1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic - Aer Conditionat - Compresor AC la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 14 Mai 2008.

  1. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Nu stiu care :)
    Alimentarea compresorului pe direct nu este necesara in conditiile in care din panoul de comanda al climatronicului pleaca tensiune pe firul de alimentare al compresorului si in mufa compresorului nu ajunge nimic. Clar, firul e intrerupt! Unde? Asta nu stiu, dar incerc sa aflu. Vreau sa verific, in prima faza, daca ajunge curentul in mufa in care se cupleaza instalatia de pe motor cu cea din interior. Apoi o sa inlocuiesc firul intrerupt fara sa desfac instalatia.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Parca iti daduse audi66 o schema, nu era buna sau ce ?
     
  3. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Ba da, e foarte buna, dar asa cum am spus, sambata o sa ma ocup de ea. O pot rezolva simplu tragand un fir din unitatea de comanda pana la compresor, dar am preferat sa fac totul cat mai original fara fire trase ca la Dacii. Daca întreruperea nu e in mufa, o sa înlocuiesc bucata de fir intrerupta din mufa de cuplare pana la compresor sau pana la unitatea de climatronic. Pe mine ma interesa care e mufa in care se cupleaza firul compresorului, de aia am cerut schema din Elsa, sa nu fiu nevoit sa caut acul in carul cu fan.
     
  4. GoDy22

    GoDy22 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A7 3.0 TFSI CGWB 2011
    Salut. In legaura cu postarea mea, precum ca nu pornea compresorul... azi am dat jos "cuplajul" de la clima, acel metal cu care am avut mai multi probleme... si se pare ca nuturile de la cuplaj sunt gata... am comandat azi o fulie cu tot cu acel cuplaj interior... o sa revin cu un raspuns dupa ce imi ajunge piesa.... IMG_3377.JPG
     
  5. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Am gasit firul rupt chiar din mufa rosie. Se mai tinea putin in izolatie. Am facut un mic by-pass peste mufa legând firul de corespondentul lui din partea cealalta.. Compresorul a pornit si totul a revenit la normal.

    Saptamana viitoare incep o lucrare noua, montare clima pe un alt B6 tot 1.6 ALZ care a venit din fabrica fara clima. E primul B6 pe care il vad in acest fel. In interior are panoul de comenzi normal, servomotoarele merg, totul e ok, dar la motor nu exista conducte, compresor, radiator AC. In compartimentul bateriei, intrarea in habitaclu a conductelor este acoperita cu un cauciuc. Posibil ca nici radiatorul de racire din cutia climei sa nu existe. Problema care se pune este unde gasim piesele care ne lipsesc? Nu am gasit nicio masina asemanatoare la dezmembrat.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Glumesti ? E plin internetul de A4 B6 ALZ in dezmembrari.
     
  7. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Poate o fi pe afara. In tara nu am gasit decat trei. Am sunat si nu mai au nimic. Mai caut.
     
  8. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Sistemul este la fel la toate B6 mai putin urmatoarele :
    - compresorul la 1.6 Alz este pe partea stanga si este pe cureaua de la accesorii. merge luat de pe orice B6 BENZINA : 1.6, 1.8t, 2.0
    - conductele de la compresor musai de pe masina cu motor benzina ( compresor pe stanga)
    - radiator clima musai de pe benzina (aceeasi problema de mai sus)
    - panoul de clima nu e la fel. din cate stiu eu nu are buton ECON. are altceva acolo. asa imi aduc aminte.
    Una singura am vazut si eu paana acum.
     
    Bradu Cristi apreciază asta.
  9. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Panoul are buton Econ, nu stiu pentru ce l-au pus acolo, dar e. :) Are codul 8E0 820 043 B, o fi al ei, o fi schimbat de cineva ? O sa ma documentez.
    Am demontat si cutia climei din interior, iar in locul radiatorului de racire am gasit un fagure din polistiren.. Masina are toti senzorii, mai putin cel solar de pe bord.
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Am patit si eu acelasi lucru cu ce pusesem acum 2 ani si am cumparat o fulie completa ca sa am si ambreiaj si rulment nou.
     
    GoDy22 apreciază asta.
  11. ionutsss

    ionutsss 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 - 1,9 TDI - 131 cp AWX 2002
    Salut, acum 2 saptamani am incarcat instalatia de AC cu freon si se pare ca azi s-a aprins iarasi butonul ECON.
    Am facut o scanare cu VAG si am urmatoare erori:

    00819 - High Pressure Sensor (G65)
    30-00 - Open or Short to Plus
    00819 - High Pressure Sensor (G65)
    29-00 - Short to Ground
    00819 - High Pressure Sensor (G65)
    16-00 - Signal Outside specifications

    Puteti sa ma ajutati sa-mi recomandati ce sa fac?
    Multumesc!
     
  12. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    verifica cablajul la senzorul de presiune - G65
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi ca si eu am gasit la un B6 cablajul intrerupt catre senzor, venea tensiune pana in mufa aia din zona rezervorului cu ulei servo iar de acolo pana in senzor nu mai ajungea.
     
  14. stef29

    stef29 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi A4 B8 avant, 2.0tdi(CAGA). 143cp, multitronic, 2010
    Buna ziua! Aveti idee daca urmele verzi-albastrui de la imbinarile radiatorului de clima sunt cauzate de pierderile de freon? Am un a4 care nu mai baga rece deloc si am observat aceste pete colorate. Multumesc!
     
  15. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Da, sunt pierderi de freon pe acolo.
     
  16. GoDy22

    GoDy22 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A7 3.0 TFSI CGWB 2011
    Salut. Am schimbat azi "ambreajul" si functioneaza clima din nou. Am uitat sa specific ca am avut prima data masina la Audi si au spus ca, compresorul este dus (700 €uro) desi a fost doar ambreiajul. Am scapat doar cu 70 €uro fulia cu tot cu "ambreiaj"
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    stef29 nu avem de unde sa stim. Se verifica cu lampa de ultraviolete si cu substanta de contrast introdusa in instalatia de racire. Alte intrebari despre ce reprezinta substanta aia verde nu isi au rostul. Bafta.
     
  18. Dutzu.20 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI B6 AVF, an fabricatie 2004
    Salut. Revin cu o problema cu care poate v-ati confruntat si aveti idee de la ce poate fi. In ultimul timp, am observat ca pe partea stanga baga rece asa cum trebuie, dar pe partea dreapta aerul era mult mai caldut. Asa ca am pus testerul azi pe ea, am facut readaptarea clapetelor din Basic settings, apoi am dat clima pe LOW si Auto (deci ventilatie maxima) si m-am dus pe Measuring blocks unde am constatat ca diferenta intre partea stanga si partea dreapta ajunge si la 7-10 grade (vezi Poza_1).
    Ciudat este faptul ca daca setez clima pe 22 grade si Auto (masina fiind la umbra, ventilatia era la 2-3 liniute), temperatura pe partea dreapta scade de la 24 de grade la aprox. 19 grade (deci se poate!!) si astfel temperatura intre stanga si dreapta aproape ca se egaleaza (vezi Poza_2). Concluzia la care am ajuns este ca atunci cand necesitatea de aer rece creste, diferenta este tot mai mare.
    Stiti cumva de la ce poate fi sau ce as mai putea verifica pentru a diagnostica corect de la ce poate fi? Multumesc.
     
    Bogdriver apreciază asta.
  19. Bogdriver

    Bogdriver 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    Milano
    Masina:
    A4 1.9 TDI 2003
    Eu am scos fiecare motoraș în parte și demontat pentru a pune vaselina albă,curațare de praf și wd40 pentru brațele din plastic care închide,deschide și deviază aerul!
    4 din ele sunt sub torpedou și cel care este cel mai greu de demontat și care îți separa căldura de rece este deasupra în dreapta accelerației !
    Vei avea mari diferențe,crede-mă !
    Succes și spor la treaba.
     
  20. Dutzu.20 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI B6 AVF, an fabricatie 2004
    Mersi de raspuns. Stii cumva daca cel care separa caldura de rece sunt cumva 2 la numar? Adica ma gandesc ca ar fi unul pentru partea stanga si unul pentru partea dreapta, nu? Este mult de demontat pt a da jos?
     

Distribuie pagina asta