1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Claxon la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Emy_, 21 Dec 2009.

  1. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Am si eu o problema cu claxonul,una mai ciudata.Cand volanul este drept nu functioneaza,cand virez putin stanga sau dreapta merge.Alteori dupa ce invart nitel de el si il las pe pozitia drept claxoneaza dar de cele ma imulte ori NU...DE CE OARE???
     
  2. BIG

    BIG 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    Novaci
    Masina:
    Audi A4 B5 8D 1.6 ADP '95
    Nici mie nu imi mai merge claxonul, la inceput avea momente, cand mergea cand nu mergea, acum nu mai vrea deloc. Odata la doua zile mai da cate unul scurt de nici macar o secunda dupa care nu mai vrea iar.
     
  3. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    verifica spira de sub volan.daca nu stii despre ce e vorba,mergi la un electrician ca trebuie sa dai jos airbag-ul de la volan si sa faci niste masuratori

    @bigmangesign.. verifica mai intii sigurante si releul,dupa care claxoanele pe direct si in final spira de sub volan.
     
  4. BIG

    BIG 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    Novaci
    Masina:
    Audi A4 B5 8D 1.6 ADP '95
    Siguranta e buna, la asta cu claxoanele pe direct nu m-am gandit, am sa le verific si revin dar nu stiu cand voi reusi ca e foarte frig:cold:. In legatura cu releul ala stiti unde este pozitionat la un a4 b5 si cum se poate verifica daca este bun?
     
  5. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Aveti idee cum se poate scoate capacul de la volanul unui A4 B5 1995?Vreu sa incerc sa-i curat spira aceea sau sa vad de ce nu merge claxonul cand volanul este drept...Este necesar sa decuplez si bateria masinii sa nu am probleme cu airbag-ul?Va multumesc!
     
  6. BIG

    BIG 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    Novaci
    Masina:
    Audi A4 B5 8D 1.6 ADP '95
    Se pare ca cei care se pricep nu fac altceva decat sa ne trimita la electricieni asa ca eu am mai avansat putin. Am verificat siguranta si este buna, am veificat claxoanele, am desfacut releul, am blocat cu putina hartie pe direct si l-am bagat la loc, claxoanele functioneaza, am pus alt releu si nu da semnal. Deci nu mai ramane decat spira aia. Daca ar veni cineva cu putin ajutor la remederea spirei ar fi ok, daca nu ma voi descurca eu si revin.
     
  7. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    ramine sa dai jos airbag-ul de la volan si sa verifici contactul de claxon si spira.ai grija cu airbag-ul si cum masori spira.de aceea se spune sa mergi la un electrician,pentru ca sint posibilitati sa declansezi airbag-ul,sa strici spira si multe altele.de reparat spira daca nu ai ceva experienta,nu stiu cum vei reusi.este pozitia de zero a ei,si daca nu o nimeresti ai posibilitatea sa o rupi.sint multe de spus,mai multe de aratat,dar masinile nu se repara "on line" fara ca cel de linga ele sa aiba niste cunostinte de electrica si mecanica.
    vezi ca daca scoti airbag-ul si pui contactul o sa ai martorul de la airbag aprins,deci ai nevoie de un vag sa resetezi eroarea.
     
  8. flo_tiesto

    flo_tiesto 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI
    poti incerca sa vezi unde e intrerupta dupa care vazut daca se poate cositori in zona respectiva sau varianta cea mai buna (parerea mea) sa o inlocuiesti. apropo .. daca veni vorba .. cu ce fel de cheie se da volanul jos? e o cheie mai speciala din cate am vazut eu .. stelata??
     
  9. ddaann 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2009
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a4, 1.9 tdi 131 cp avf, 2004
    poate cam tarziu

    Scoate din partea stanga a spoilerului fata capacul de la proiectoare, deasupra acestuia, in interiorul spoilerului in sus, este pozitionat claxonul.Este prins pe un surub cu o piulita pt. cheie de 10. Incearca sa scoti claxonul dupa ce desfaci piulita si scoti mufa de alimentare. Pe o parte are un cap de surub, pt.reglaj sonor, acoperit cu mastic. Invarte de surub si incearca sa lovesti, nu tare, cu ceva de lemn in el. Intotdeanuna cand se aude un click cand apesi pe volan claxonul este blocat, iar instalatia nu are nimic.
     
  10. BIG

    BIG 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    Novaci
    Masina:
    Audi A4 B5 8D 1.6 ADP '95
    Pai asta e problema, claxonul nu merge desi releul este bun (verificat), claxoanele merg (verificat), mai raman contactele sau spira aia la volan. Contactele sunt 4 din cate am vazut fara sa desfac (poate ma insel) si nu cred ca picau toate odata. Deci raman la spira, o sa caut in etka sau elsa detalii. Am si VagCom si ma descurc si cu eventuale erori, am si ceva cunostinte de mecanica asa ca sper sa ma descurc. Precizez ca nenorocitul de claxon are momente foarte scurte cand functioneaza. Daca mi-ati da mai mule detalii cu ce anume se poate defecta la spira aia si cum se remediaza v-as ramane dator. Multumesc.
     
    Ultima editare: 7 Ian 2010
  11. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    spira de sub volan este facuta in genul a 4 "fire" care sint intr-o panglica de plastic izolate.prin miscarea volanului,acea panglica se stringe sau se desfasoara.datorita uzurii ( in acea panglica unele spire pot freca intre ele,sau mai bine zis roade ) unul din acele fire se intrerupe.pentru reparare se da volanul jos,numeri cite ture face spira de la pozitia actuala pina la un maxim ( dreapta sau stinga,gen 2 ture jumate ) si apoi desfaci cu grija spira.dupa ce gasesti problema si o remediezi prin cositorire (ai nevoie de un letcon de putere mica sa nu arzi plasticul panglicei ) se monteaza la aloc,se numara spirele astfel incit sa ai acelasi numar de spire ca la inceput si se monteaza pe masina,se pune volanul si se face proba.apoi airbag-ul si resetarea martorului airbag,in caz ca apare.atentie mare la masinile cu senzor de pozitie volan,aici e posibil sa fie nevoie si de rememorarea noului 0 a volanului.
    cel mai bine verifici mufele si conexiunile inainte sa faci toata treaba cu spira.
     
  12. BIG

    BIG 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    Novaci
    Masina:
    Audi A4 B5 8D 1.6 ADP '95
    Ok multumesc informatii foarte pretioase, multumesc mult, o sa ma apuc de treaba maine poate. Trebuie sa schimb distributia maine si poate am timp si de asta.
     
  13. D807 Guest

    sal, am montat pe masina o inchidere, cu cheie briceag, si nu are, fir pentru sirena, si eu vreau sa iau semnal de pe firele de inchis/deschis.leg fir de pe deschis, pun o dioda. leg fir de pe inchis, pun dioda, si dupa dioda ,unesc firele, acest fir are iesire -. ce vreau eu sa fac este sa leg acest fir , ca atunci cand inchid/deschid masina sa fac un sunet claxonul de pe masina.
    vreau sa stiu , daca ma poate ajuta cineva cu instalatia de la claxon, sa imi zica unde sa leg firul asta.nu conteza daca trebuie sa ii schimb polaritatea, ca stiu cum se face.
    astept raspuns. merci
     
  14. cipri.acces 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2011
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    audi a4 1,9 tdi 2001
    Interesant. Azi repar si eu claxonul si revin cu detalii.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Iun 2013
  15. ANTONCRISTI

    ANTONCRISTI 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2011
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a4 - b6 1.9 - 2002
    Salut sunt Cristi si sunt nou pe forum.
    Am si eu o problema cu claxonul, merge cand vrea el. Daca sta volanu drept si-l lovesc merge pana ce virez.
    Va rog sa-mi dati un raspuns masina este un A4 B5 din 1995. Poate sa fie tot de la spira m-am interesat cat costa una si am ramas surprins - 860 ron.
    Nu stiu ce sa zic, spira am scos-o dar e capsata nu pot vedea ce este inauntru daca e intrerupt ceva pe acolo, este o bucata de plastic aproape patrata cu un capac de aluminiu care e capsat. Pe spira sunt 2 mufe plus cea de la airbag
    Multumesc mult.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Dec 2011
  16. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    incearca sa cureti mufele. daca nu merge asa, trebuie "zeama" de alt volan (la dezmembrari il gasesti complet ieftin).
     
  17. onisor72 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    A6 2.0TDI 2006
    Aceeasi problema o am si eu. Daca trag de volan spre mine de partea de sus sau jos la propriu claxonez, altfel nu. Electricianul dupa verificari a spus ca nu-si ia minus de pe coloana de directie. Are cineva o idee ?
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Feb 2012
  18. ANTONCRISTI

    ANTONCRISTI 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2011
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a4 - b6 1.9 - 2002
    Eu nu am reusit sa rezolv problema am schimbat spira si tot asa facea. Daca rezolvi, te rog sa-mi spui si mie. Am pus-o pe tester si nu da nici o eroare. Multumesc mult, nu stiu ce sa-i fac. (spira nu, releu nu, claxon nu ?)

    L.E.

    Nu aveam rabdare si am iesit afara si am tras un fir (minus) de pe caroserie si l-am pus pe piulita care strange volanul. Surpriza, merge, dar s-a intunecat afara si nu am putut sa fac nimic. Cand o sa am timp ma apuc. Macar stiu de unde sa pornesc acum. Daca rezolvi tu primul astept raspuns. Mecanicul avea dreptate nu-si ia minus de pe coloana. Sper sa o rezolv .
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Feb 2012
  19. onisor72 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    A6 2.0TDI 2006
    ai pus fir pe piulita dar cind sucesti volanul?eu astept sa vina bine caldura apoi am sa incerc iarasi.
     
  20. ANTONCRISTI

    ANTONCRISTI 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2011
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a4 - b6 1.9 - 2002
    Asa e, nu virezi, faci o proba sa vezi daca e de la masa sau nu. Eu dadeam vina pe spira, dar e de la masa. Pe piulita merge, daca pun sub bord pe colana nu merge, puneam pe surub mergea, luam nu mergea.
    Deci e de la masa. De ce nu merge pe coloana sub bord greu de zis. Am sa merg la un elecrician. Ai grija cu firele, le-am miscat pe acola si s-a aprins becul la Airbag.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Feb 2012

Distribuie pagina asta