1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic - Aer Conditionat - Compresor AC la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 14 Mai 2008.

  1. Bogdriver

    Bogdriver 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    Milano
    Masina:
    A4 1.9 TDI 2003
    alecsdani salut,
    După ce ai dat jos torpedoul și vezi motorașele, pune motorul mașini în funcțiune și joacă-te la comenzile climei, doar așa poți vedea în timp real dacă îți funcționează motorașele, dacă închid, deschid. etc. Este posibil să fie doar blocate din cauza unei întreruperi de curent electric sau vibrații puternice. Cât despre senzori, 2 sunt chiar în spatele comenzilor de clima care o poți extrage foarte ușor, aceștia sunt pentru ieșirea centrală, apoi pentru ieșirile laterale îi găsești chiar dedesubtul gurii de aer. Inainte să îi cumperi și nu funcționează prima varianta de mai sus, este de ajuns să îi schimbi intre ei ca să îți poți da seama dacă sunt functionali.

    Atentie:

    NU SUNT MECANIC SAU ELECTRICIAN. EU AM FĂCUT ASTA LA MAȘINA PROPRIE PE RĂSPUNDEREA MEA. Sper să îți fie de folos ceva din toate astea. Succes.
     
  2. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    O sa incerc si asa. Ideea este ca daca nu ar primi curent (intreruperi) ar trebui sa apara pe vag ca semnal intermitent dar naiba stie. Inca o intrebare: motorasul din partea stanga de langa caloriferul de caldura ce rol are iar senzorii de pe centru unde mai exact sunt in spatele panoului de clima bagati pe traseul aerisirilor. Eu banuiesc ca ar fi si motorasul ala de este sus de tot o sa ma uit si cred ca o sa ii schimb pe toti daca nu ii dau de cap ca ii am deja luati, au fost un chilipir.
     
  3. Bogdriver

    Bogdriver 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    Milano
    Masina:
    A4 1.9 TDI 2003
    Bună dimineața!
    Motorașele au funcția de a devia sau închide aerul cred, iar senzori îi vei vedea ca niște capacele gri cu mâner pentru rotire cu mufe. Schimbare tuturor motorașelor nu e soluția perfecta, încearcă prima oară cum ți-am scris mai sus, așa vezi dacă primesc comenzi.
     
  4. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    Ok merci pentru raspuns. Am sa verific tot, apoi sa vad daca o rezolv.
     
  5. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Salutare... Am si eu o curiozitate, ca nu o pot numi chiar problema. Am văzut la unele B6 ca temperatura la clima coboara pana la 16 grade. La mine doar pana la 18. Si din aceasta cauza, uneori sunt nevoit sa tot comut intre LO si 18 grade. Exista vreo posibilitate sa o fac sa coboare la 16 grade? Vcds, alt panou de clima, vreo combinație de butoane? Multumesc!
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dar de ce vrei sa faci asta si sa fortezi compresorul ? Temperatura la clima, in interiorul masinii, niciodata nu trebuie sa coboare sub 22-23 grade indiferent cat de cald este afara si iarna niciodata nu trebuie sa urce peste 24-26 grade. Asa este cel mai bine pentru ca instalatia de clima sa functioneze in parametrii optimi. Fortezi compresorul inutil vara cand ceri climei o temperatura foarte scazuta in masina fata de cea exterioara. Cand afara este foarte clad de exemplu peste 35-40 grade clima trebuie sa plece la 26-28 grade setata la pornire tocmai ca si compresorul sa functioneze optim nu sa plece "blana" el si ventilatorul din masina iar ulterior setezi si scazi progresiv temperatura pana la 22-23 grade pe clima. Am mai scris asta pe forum si este scris asta si in manual.
     
    lowlife apreciază asta.
  7. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Doar la B6 fabricarie 2004 incepand cu luna iulie panoul de clima este facut sa coboare la 16 grade si bineinteles la B7 toti anii. Daca vrei neaparat poti pune alt panou de clima dar sa fie de B6 neaparat.
     
    CosminSt apreciază asta.
  8. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Cristi Nu vreau sa ii dau direct 16 grade. E vorba cand merg la drum si la 18 mi-e putin cald si cu LO e prea frig.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai inteles nimic din ce am spus eu, din pacate. Raspunsul la intrebarea ta l-ai primit anterior. Daca tu vei face cum ai povestit iti garantez eu ca o sa incepi sa scrii ca s-a defectat sistemul de clima.
     
    Studyboy apreciază asta.
  10. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Tu tii clima pe Auto?
    Lo de pe panoul tau cred ca este echivalent cu 16 grade de pe panoul de B7.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  11. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Da, o tin pe auto. Nu cred, ca si clima cu 16 grade merge pe Lo, sa bage rece incontinuu.
     
  12. Doru132 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Drobeta turnu severin
    Masina:
    Audi a4 2002
    Va salut, se potriveste un alt compresor, de la alta marca sau model?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se potriveste nici macar de la benzina la diesel sau viceversa si tu vrei sa pui de pe alta marca ?
     
  14. Doru132 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Drobeta turnu severin
    Masina:
    Audi a4 2002
    De asta am intrebat, daca stiam nu mai intrebam
     
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca tie la 18 grade ti-e putin cald, inseamna ca fie ai probleme cu clima (nu este in parametrii), fie iti place frigul.
    Eu cu clima pe 23 rar simt nevoia sa cobor un grad, asta pentru ca pe Auto clima baga in prima faza foarte rece si apoi creste usor-usor spre temperatura setata si o mentine acolo.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  16. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Da, dar de cele mai multe ori cand se intampla asta bate si soarele in masina. Si daca dau ventilatia pe manual mai tare, după ceva timp incepe sa bage aer călâu, nu mai baga rece. Clima merge bine. In fine, daca o sa gasesc un panou cu 16 grade, o sa il pun. Multumesc ptr răspunsuri.
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Il pui degeaba. La noi toti cu B6 cu panou de min 18 grade ne este suficient. Tu crezi ca o sa simti altceva la 16 grade... Si mai spui adio si la dezaburire.
    Tu ai o problema pe care o pui in carca panoului. Eu as mai cauta.
     
  18. cristian1973mc@ yahoo.com 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2017
    Locație:
    Babadag
    Masina:
    Audi,1,9tdi,2002
    Am o problema legata de clima. Electoventilatorul nu imi porneste si nci compresorul. Am verificat pe tester si rezultatele sunt ok, freon are, presiune este, nu imi da nici o eroare dar aer rece nu baga. Nu stiu ce sa ii mai fac.
     
  19. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Probabil fulia compresorului s-a defectat. Verifica.
     
    Bogdriver apreciază asta.
  20. Bogdriver

    Bogdriver 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    Milano
    Masina:
    A4 1.9 TDI 2003
    Bună seara!
    Am avut aceeași problema,îmi căzuse fulia,norocul meu a fost că a rămas pe scut!
     
    vladliviu85 apreciază asta.

Distribuie pagina asta