1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Claxon la A4 B6 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ralphy, 2 Mar 2009.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Releul de claxoane se afla in "fascia" cu 9 locasuri de relee, exact cum se vede in prima poza din postul meu anterior. Releul respectiv se afla la pozitia 3 (daca te uiti atent, pozitiile sunt numerotate, n-ai cum sa-l gresesti). Nu pot sa-mi dau seama din poza daca este cel cu nr. 53 ca e mascata partea din stanga.
    In continuare, se verifica continuitatea/integritatea firelor de la releu catre claxoane, exact ca in schema atasata. dar trebuie de catre cineva care poate/stie citi acea schema.
     
  2. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Conform pozei este cel cu nr 53, am atașat o poza din alt unghi(jos sunt 6 locașuri), la nr 3 asa cum ai pus Săgeata roșie pe schița se afla releul cu inscripția 53.
    Au fost verificate mufele(cele care intra in goarne)in care se termina firele si sunt OK..automat si firele ar trebui sa fie ok,nu?
    Totuși nu inteleg de ce imi arde siguranțele...sa fie releul dus?

    Mersi
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Du-te si cauta-l pe Ovidiu si vezi ce zice si el. Raspuns nu ai cum sa primesti din tastatura. Bafta.
     
  4. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Cristi,

    Ovidu e destul de ocupat si nu toate se termina la el sau le știe pe toate,nu caut rezolvare din tastatura,dupa cum vezi verificările le-am facut cu ajutorul unui coleg destul de priceput pe partea electrică...doar ca anumite probleme nu au o solutie asa simpla. Mersi de înțelegere.
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cred ca sfatul lui Cristi te ajuta pe tine sa-ti rezolvi problema mai repede.
    Priceput zici?Pai cum sa fie mai omule priceput daca cu mufa in mana si releul scos nu a stiut cum sa verifice?Oare din releul ala nu pleaca curent la "clancson"?Daca e asa...eu zic ca se poate verifica continuitatea firului din mufa in releu si eventual rezistenta lui (cu aparatu de masura, nu cu ochiul).
    Ca sfat general : nu se pune o siguranta mai mare pe un circuit proiectat pe o anumita valoare, decat daca am mai adaugat consumatori in acel circuit si suntem siguri ca firele duc.Altfel riscam sa facem fum

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  6. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Cătălin mersi de sfat.

    Fara supărare dar se pare ca citești printre rânduri si chiar nu inteleg la ce faci referire ca nu a știut sa verifice,scrie destul de clar ca verificările au fost făcute cu aparatul de măsura.
    Au fost verificate(vizual si măsurate cu aparatul):
    -mufele care intra in goarne
    -cablajul din volan la releu
    -soclul in care intra releul
    -releul a fost verificat(separat alimentat)
    -integritatea cablajelor de la releu la goarne
    -soclul in care vine siguranța in panou
    -goarnele separat
    -armătura bara fata sa nu existe vreun fir rebel care sa facă masa....

    Totul este in parametrii.Daca ai un sfat concret e binevenit in rest nu am nevoie de polemici.

    Mersi
     
  7. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Tu presupui mai sus ca firele sunt ok daca mufele sunt ok.
    Daca omul tau verifica firele din mufa releului in mufa goarnelor, tu nu te mai intrebai daca acela este releul pe care il cauti, stiai deja.
    Eu vad problema asa : releul este bun (nu am verificat schemele sa vad care si unde este pus releul).In mod normal un releu merge sau nu, insa foarte rar arde sigurante (teoretic niciodata).
    Claxoanele pot arde siguranta, pentru ca ele sunt consumatoarele.Se verifica rezistenta lor (difera probabil de la unul la altul, insa daca ai valori diferite cu mult poti trage concluzii), se alimenteaza pe direct (vezi daca asa merg ok) sau eventual lasi cate unul cuplat si verifici daca se mai arde siguranta.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  8. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Salut,

    Am verificat goarnele separat... merg perfect,am legat cate unul separat sa vad daca se arde siguranța (fiind in fata blocului am claxonat doar de 2-3 ori) ,nu s-a ars siguranța.Menționez ca goarnele le -am lasat desfăcute de pe armatura bara ..le-am pus pe suportul farului.
    Cum ziceam si mai sus am verificat si rezistența lor,diferențe exista si mi se pare normal sa existe pt ca una este de înalte si una de joase..ca si valori numai stiu exact cat erau.
    Eu zic ca am măsurat / verificat cam tot ce tine de claxon..asa cred cel putin.
    Ma gandesc sa nu cumva ca una din goarne sa aiba vreun fir/Liță care sa atârne in interior sonda faca masa...dar carcase goarnele este din plastic...doar șurubul si șaibă in care vine prins șurubul este din metal.
    Per total nu stiu ce sa mai verific,o sa merg si la un "electrician profesionist"(care sigur va face acelasi lucru facut dejade mine)....o sa schimb si goarnele(cu toate ca se aud asa cum s au auzit si pana acuma ...ok).
     
  9. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Ultima varianta ar fi sa faci o proba cu alte claxoane (incearca le pe rand) si o sa vezi care din ele e cu probleme. Stiu ca nu prea gasesti voluntari care sa desfaca masina, dar incearca la un parc de dezmembrari.
     
  10. serban 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi2003
    multumesc alain a mers foarte bine fara sa demontez bara
     
  11. alain

    alain 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 (B6-2003) S-Line 2.5 TDI(BDH) quattro
    :eiertritt:
    Super!
     
  12. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Si eu am aceeasi problema: claxoneaza o data, amarat, ca la ultima suflare si dupa, arde siguranta. Astept cu interes sa vad daca reuseste colegul sa rezolve problema si cum.
     
  13. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Cosmin,

    Ia o goarna second(funcțională) si o legi pe rand in locul celor actuale.Verifici(acționezi claxonul) dupa ce ai înlocuit una din goarne,continui acelasi proces si la următoarea.Posibil ca una din goarnele tale sa fie "arsa"(are o liță in interior care face contact/scurt pe carcasa goarnei si asa iti arde siguranța).Cand dai goarnele jos "scuturale" puțin sa vezi daca se aude ceva in interior..un zornăit ceva.
    Bafta
     
    Ultima editare: 23 Ian 2017
    CosminSt apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Spune-i ca trebuie sa demonteze si bara fata. :)
     
  15. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Stiu, stiu de bara. De aia mi-e sila si sper sa fie altceva. :)
     
  16. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Imi poate spune si mie cineva unde este prins claxonul la B6? Stiu ca este undeva sub far, am avut o mica tamponare si mi-a cazut claxonul si nu stiu unde vine prins cu acea tija.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Acea tija se prinde in nituri, de armatura din bara.
     
  18. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Am observat ca avea niste nituri ramase in gauri, poti te rog sa imi arati intr-o poza unde mai exact vine prins ca nu stiu? Multumesc.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In lateralul armaturii bara. Daca demontezi bara fata asa cum trebuia sa faci inainte sa intrebi ai fi vazut. Bafta.
     
  20. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Pai trebuie sa demontez bara? Daca dau farul jos nu se poate sa prind pe acolo cu nituri in armatura?
     

Distribuie pagina asta