1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic - Aer Conditionat - Compresor AC la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 14 Mai 2008.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Asta este primul pas (remontarea capacului) si tine o perioada.Dupa...fulie noua, pentru ca se vor rupe dintii capacului.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  2. Dutzu.20 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI B6 AVF, an fabricatie 2004
    Salut. De anul trecut am observat ca incet incet imi pierde freonul. Anul acesta am incarcat iar instalatia cu freon, am lasat-o mergand mai mult timp la capacitate maxima si am observat ca am o scurgere la conducta care intra in partea de stanga jos a condesatorului (cum te uiti la masina). Am vazut ca scurgerea este exact la imbinare, deci banuiesc ca problema ar fi la un o-ring. Am cumparat o-ringul pe original, dar cand am desfacut am vazut ca mai este o garnitura galbena acolo. Nu stiu daca si aia e uzata, dar as schimba-o daca tot am umblat acolo.
    Problema e ca nu gasesc codul ei. Ma poate ajuta cineva pls daca stie codul garniturii galbene?
    Atasez o poza pentru a se vedea despre ce vorbesc.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se gaseste separat.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  4. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Schimba oringul si vezi daca dispare problema. Daca nu, o sa trebuiasca sa schimbi conducta.
     
  5. Dutzu.20 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI B6 AVF, an fabricatie 2004
    Da, asa o sa fac. Oringul se vede clar ca este deteriorat, pe cand asta galben pare vizual in stare buna. Sper sa se rezolve schimband doar oringul. Mersi de raspunsuri.
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Teoretic o-ringul asigura etanseizarea, iar piesa galbena sustine o-ringul.
    In principiu toate incep sa piarda dupa un timp, in functie de cat s-a mers cu Ac-ul inchis.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  7. Dutzu.20 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI B6 AVF, an fabricatie 2004
    Da, cam asa m-am gandit si eu. Ca piesa galbena este doar pt a se asigura ca acea conducta este introdusa drept si o-ringul etanseaza unde trebuie. Doar ca sunt cam confuz ce o-ring vine acolo pentru ca sunt 2 coduri. Am desfacut astazi si din cat vad am avut 8E0260749B (care era putin ciupita), dar conform ETKA la anul masinii mele (2004) vine 4E0260749A (care are acelasi diametru dar e putin mai grosuta). Am incercat sa o pun pe asta din urma, dar nu intra conducta. Greseala mea ca am fortat putin si am ciupit-o si pe asta noua, deci nu mai are rost sa o mai pun. Asta e, o sa comand din amandoua seturi, incerc mai cu atentie si vad eu care vine pana la urma. Revin cu detalii cum am rezolvat.
    Seara buna!
     
  8. marcel.p 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    AUDI A4 B6 1.9TDI AWX
    Buna ziua, detin un Audi b6 1.9 TDI cod motor AWX, anul trecut imi mergea clima toate bune si frumoase, anul acesta nu mai functioneaza deloc, am fost la un service si am incarcat cu freon si cand am dat drumu la clima nu a bagat deloc rece, dupa am fost la un alt service in care mi-a spus ca e dus compresorul ca ii da curent din tester dar cica compresorul nu ar porni, am zis ca ok imi iau alt compresor. Aseara din plitiseala am pus VCDS un pic si mi-a dat erorile din poza:
    01274 - Air flow flap positioning motor (v71)
    41-10 Blocked or no Voltage - Intermittent
    00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
    30-10 Oper or Short to plus - Intermittent
    00819 - High Pressure Sensor (G65)
    07-10 Signal too low - Intermittent
    Care ar fi problemele?

    Multumesc

    upload_2017-6-6_11-30-3.png
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu-ti porneste clima din cauza erorii a treia .Verifica cablajul senzorului de presiune sau schimba senzorul.
    Celelalte doua erori sunt de la motorasesle clapetelor.
     
  10. marcel.p 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    AUDI A4 B6 1.9TDI AWX
    Daca sa zicem nu ar mai avea freon in instalatie, tot ar da eroarea asta ? 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-10 Signal too low - Intermittent. Mi-am cumparat un compresor din dezmembrari dar inca nu l-am motat ca nu am avut timp... Chiar daca ii dai din VCDS tot nu ar porni din cauza acelui senzor?
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu ar porni. N-ai ce sa-i dai din VCDS. Schimba senzorul ca nu iese freonul. Apoi vezi daca ai aceeasi eroare, problema e pe cablaj .
     
    marcel.p apreciază asta.
  12. marcel.p 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    AUDI A4 B6 1.9TDI AWX
    Dar functia econ de pe clima nu sta deloc aprins, in principiu daca ar fi senzorul dus ar trebui sa stea pe modulul econ mereu nu?
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Schimba tu senzorul daca il ai, lasa atatea povesti. Poate fi si cum zici tu cu econ aprins, poate fi si cum e acum.
    Verifica si presiunea cu VCDS, vezi daca ai macar peste 10 bar.
     
  14. Nick28

    Nick28 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2015
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4, 1.9TDI, 2002
    Salu baieti. Audi a4 b6 1.9tdi AWX. De cv vreme ma tot chinui cu clima. Mai exact baga aer rece doar pe grila de langa parbriZ pe jumatatea din partea stanga in rest pe toate gurile baga aer cald... anu trecut am incarcat cu freon instalatia si mia verificato cu aparatu ala daca are scapari si au zis ca e ok instalatia. Anu trecu baga pe toate un aer nici cald nici rece insa avea o tenta de rece dupa ce am incarcat instalatia...iam curatat motorasele anu trecut alea de sub torpedou iar acum iam pus testeru si nu am nicio eroare pe clima... am facut cv poze de pe tester cu tot c tine de clima. Cand dau drumu se simte cum cupleaza compresorul insa ventilatorul de Ac nu porneste deloc si nici nu incepe acel vajait specific ACului cand il pornesti gen ca mai porneste cv pe langa motor..... iam facut output test de pe vcds la ventilator si porneste.Daca se poate sa imi spune-ti ce sa fac sau c sa mai verific si pe unde s-ar afla eventual cv poze cu piesele pe unde s-ar afla .... mai atasez in urmatoru post poze pt ca nu mi-au incaput aici
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai facut degeaba pozele alea. Daca porneste compresorul, verifica ce presiune face, ar trebui sa fie peste 10 bar.
    Fa un Basic Settings la motorasele de la climatronic.
    Ventilatorul de clima porneste la turatii mai mari sa-l auzi din masina, doar cand e foarte cald afara si clima e solicitata foarte mult.
     
  16. Nick28

    Nick28 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2015
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4, 1.9TDI, 2002
    Am inteles ca ar trebui sa verific clapeta aer rece/cald cica ar fi blocata se poate sa imi spune-ti unde se afla si daca are ceva motorase specifice ei pe langa cele de sub torpedou ? Maine am ceva liber si vreau sa ma apuc de treaba.
     
  17. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Ti s-a spus sa faci Basic Settings pe motorasele de la clima, de acolo incepi, asta daca compresorul porneste. Dupa ce faci Basic Settings dai un Output Test si vezi daca functioneaza motorasele corect. Dupa asta, intri pe Fault Codes si daca ai erori pe unul sau mai multe motorase, le schimbi. Costa aproximativ 500 lei bucata pe original, pentru ca doar asa vin. Este arhicunoscuta si arhidiscutata aceasta problema. Citeste tot topicul asta, cat si topicurile de pe forumurile externe. Cauti apoi schema cu pozitionarea motoraselor la masinile cu volan pe stanga (o gasesti pe net) in cazul in care trebuie schimbat unul sau mai multe motorase si actionezi in consecinta.
    Diagnoza pe clima o faci la cineva care stie ce face, nu la posesori de diagnoza.
     
  18. Nick28

    Nick28 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2015
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4, 1.9TDI, 2002
    Am facut basic settings am facut si output testu si am verificat si daca am erori insa nu are nicio eroare. Flapsurile merg cum trebuie... am verificat si c mi-a zis colegu nucugheri daca apas econu voltaju scade la 0 iar presiunea la 6 iar cand pornesc se duce la 0.656 voltaju si presiunea la 7-8 faza e ca sunt unele functii de la output test in care nu face nimic masina.. pun poze cu cele la care nu se intampla nimic. Daca imi baga aer rece doar prin jumatea de gura de ventilatie din stanga de la parbriz practic inseamna ca ar merge compresoru nu ? Ceva idei ce sa mai fac va rog ? Am tot citit pe net una alta insa nu prea se potriveste cu ceea c am eu
     
  19. aimond 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    Audi A4, 2.5 TDI v6 (AYM), 2002, multitronic
    Salut, la mine nu iese aerul din modul econ. azi am ridicat masina sus pe rampa si am vazut ca lipseste mufa de pe compresor si nici nu o gasesc nicaieri pe sub capota. imi poate zice cineva de unde pleaca cablul ei si sa o caut si ce culoare ar trebui sa fie. am langa cutia de viteze jos la baia de ulei o mufa neagra dar nu pare sa fie de la compresor deoarece e mai mare si nici cablul nu ar ajunge pana la compresor.
     
  20. 12Ace 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 1.9 tdi quattro 2002
    Salutare colegi, imi poate spune si mie careva cum as putea rezolva erorile de la clima? Are momente cand baga aer rece si cand baga foarte putin si nu baga la fel pe ambele zonele ,pe partea soferului baga mai rece iar pe partea copilotului mai cald cu toate ca temperatura ii setata la fel pe ambele parti ale climatronicului. Mentionez ca am incarcat clima si pe conducta se face un strat de gheata.

    ddress 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl
    Part No: 8E0 820 043 BM
    Component: A4 Klimaautomat 3233
    Coding: 00000
    Shop #: WSC 00000
    VCID: 6DD12F3F276425764F5-5072

    7 Faults Found:
    01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220)
    30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
    01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
    30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
    00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
    30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
    00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)
    30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
    01172 - Temperature Sensor; Driver's Heated Seat (G59)
    30-00 - Open or Short to Plus
    01171 - Temperature Sensor; Passenger Side Heated Seat (G60)
    30-00 - Open or Short to Plus
    01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number
    35-00 - -
     

Distribuie pagina asta