1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapete galerie admisie motoare 2.7 si 3.0 TDI - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lizardsxxl, 2 Feb 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Prima si ultima eroare este din cauza clapetei de acceleratie, schimb-o cu una noua OE sau aftermarket VDO.
    A 2-a eroare este din cauza admisiei de pe partea soferului, in prima faza schimba-i tija cu varianta revizuita si vezi daca eroarea persista.
    Voi chiar nu citit deloc inainte sa postati ?
     
  2. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Eu am curatat tot, am schimbat tijele si minune. Problema rezultata.
     
  3. Marius Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    2009 Audi A6 3.0 TDI
    Salutare. Este prima mea postare pe forum asa ca sa o sa va rog sa fiti ingaduitori. Am un A6 2009 3,0TDI 239CP. Masina am cumparat-o in iunie 2013 si in ianuarie 2014 s-a aprins check engineul. Am fost la un service si mi-a spus ca am erori bank 1, bank 2 si clapeta de accelaratie. De atunci merg cu check engineul aprins, stiu ca erau destul de scumpe cand m-am interesat eu 2200 ron una. M-am hotarat acum sa rezolv problema. Am citit tot topicul acesta si mai rau m-am nedumerit. Cunostitele mele despre mecanica tind spre 0. Tije, motorase, clapete... nu am inteles nimic, chiat m-am chinuit. Am inteles ca ele regleaza aerul care intra la motor, insa cum fucntioneaza, tije, clapete, motorase nu am inteles... Am citit si despre kitul acela.. Daca puteti sa mi recomandati, merita sa incerc kitul acela sau sa le schimb clapetele cu totul ? Si daca cunoasteti un service, mecanic bun in Bucuresti. M-am decis sa rezolv problema deoarece am impresia ca trage tot mai greu in turatii joase. Multumesc
     
  4. Jpnz 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2017
    Locație:
    Germania / Bucuresti
    Masina:
    A6 c6 2007 3.0 ASB
    Va salut colegi, ma ajutati si pe mine cu eroarea asta? E putin diferita la cod fata de ce am citit pana acum.
     
  5. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Asta e pe la clapeta de acceleratie...
     
    Ady2985 și Jpnz apreciază asta.
  6. Jpnz 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2017
    Locație:
    Germania / Bucuresti
    Masina:
    A6 c6 2007 3.0 ASB
    Si ce sa le spun la service? Ca astia la mine sunt genul dorel batuti in cap ori ma pun sa schimb toata masina ori imi schimba pe ghicite pana nimeresc

    Sa inteleg ca nu e asa grav precum astea de se vaita toata lumea la 1600 1700 ron nu?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Le spui sa iti schimbe clapeta de acceleratie.
    Pe tine te costa in jur de 900-1000 ron.
     
    Jpnz apreciază asta.
  8. freskeeeh 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0TDI 313CP, CGQB, 2014
    Am comandat si eu la un service kit-ul de reparatie pentru tijele exterioare insa mai mult le-am cumparat pentru ca erau ieftine. M-am jucat si ieri si azi cu tijele de pe masina si is fixe ca o piatra de 10 tone.. indiferent de contact luat/pus. Is curios daca rezolv ceva cu kit-ul ala, daca nu o sa comanda acel kit de pe ebay cu tije de aluminiu si flaps-uri de teflon :)
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @freskeeeh si eu am schimbat acum cateva zile o tija de pe bankul 2. Nici la mine nu avea joc exagerat, dar dupa ce am demontat, realitatea era alta. Acum motorul accelereaza liniar de la orice turatie, inainte avea o ezitate pana la 14000 rpm si parea un camion. Acum parca este cu mult mai usoara, raspunsul la acceleratie este imediat si fara intarzieri. Asa arata a mea la interior, fa o comparatie cu una noua, ca sa nu mai spun ca si axul pe exterior era puti uzat.

    1.jpg
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Acum cateva zile am schimbat si eu tija pe partea soferului din cauza unei erori permanente pe VCDS, avea joc doar cu motorul oprit.
    Cum am schimbat tija a disparut si eroarea.
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La fel si la mine. Motorul cum ti se pare ca trage acum, este mai reactiv la acceleratie?
     
    ghm apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Foarte putin, insa am facut vreo 500km cu eroare pe tija si m-a spart consumul.
    Pe partea soferului cand pui contactul normal trebuia sa lase tija in jos, la mine nu mai reactiona de niciun fel.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  13. freskeeeh 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0TDI 313CP, CGQB, 2014
    Tija de pe partea soferului trebuie sa se lase in jos cand pui contactul? Hmm,interesant.La mine cand pun contactul se duce pana jos apoi revine sus si acolo ramane.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai normal ca asta face. De vina e ori tija exterioara, ori cea interioara cu bucse, ori motorasul.
     
  15. freskeeeh 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0TDI 313CP, CGQB, 2014
    Astazi am schimbat tija de pe Bank 2. Becul de la check engine nu s-a stins imediat dupa ce am pornit motorul ci dupa ce am accelerat in gol pana pe la 3000rpm. Doamne ajuta sa fi scapat de o problema care costa 2000 de lei cu doar 100 de lei :)
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In 80-90% din cazuri, tija exterioara este problema.
    Bineinteles ca unii colegi de pe forum o sa zica ca vei schimba curand si tije + bucse interioare (sunt cativa colegi de forum ce comercializeaza aceste kit-uri) dar nu este adevarat.
    Eu am schimbat tija exterioara de pe partea pasagerului acum vreo 4 ani, saptamana trecuta am schimbat-o si pe cea de pe partea soferului. Atat. Km nu iti mai zic cati am. Poate asta din cauza ca merg tot timpul peste 3000 rpm.
    Ambele tije au fost schimbate deoarece aveam eroare permanenta pe VCDS.
    Am verificat jocul tijelor interioara si este aproape inexistent, curatarea admisiei a fost efectuata o singura data.
    Evident, exista cazuri si cazuri ...
     
    Marian eric apreciază asta.
  17. freskeeeh 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0TDI 313CP, CGQB, 2014
    Am si eu vreo 400.000km iar in astia am mai schimbat o data,cu totul,galeria de pe partea soferului.M-au prostit cei de la reprezentanta si am dat 2200 de lei pe ea iar dupa 2 ani aceeasi problema.Interesant e ca pe partea pasagerului nu am avut niciodata probleme.
     
  18. FloAlexVlad

    FloAlexVlad 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2010
    salutare , astazi m am lovit de urmatoarea prb ( martor injectie aprins ) ... masina trage f bine ....dar am aceste erori .

    multumesc anticipat
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Multumesc anticipat pentru ce ?
    Citeste tot topicul ca ne repetam degeaba.
     
  20. FloAlexVlad

    FloAlexVlad 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2010
    salut, dupa inlocuirea tijei exterioare bank 2 totul este ok . :)
     

Distribuie pagina asta