1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic / AC la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de georgeaudi, 9 Iun 2007.

  1. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    4B-X- inseamna ca nu merge la mine ca la mine seria de sasiu este 4B-Z- sau cum se citeste asta ?
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu, x-ul nu conteaza, e scris generic, tu sa te incadrezi cu ultimele 6 cifre, ca 4B-ul il ai. Deci seria ta sa fie inclusa in cele 6 cifre, sau pana la 020 000 sau de la 020 001 incolo.
     
  3. lau audi a6

    lau audi a6 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2013
    Locație:
    Loc.Codlea, Jud.Brasov
    Masina:
    Audi a6 1,9 TDI 131 cp 2004
    Detin un Audi A6 si dorescsa imi retusez butoanele deoarece sunt uzate ( sterse marcajele ) mentionez ca am dat jos panoul de la clima dar nu stiu cum sa scot fiecare buton in parte. Multumesc.
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Bagi ceva ascutit si plat intre buton si carcasa si faci parghie inspre inafara. Ai nevoie de o unealta mai speciala, de material plastic, sa produci daune minime carcasei.
     
  5. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Sau desfaci bucati unitatea, o cureti bine. Vezi ca ai un ventilator acolo, mic de tot. Nucu' nu zice rau cu varianta lui dar daca nu esti profesor in mana fina le strici. Dureaza mai mult cu demontatul dar la final va fi ceva frumos. Am inteles ca se gasesc butoane de cumparat noi sau SH.
     
  6. scafandru 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2016
    Locație:
    mehedinti
    Masina:
    audi a6, motor 2.5 ,an 2000

    Am pățit și eu la fel. Sub volan desfaci capacul ăla mare și o sa dai de multe siguranțe acolo. Este una din aia groasa , o schimbi și o sa functioneze dezactivarea.

    In schimb eu am alta problema: la masina mea un audi A6 C5 din 2000 am schimbat compresorul de clima si freonul iar vara când merg numai în oraș îmi baga aer rece puțin și după, sare pe ECON si baga cald. In afara orasului, la drum lung functioneaza corect. Mă puteți ajuta și pe mine ? Multumesc.
     
  7. allexallex 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, c5, 2004, avf, cutie cvt - GHQ si A4, 2005, BLB, cutie cvt- GYJ
    Salut.
    La masina mea Audi A6 C5 am un compresor 7seu16c. Exista posibilitatea ca acest compresor sa se blocheze si apoi deblocheze ? Mi-a rupt initial capacul cuplajului.
    Acum ( dupa luni de zile), s-a rupt cuplajul acela de plastic care era deja cam deteriorat prima data cand am schimbat doar capacul. A fost verificat pe masina si compresorul nu este blocat. Dar ce a cauzat ruperea capacului prima data, apoi ruperea cuplajului de plastic ( capacul a ramas neatins)
    Din anumite surse, cica un compresor ori se blocheaza or nu. Sansele sa se blocheze sporadic (si de 2- 3) ori sunt de nivelul zonei crepusculare.
    Vine vara, iar nu am aer. Nici nu mai stiu ce sa schimb.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problemele mentionate de tine pot proveni de la frei-ul (rola cu ambreiaj) alternatorului sau intinzatorul de la accesorii / auxiliare / transmisie care s-au blocat. Le-ai schimbat pe toate cele mentionate de mine cu unele noi ? daca nu, schimba tot ce ti-am spus eu inclusiv cureaua de accesorii / auxiliare / transmisie si cumpara fulie noua pentru ca se gaseste la tipul tau de compresor iar ulterior urmaresti evolutia acestei probleme in timp.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Alex, si al meu 7seu16c la fel a facut, mi-a uzat cuplajul de plastic, s-au rotunjit colturile, era crapat tot si nu mai baga aer rece. L-am schimbat si acum e ok . Compresorul nu se blocheaza, daca porneste la actionarea butonului din climatronic e ok. Schimba cuplajul de plastic, dar cu unul original. Unul AM nu te va tine nici toata vara ce urmeaza. Si strange bine capacul, si ala mai are obiceiul sa se desfaca .
     
    allexallex apreciază asta.
  10. mirceaa6c5

    mirceaa6c5 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    Audi a6 c5 2004 avant cod motor bdg
    Buna seara
    Sun nou pe aici ,am citit tot topicul acesta am folosit si functa search dar nimic . Spre sa ma poataajuta cineva ,detin audi a6 c5 fabricatie 02.2004 ,motor 2.5tdi cod motor bdg ,163CP.
    Problema se manifesta in felul urmator,setez temperetatura pe Lo in ambele parti butonul ECON deactivat,da rece doar pe partea dreapta pe stanga este cu circa 7-9 grade mai cald aerul.Pe VCDS nici o eroare "bloc de electro valve"nu am gasit la masina mea inlocul indicat.Mentionez ca masina are Webasto de fabrica. Putand fii pornit doar din caculatorul masinii
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa un Basic Settings, e posibil ca motorasele clapetelor de directionare a areului sa faca figuri.
     
  12. mirceaa6c5

    mirceaa6c5 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    Audi a6 c5 2004 avant cod motor bdg
    Imi poți spune te rog procedura exactă pentru "basic setting"
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intra pe 08 - HVAC si vezi ca e scris mare Basic Settings. :)
     
  14. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Salutari.vin cu o intrebare.compresorul de AC are garnituri unde se conecteaza conductele???sapt trecuta am "reusit" de am bagat freon in instalatie,toate bune.aer rece baga,ventilatoarele mergeau totu in regula.azi de dimineata am schimbat ulei si cand m-am bagat sub masina am vazut ca,compresorul de clima este plin de lichid verde....cred ca se prelinge de la conducte...aceste conducte au oring-uri ce pot fi schimbate???ms de ajutor
     
  15. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Da...au oring-uri si da se pot schimba,asta daca intradevar acolo e pierderea.
     
  16. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Pai eu banuiesc ca acolo ar fi....astazi sper sa ajung la service si sa vedem ce zice...ma gandesc ca daca erau conductele sparte nu se prelingea pana la compresor....
     
  17. robbert 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A6 sedan 2002 FL, 1,9TDI AVF M6+1
    Salut,

    Imi puteti spune va rog daca este metoda de a testa senzorul g65 de la clima cu vcds? Imi da eroare de low presure la el dar am incarcat cu freon, era la jumatate (mentionez ca nu am completat cu freon de foarte multi ani). Ma gandesc ca daca aveam pierderi ma anuntau cand mi-au facut incarcarea sau cel putin nu mai gaseam nimic in instalatie. Clima merge daca tin fan speed-ul la o liniuta.

    Pe measuring blocks 1 vad cum creste presiunea peste 15 dar nu tine mult si il decupleaza, intra in ECON.
     
  18. BoRed

    BoRed 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6, 2.5 TDI Quattro, Motor AKE, 2002
    Salut!
    Am si eu o problema mai delicata la dragul meu A6 2.5 AKE quattro... nu am fiele de la compresor si niciun mecanic nu stie de unde trebuie trase (da, am vizitat multi, si electricieni, electronisti,am fost chiar si pe la dezmembrari sa intreb). Nu le am deloc, doar ce atarna sub compresor vreo 5cm, in manunchiurile de fire s-a cautat de vreo 6 ori, deci lipsesc total. Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica explicata mai pe intelesul oricui, ca sa pot explica si eu mai departe la un electrician (amuzant, stiu) care sa traga firele? Sau macar un electrician priceput/service in zonele Iasi-Botosani-Suceava care sa-mi poata rezolva problema?
    Ofer recompensa :)) o lada de bere rece, dau si un keg ca nu ma uit la bani (e ieftin)
    Va multumesc!
     
  19. Ginga

    Ginga 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2016
    Locație:
    freiburg im breisgau
    Masina:
    Audi a6 2.5 V6
    Bună,
    Am si eu o problemă, va rog să mă ajutați ca mor de cald: cand sunt cu masina in mers merge destul de ok clima, dar cand opresc la semafor se oprește și clima. Ca sa nu se oprească clima la semafor trebuie să o pun pe N și sa o țin turata ca să-mi continue aerul rece. Vreau să menționez că este un ventilator mai mic langa cel mare care nu merge nici daca turez motorul pe loc si nici daca e la relanti. Nu știu ce sa fac. Va rog frumos ajutați-mă !!!!:3sadwalk::crying:
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand schimbi de urgenta acel electroventilator mic. El este una din cauzele problemei care o ai. Daca problema persista, dupa ce schimbi acel electroventilator, faci diagnoza pe sistemul de AC. In primul rand daca ai vazut ce acel electroventilator nu functioneaza trebuia sa-l schimbi urgent nu sa pui intrebari pe forum. Iti cumperi marca Nissens, Valeo, Hella, Denso sau original. Nu cumperi alte marci, nici macar Febi sau Swag sau mai stiu ce altceva. Alegi din cele 5 mentionate de mine. Schimba electroventilatorul si pe urma faci ce ti-am spus. Bafta.
     

Distribuie pagina asta