulmenti ? Nu ai asa ceva pe/in galerii.
    Daca sunt reconditionate cu, kit-urile clasice de pe eBay, pretul este mare, lucrul asta il poti face si tu cu 150€.
    Pretul pentru manopera il afli la un service, nu pe forum.
    Eu iti recomand sa iti iei 2 kit-uri (flapsuri, bucse, tija exterioara), dai galeriile si tubulatura jos, cureti bine tot, montezi kit-urile si pe viitor schimbi vitezele peste 2400-2600 rpm si nu o sa mai ai probleme la galerii toata viata.
    In felul asta scapi cu 150€ cele 2 kit-uri si cat oi mai plati pe manopera + curatat.

    https://www.ebay.it/itm/111936318716

    Mai ai o varianta, sa iti faca cineva bucsele la strug, din teflon sau alt material.
    Flapsurile interioare nu sunt obligatorii de inlocuit, nu are ce sa se strice la ele.

    Asta e parerea mea, faci dupa cum consideri si dupa cum iti este buzunarul.
    Cred ca m-am repetat de 5 ori.
     
  7. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Nu vreau sa fac antireclama aici, numai ca am cumparat si eu din curiozitate chestiile alea. Deja stiti ca si eu reconditionez clapete. Am vrut sa vad ce diferente/asemanari pozitive/negative exista. Ei bine, intre teflon si plasticul acela cheap din care sunt facute kiturile de pe Ebay eu as alege totusi teflonul, mai ales ca si Audi il foloseste la clapetele cu revizie.
    Just my 2 cents.
     
  8. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Avem aici clapete reconditionate cu aluminiu si teflon din anglia. Montate deja pe masina, nici o eroare momentan.

    IMG_0020.JPG IMG_0012.JPG IMG_0013.JPG
     
    cata181 și mihaicristian apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asta da reconditionare nemuritoare. :)
     
  10. Cristi_Xp 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI, 2009, Motor ASB
    Cat a costat reconditionarea respectiva si unde s-a facut?
    Si eu am problema la una, dar am mers pe varianta anularii din soft si pot spune ca nu e nicio diferenta intre inainte si dupa, masina functioneaza la fel.
     
  11. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Le-am cumparat de pe ebay asa cum le vezi. 386 de lire cu transport in 1-2 zile lucratoare din care 80 le primesti inapoi daca le trimiti galeriile tale.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    NonoGe apreciază asta.
  13. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Multumesc de corectare audi66. :) Dupa ce am montat galeriile reconditionate, aveam eroare pe bank 2, era intepenit motorasul. L-am dat cu putin wd pe tija spre motoras si am apasat cu mana sa isi faca rodaj. Am pastrat galeriile mele pentru cateva zile pentru a nu ma trezi ca am probleme cu astea reconditionate, dupa care le.am trimis la ei. Daca apar probleme va scriu aici.
     
  14. VIOREL 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2015
    Locație:
    CONSTANTA
    Masina:
    AUDI A6 3.0 QUATRO 2006 cod motor BMK
    Salut , eu m-am chinuit mult cu problema asta am schimbat clapetele egruri am facut o curatare completa si nimic....la mune a fost turbo 'partea electrica undeva la 600 € cu manopera inclusa
     
  15. Orasanu Cristian

    Orasanu Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2016
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6 4f C6 2010 3L Quattro
    Salut, in urma cu o luna aceeasi problema am avut o si eu....mi a sarit acea tija de pe partea pasagerului....dar la mine nu a fost nevoie de una noua deoarece mecanicul meu mi a incalzit o un pic si a mai apropiat acel cerc adica a mai strans un pic cu patentul, acum sunt curios sa vedem cat mai tine avand in vedere ca acea tija iesea numai cand o atingeam cu degetul. Eroarea nu o mai am in bord motorul merge ok! Mentionez ca masina mea are 215000 KM si tijele nu au fost schimbate niciodata
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si de ce ai ajuns la improvizatia asta cand o tija noua costa 45 lei (varianta revizuita care nu o sa iti mai faca probleme) ?
    Schimba ambeje tije preventiv, in cazul in care 90 lei nu este o avere pentru tine.
     
  17. Orasanu Cristian

    Orasanu Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2016
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6 4f C6 2010 3L Quattro
    sincer cand am ajuns la service am aflat despre ce este vorba....a fost o chestie de 10min dar saptamana asta am sa mi comand si eu ambele tije sa mi iasa din grija.
     
  18. iSodiu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A6 4F , 2006 , 3.0 TDI quatro , 232 Hp , ASB
    Salut...

    După 198.000 km , mi-a apărut si mie eroare...
    Se simte considerabil lipsa de putere la turație mica si creșterea de consum se pare...
    Eu am eroare in bank 2 , P1042 , in prima faza mecanicul mi-a spus ca este devină motorasul de la admisie , am cumpărat unul de la casa audi pt 230€ , dar aceeași problema...
    Acum ce ma sfătuit sa fac ? Sa iau kitul acela complet de reparare ? Cu tot clape si Garnituri ? ( as vrea sa le schimb pe am2 sa fiu sigur ca nu mai am probleme , sa sa cumpăr de pe eBay ambele admisi cu motoras cu tot (http://m.ebay.co.uk/itm/321315908965?_mwBanner=1#shpCntId) ?
    A mai cumpărat cineva aceste admiși de pe eBay? Ceva feedback ?
     
  19. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Salut,

    Detin un Audi A6 C6 2009, 2,7 tdi cod: CANA 190cp.
    Mi sa aprins becul galben de emisii in bord si am facut o scanare. Am urmatoarea eroare:
    VAG-COM Version: Release 607.3-UD

    Control Module Part Number: 4F7 910 401
    Component and/or Version: 2.7TDI EDC17A004CG 0040
    Software Coding: 0105002C02070A28
    Work Shop Code: WSC 80093
    1 Fault Found:
    008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal
    P2015 - 003 - Mechanical Failure - Intermittent - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 10100011
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 22
    Mileage: 175434 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.01.07
    Time: 15:08:57

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Voltage: 12.31 V
    Lambda: 14.1 %
    Lambda: 0.8 %
    Voltage: 0.540 V
    Bin. Bits: 00000000

    Am citit tot topicul. Am aflat ca bank-ul 1 este cel de pe partea pasagerului. Am vazut ca au mai avut colegi eroarea P2015 dar nu am vazut si cum au rezolvat. Oare reusesc schimband doar tija de 12 euro? Va rog frumos daca ati mai intampinat codul asta sa imi dati niste idei ce ar trebui sa fac mai intai.
    Am verificat jocul. cu motorul pornit nu au joc, cu contactul pus parca ar fi un joc axial iar fara contact la fel se imt in tensiune fara joc.

    Multumesc.
     
  20. StancuElvis 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TDI quattro BPW 2007
    salut, am schimbat vana egr si curatat admisia dar dupa pornirea motorului primesc aceste erori

    Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.clb
    Control Module Part Number: 4F0 910 402 H HW: 4F0 907 401 B
    Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0040
    Software Coding: 0011372
    Work Shop Code: WSC 00011 888 181093
    VCID: 220838F3FD772E52FF-8076
    3 Faults Found:

    005445 - Throttle Valve Controller
    P1545 - 001 - Malfunction
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100001
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 27
    Reset counter: 255
    Mileage: 294229 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.01.23
    Time: 16:41:25

    Freeze Frame:
    RPM: 756 /min
    Torque: 31.2 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Voltage: 13.91 V
    Duty Cycle: 27.6 %
    Bin. Bits: 000
    Mass Air / Rev.: 505.3 mg/str

    004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
    P1018 - 001 - Lower limit not reached
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100001
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 2
    Reset counter: 255
    Mileage: 294229 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.01.23
    Time: 16:41:25

    Freeze Frame:
    RPM: 756 /min
    Torque: 31.2 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Voltage: 13.91 V
    Duty Cycle: 79.3 %
    Duty Cycle: 88.8 %
    Duty Cycle: 78.9 %

    001592 - Throttle Body Actuator Bank 1 (J338)
    P0638 - 002 - Implausible Signal
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100010
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Torque: -195.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Voltage: 11.93 V
    Duty Cycle: 92.7 %
    Bin. Bits: 010
    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
     

Distribuie pagina asta