1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapete galerie admisie motoare 2.7 si 3.0 TDI - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lizardsxxl, 2 Feb 2010.

  1. Costin666 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2017
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    Audi A6 3.0quattro 2005
    Salut colegi ,am citit marea parte a acestui topic, am inteles cam ce se strica pe acolo doar ca sunt destul de certat cu mecanica si nu vreau sa ma apuc sa ma uit eu pe acolo ca ma uit degeaba. Este vreun coleg de aici din Bucuresti care ar putea sa ma ajute sa stabilim exact daca sunt de schimbat doar tijele exterioare sau reconditionat tot ce e pe acolo ( contracost bineinteles) . Masina o am de cateva luni ( 3.0TDI ) si are eroare pe ambele motorase . Persoana de la care am luat o le a mai avut schimbate o data.
     
  2. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Tije sau intreg ansamblul nu iti poate spune nimeni daca nu desface,odata desfacut nu are rost sa pui la loc ceva vechi, deci eu zic din start sa te scuturi de 150€ si sa iei un kit complet=probleme 0 pe viitor.
     
  3. dorin4x4

    dorin4x4 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    ex A8 W12, Q7 4.2FSI
    Am intrat si eu de vreo 1 am de zile in clubul celor cu probleme la clapete, am schimbat tijele ( ceva kit original Audi, cumparat de pe ebay, 10-12 EURO ) pe ambele parti, dar nu au tinut mult si iarasi acelasi check engine, acum imi sare tija de pe bila din cand in cand, o pun la loc, resetez si tot asa de vreo 1 luna, solutia ca sa scapam este inlocuirea completa a galeriei, un prieten din Germania mi-a recomandat un furnizor din Germania, de la care a cumparat si el, acum 2 ani, si care merge perfect si astazi, piesele sunt reconditionate cu garantie 3 ani ( link http://www.ebay.de/itm/ANSAUGBRUCKE...901381?hash=item337c7d09c5:g:wPIAAOSwbYZXXr2h )
    Am ajuns la concluzia ca degeba tot schimbam noi tije, curatam, s.a. ca tot la schimbare ajungem.
    Astazi am comandat si eu un kit pentru ambele parti, saptamana viitoare le primesc, le voi schimba si va voi tine la curent cum se comporta.
     
    DRAGOS apreciază asta.
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Ma alatur si eu acestui topic. Azi pentru prima data mi s-a aprins check engine, asta imediat dupa ce am alimentat. Evident initial am pus-o pe motorina, dar apoi punand Vag-ul am gasit eroarea pe clapeta de la galeria de admisie de pe bancul 2, era o eroare intermitenta, short to ground. M-am uitat la motoras si am vazut ca era sarita tija. Am facut si un output test, motorasele isi fac cursa normal, am pus tija la loc si totul e ok deocamdata.
    Dar, tija are un joc de cel putin 2 mm cand e motorul pornit, ma astept sa sara iar. Voi comanda luni setul de reparatie, cea de pe bancul 1 in schimb are un joc mult mai mic, o sa schimb doar bancul 2 dat fiind si accesul mai dificil la 1. Masina are cca 294.000 km, tijele fiind cele originale si cred ultima revizie, masina fiind 2011, CDYA, deci au tinut cred suficient. :)
    Am luat in calcul si intreaga galerie, worst case scenario, mai ales ca acum vad ca se gasesc si reconditionate cu 3 ani garantie la 370Eur in DE (cele din link-ul de mai sus). Dar sper totusi sa fi fost doar problema tijei.
     
  5. dorin4x4

    dorin4x4 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    ex A8 W12, Q7 4.2FSI
    Am primit si eu piesele comandate pe ebay, le-am schimbat la inceputul lunii mai si pot sa zic ca sunt foarte multumit, dupa aprox. 1 luna am constatat urmatoarele :

    Este alta masina, raspunde promt acceleratia (fara fine intreruperi/ezitari ), suna mai bine motorul, nu mai sunt vibratii la pornit si oprit motorul.

    A scazut foarte mult consumul ! in oras de la 15% la 11% la acelasi stil de condus, afara de la 10% la 8%, la fel pe aceeasi ruta si acelasi stil de condus.

    Nu s-a mai infundat filtrul de particule ! inainte, in oras dupa 2-3 zile se aprindea becul, afara, la condus in forta, de la Oradea la Cluj se aprindea deja becul.

    La condusul in oras simteam miros de gaze arse ( mai bine zis nearse ) in interiorul masinii, s-a mai simtit putin in prima zi si de atunci deloc.


    Schimbatul tijelor exterioare este o solutie de max 1 luna, nu are rost sa pierdeti timp si bani, schimbati galeriile si gata Jocul in axa clapetelor era de 4 mm. Atasez si niste poze cu galeriile noi si vechi.

    20170501_220531.jpg 20170501_220542.jpg 20170501_220559.jpg 20170501_220657.jpg 20170501_220816.jpg 20170501_220824.jpg 20170502_112741.jpg 20170502_112816.jpg
     
    kimson apreciază asta.
  6. Radu 250

    Radu 250 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 Dissel 3.0 tdi 224
    Sa inteleg ca din cauza la asta se oprește mașina.... cât tea costat în afara de clapeta?
     
  7. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    arata tare bine cele noi, sa te bucuri de ele :). Cam cati km aveau cele vechi?.
    Azi am schimbat si eu tija pe bancul 2, tot cu kit OE, este mult mai bine, dar nu perfect deoarece desi jocul tijei s-a micsorat mult, totusi mai exista din cauza uzurii pe bila de pe manivela de la motoras, ca atare probabil ca tot la galerii noi voi ajunge si eu. Deocamdata urmaresc sa vad cum decurg lucrurile, eu nu am consum marit sau alte simptome care sa indice ca galeriile ar fi problematice, dar daca nu am cum sa schimb manivela de la motorase, nu prea vad alta solutie, fara a recurge la improivzatii cu care nu sunt tocmai ok.
     
  8. snakes

    snakes 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    LONDRA
    Masina:
    AUDI A 8 3.0TDI 2008
  9. andrey2003

    andrey2003 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia 2 1.9TDI stage 1 by TCM Turbo 140CP
    Salut domnilor

    Aceeasi eroare am avut-o si eu, P2015 la un golf 6 GTD. Tot cautand pe net am gasit pe cineva din Brasov care reconditioneaza/inlocuieste motorase si traductoare si curata galeria de admisie la auto din grupul WAG.
    Din discutia telefonica mi s-a parut un individ care stie si este sigur pe el.
    Mi-am luat inima in dinti si vineri (23.06.2017) seara am facut drumul de la Bucuresti pentru a-mi remedia problema si intr-adevar a efectuat lucrarea.
    Tipul este super, Lucreaza ingrijit, sigileaza suruburile pe unde a umblat si da garantie 1 an de zile. Vi-l recomand cu toata increderea. Cunoaste multe legat de probleme mecanice dar repara doar admisii si daca tot desface, la cerere curata si EGR-ul (este specialist in asta - le viseaza).
    Are kituri de reparatii, tot ce trebuie pentru a pleca clientul rezolvat.
    Sa stiti ca pretul nu este mare, pe mine m-ar fi costat 300 lei dar tinand cont ca a curatat galeria (cu mult simt de raspundere- cam juma' de ora). Toata lucrarea dureaza 2-3 ore.
    Pretul, din ce mi-a spus el, poate creste functie de ce trebuie remediat/inlocuit - asta discutati cu el.
    Daca este cineva interesat va pot da datele de contact, nu le postez aici pentru a nu se considera reclama.

    Bafta si zi frumoasa!
     
    StereCornel și luci_94_dim apreciază asta.
  10. danc38

    danc38 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2016
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    A6 - 2,7 tdi - quatro -2009
    Salut . Stie cineva daca pot gasi acest kit de reparatie pentru clapete de acceleratie , in romania . sau daca repara cineva acele rotite dintate . S-au tocit la clapeta mea , nu-si mai fac bine serviciul si imi da eroare ( nu mai are motorul o accelerare rapida - audi a6 , 2,7 quatro , 190cp )

    s-l1600.jpg
     
  11. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Nu mai bine iti cumperi una noua? E in jur de 1000 de lei. Mai devreme sau mai tarziu tot o sa trebuiasca sa o schimbi.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  13. danc38

    danc38 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2016
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    A6 - 2,7 tdi - quatro -2009
    Am schimbat clapeta de acceleratie , am luat una noua . Deocamdata nu am mers cu ea . Am pornit motorul si inca este limitata turatia pe la 3000 ture . Martorii de chech engine si acea spira sunt inca aprinsi . Normal ar fi sa scot erorile pe un tester sau sa merg cu ea un pic ?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are legatura spira cu clapeta de acceleratie. Problema ta este ori la galeria de admisie, ori la turbina/actuator/injectoare.
     
  15. danc38

    danc38 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2016
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    A6 - 2,7 tdi - quatro -2009
    Clapetele le-am desfăcut , le-am curățat si lucrează bine . Nu au jocuri nici in tija nici in interior . Când am pus-o pe tester mi-a dat eroare la clapete Bancul 1 . La turbina nu m-am uitat nu am verificat nimic . Astăzi vreau sa curat si egr
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ai ce sa cureti la EGR. Aia e singura eroare pe Engine ?
    Rezolva-ti problema pe Bank 1 chiar daca tu crezi ca functioneaza ok.
     
  17. danc38

    danc38 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2016
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    A6 - 2,7 tdi - quatro -2009
    Da era singura eroare . Am desfăcut egr , mizerie foarte puțină . Nici o modificare . Înseamnă sa mai desfac o data galeria pe bank 1 , sa verific încă o data .
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, dar 100% problema ta cu spirala aprinsa si Limp-Mode nu este din galerii.
    Ai ori o problema pe partea de injectie, sau turbina/actuator. Injectoarele ce valori au ? Ai DPF ? Scoate fum la ralanti sau in accelerare brusca ?
     
  19. danc38

    danc38 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2016
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    A6 - 2,7 tdi - quatro -2009
    Da , are DPF . Nu scoate fum nici la ralanti nici la accelerare . Trebuie sa ii fac din nou testare sa văd si valoarea injectoarelor . Sa nu fie vreunul cu probleme .
     
  20. danc38

    danc38 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2016
    Locație:
    ilfov
    Masina:
    A6 - 2,7 tdi - quatro -2009
    Aztazi am facut o noua testare . Aparea erorile P2002 si P2643 , una din ele fiind o incarcare a filtrului cam mare . Mecanicul a decis o regenerare fortata a filtrului . Dupa 40-50 minute , programul executat , eroarea dispare si masina isi revine . Am plecat intr-un test drive si totul a revenit la normal .
    Va multumesc pentru orice raspuns , si va doresc numai bine .
     

Distribuie pagina asta