1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic / AC la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de georgeaudi, 9 Iun 2007.

  1. Livisor

    Livisor 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2012
    Locație:
    Viena
    Masina:
    Audi A6, 4G, C7
    Ma poate ajuta cineva cu o informatie ? Am un Audi A6 din 2002, 1.9 Tdi, 131 Cp cod motor AWX.
    Vreau sa-i schimb senzorul de presiune de la climatizare - sonda presiune aer conditionat - si nu stiu exact unde se afla. Se pierde si freonul sau are o supapa in acest sens. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Feb 2012
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Senzor de presiune. Salasuieste in conducta de freon. Daca il scoti pierzi freonul. Prima oara mergi la cineva sa iti scoata freonul, apoi schimbi senzorul si apoi iti reintroduce freon.
    Data viitoare te rog foloseste functia Cauta a forumului si scrie mesajele in topicurile potrivite cum este acesta, unde a fost mutat mesajul tau initial.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Feb 2012
  3. C18AAF

    C18AAF 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2009
    Locație:
    CJ
    Masina:
    (A6, 2.5TDI + AR, 2.5TDI)*quattro
    [​IMG]

    Incearca pozitia nr. 3.
     
  4. camouflage

    camouflage 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 1.9TDI - AVF, 2002
    Se pot schimba doar butoanele de la climatronic?
    Mă interesează cele de "+" şi "-" la reglaj temperatură (şofer şi pasager), iar model de climatronic ca al meu (acela cu recirculare în funcţie de calitatea aerului) nu găsesc.
    Mulţumesc!
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Se pot schimba doar butoanele insa ar fi ideal sa gasesti o unitate in dezmembrari care sa fie defecta insa butoanele in stare buna. Sau, daca te combini la cartela, pardon - la modulul de climatronic cu altcineva caruia ii trebuie alte butoane...
     
  6. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Ovidiu garantez eu 100% cu nu iese deloc freon. Este pus PE conducta nu IN conducta:p In momentul cand desfiletezi senzorul, acolo este un ventil care inchide sistemul si nu iese pic de freon. Senzorul apasa pe farful ventilului, se deschide si asa face 'comunicarea' cu presiunea. Etansare se face cu un o-ring. Daca lipseste ventilul este si normal ca iese freonul.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Feb 2012
  7. Livisor

    Livisor 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2012
    Locație:
    Viena
    Masina:
    Audi A6, 4G, C7
    Multumesc mult, am incercat sa-l schimb, dar cel nou nu se potriveste. Am incercat sa-l pun pe direct, dar tot nu porneste compresorul. Nu-mi dau seama ce ar putea fi. Mentionez ca freon este in instalatie.

    Am tot citit ca, pentru a verifica senzorul de presiune de la clima, se pune o agrafa. Am incercat si eu, dar sonda are trei pini. Care dintre ei ? Intr-una din pozitii se arde siguranta ,iar in celelalte doua tot nu porneste compresorul.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Feb 2012
  8. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Nu este bine sa iei prin tatonare cu pusul agrafei. Cauta senzorul care merge la tine, baga mufa in el si ar trebui sa mearga. Cu pusul agrafei poti arde ceva..si dupa aceea sa vezi 'distractie' la buzunar.
     
  9. Livisor

    Livisor 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2012
    Locație:
    Viena
    Masina:
    Audi A6, 4G, C7
    Multumesc ptr sfat.Nu mai vreau sa fac experimente,ai dreptate,o prostie poate costa scump.Mai bine merg la un servis si scap de dureri de cap.
     
  10. xpLLLLL

    xpLLLLL 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI FULLLL, A4 2.0TDI CAGA 2009 143CP
    Salut baieti,
    Am masina din semnatura si am o problema cu clima. Plec dimineata pornesc clima, compresorul cupleaza, baga ce temperatura setez eu, toate bune..iar dupa 20 de minute imi intra automat pe modul ECON.
    Ca sa cupleze iar compresorul trebuie so las ceva timp din cate am observat. Pe tester nu da nici o eroare..Sa precizez ca nici electroventilatorul nu merge. Are cineva vreo idee ? Sau s-a lovit de aceasta problema ? Fac cinste cu o bere rece. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Mai 2012
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai ramas farar freon. Dute si verifica instalatia de racire a climei la cineva specializat in asa ceva. De ce nu citesti integral acest topic de la inceput ? Bafta
     
  12. xpLLLLL

    xpLLLLL 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI FULLLL, A4 2.0TDI CAGA 2009 143CP
    M`am gandit la asta..Maine o sa merg la cineva sa verific si o sa postez ce am rezolvat. o seara buna
     
  13. redface_vali 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
    xpLLLLL, eu cred ca este din cauza ventilatorului care nu iti merge. Instalatia de clima se supraincalzeste si se decupleaza automat compresorul pt a evita alte pagube. Daca pornesti clima si dupa 1 minut pui mana pe radiatorul de clima vei vedea ca se incalzeste foarte repede si destul de tare. Daca in cele 20 min in care merge iti baga rece atunci sigur e de la ventilator. Am avut si eu aceasta problema pe un A4, am dat jos ventilatorul, l-am lovit putin de beton (ne e o tehnica prea buna :D) si apoi si-a revenit si a mers clima fara intreruperi.
    Sper sa iti rezolvi problema cat mai repede ca a venit caldura :D
     
  14. xpLLLLL

    xpLLLLL 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 2.5 TDI FULLLL, A4 2.0TDI CAGA 2009 143CP
    Din pacate abia maine ma duc la cineva sa`mi verifice freonu..dar intre timp mi`a dat urmatoarea eroare:

    00792 - A/C Pressure Switch (F129)
    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

    De la asta sa fie problema mea?
     
  15. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Am si eu o problema. As vrea sa-mi dezinfectez instalatia de climatizare si am o solutie germana care se foloseste la AC-urile din casa. Daca dau cu solutia asta, pe gurile de aerisire, intra la motorul de la aeroterma? Nu as vrea sa ard motorul .
     
  16. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Baga pe la filtrul de polen. Da filtrul jos si introduci solutia. Dar sigur sunt scrise pe spray detalii despre folosire, iar motorul nu are nimic. Eu am facut de 2 ori dezinfectarea dar mai trebuie sa insist inca odata, tot mai am un miros ca de praf dupa ce opresc compresorul.
     
  17. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Eu nu vreau sa bag spray special . Este o solutie de curatat AC-ul din casa....si se baga cam 2 litri ....ideea e ca teoretic ar trebui sa curga pe unde curge condensul dar....nu stiu ...
     
  18. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Te referi sa bagi o solutie prin...instalatia cu "freon" ?
    Ca nu-mi imaginez cum si unde ai putea turma 2 litri de lichid prin conductele din bord...
    Si eu am un spray pentru AC-ul din casa, dar e mai simplu in cazul asta, pentru ca ai acces la lamelele alea. Dai cu spray pe ele si gata.
    Sper ca deja ai vazut pe youtube cum se face in cazul masinilor.cum se face
    Este si varianta la care te-ai gandit tu, dar e spuma.
    AICI
    In cazul in care vrei sa folosesti spray-ul pentru AC-ul din casa, pune-i un garou ca sa ramana pe "deschis" si fa ca in filmul de mai sus.
    Cred ca in 10 min. se termina si spray-ul, desi e mai mare ca cel special pentru masina. Nu stiu in schimb, daca nu pulverizeaza altfel si in felul asta sa nu faca vreo balta pe acolo.
     
    Ultima editare: 17 Mai 2012
  19. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    se pune solutia in pulverizator si se da prin toate orificiile pana se consuma toata ....e un puf-puf obisnuit dar solutia este pentru AC-ul din casa. Ceea ce este in filmulet , e o frectie la picior de lemn. Ideea era daca bag solutie lichida multa prin orificii imi poate afecta ceva la masina.
     
  20. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Eu am pentru AC-ul din casa un spray. Acum vreo 2 ani incepea sa dea un miros la pornire. Pana sa iau solutia, inainte de inchidere dadeam pe ventilatie vreo 5-10 min. Mirosul a disparut si de atunci asa fac si la masina.
    Cand am fost cu masina intr-un concediu la turci, dupa o zi intreaga de functionare, spre seara am oprit AC-ul.
    A inceput sa scoata prin grilele de aerisire .. abur. Am crezut ca a luat ceva foc. M-am oprit speriat si am deschis capota. Nu era minic. Abia apoi am realizat ca "fumul" nu avea miros. Iti dai seama cat condens poate sa stranga. (Era un Mondeo, atunci a fost prima si ultima data cand a facut asa, dar fusese si al naibii de cald peste zi)

    Pai iti dai seama ca solutia chiar daca e pulverizata, tot se aduna pe undeva sub forma de lichid.
    Acum, unde se aduna, cred ca doar cineva care stie cum vin conductele alea poate sa-ti spuna. In locurile alea se aduna si apa din condens. Daca aia nu curge pe undeva nu cred ca o sa se duca aiurea nici solutia formata din pulverizare. Ideea e ca trebuie sa fie "dezinfectata" toata instalatia.
    Spuma care o baga aia, tot in lichid se transforma, nu ?
    Asa ca eu cred ca nu ajunge la aeroterma sau alte chestii electrice.
    Ma gandesc ca asa ar fi logic...
    Eu tot raman adeptul variantei de a pulveriza pe unde trage aer cand e pe recirculare. Depinde si de rezultat, asa-i.
    In final o rezolvi tu.
     

Distribuie pagina asta